بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش رامین فود در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

رامین فود در نون خ ۴ کیست

امیر سهیلی بازیگر نقش رامین فود در سریال نون خ 4 متولد 30 شهریور 1354 در کرمانشاه بوده و 48 سال سن دارد او با تئاتر وارد دنیای بازیگر شده و سپس کار خود را با صداوسیمای کرمانشاه آغاز کرد برادرش نیز در زمینه کارگردانی تئاتر فعالیت میکرد که کمک زیادی به امیر سهیلی کرد.

امیر سهیلی با برنامه های مجله گل و بلبل در نقش قورباغه مورد توجه قرا گرفت.

امیر سهیلی در فصل چهارم نون خ نقش شکارچی گرگ را بازی میکند که انصافا دارای طنز بسیار بالایی است و کمدی سریال نون خ افزوده است او در نقش رامین شکارچی گرگ خیلی خوب بازی کرده است و توجه ردم را به خود جلب نموده است.

امیر سهیلی سالهاست در زمینه بازیگری فعالیت دارد و بیشتر در گروه کودک و نوجوان به عنوان بازیگر طنز حضور پیدا کرده است.

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

بیوگرافی بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴

امیر سهیلی متولد 30 شهریور 1354 در کرمانشاه است او قبل از بازیگری در نقش سلطان در برنامه « عمو پورنگ» به عنوان نویسنده فعالیت داشته است و کار خود را با رایدو کرمانشاه آغاز کرده است

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

امیر سهیلی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «محله گل و بلبل»، برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل 2» و فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید 2» فعالیت داشته است.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش شیرین در سریال پوست شیر کیست

سوابق

امیر سهیلی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1385 در سریال ما چند نفر به کارگردانی سید فیاض موسوی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال محله گل و بلبل، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای امیر سهیلی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهدی سلوکی، شبنم قلی‌خانی، برزو ارجمند و اسماعیل شنگله را تجربه کرد.

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

فیلم و سریالها

امیر سهیلی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم امیر سهیلی در این سال، بازیگری در برنامه محله گل و بلبل 2 به کارگردانی احمد درویش علیپور و سریال محله گل و بلبل به کارگردانی احمد درویش علیپور محسوب می‌شود.

امیر سهیلی بازیگری که در کلبه عمو پورنگ نقش قورباغه و در محله گل و بلبل نقش بلبل خان را ایفا نموده بود، به تازگی در سریال نون خ 4 ایفای نقش کرده است.

آقای بازیگر در استوری اینستاگرامش عکسی از اولین حضور خود در فصل چهارم سریال نون خ را منتشر نمود که موجب تحسین و تمجید داریوش فرضیایی عمو پورنگ بچه ها قرار گرفت.

در ادامه این بخش از نمناک عکس دیده نشده امیر سهیلی در نون خ 4 را منتشر نموده ایم.

فصل چهارم سریال نون خ به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز 1402 از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

«نون خ 4» نام یک سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کتندگی مهدی فرجی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که برای نوروز و ماه رمضان 1402 تدارک دیده شده است.

نگارش فیلمنامه فصل چهارم این سریال طنز سی قسمتی بر عهده ی امیر وفایی بوده است.

گفتنی است؛ از سال ۹۸ تاکنون، سه فصل از سریال طنز نون خ برای شبکه اول ساخته شده است.

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

خلاصه داستان سریال نون خ ۴

پس از یورش گله گرگ ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می شود. بزرگان ده تلاش می کنند با شکار گرگ ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی شوند.

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

سوابق

سهیلی همچنین در سال 96 در فیلم سینمایی پشیونی سفید 2 به کارگردانی جواد هاشمی بازی کرد. در این فیلم «اختاپوس» بدجنس بیماری عجیب و غریبی دارد که فقط با عصاره بدن آهوی پیشونی سفید می تواند سلامتی خود را به دست بیاورد، پس به روباه حیله گری به نام «بل بله» و دوستش دستور می دهد تا آهوی پیشونی سفید را هر طور شده پیدا کنند و پیش او بیاورند. از طرفی دیگر، مادر آهوی پیشونی‌سفید نیز برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش،ٰ پس بگیرد …

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس همسر واقعی

این بازیگر سابقه نقش آفرینی در سریالی غیر از کودک و نوجوان را نیز در کارنامه خود دارد و در سال 96 در سریال کوبار حضور یافت. این مجموعه که فریدون حسن پور آن را کارگردانی کرده درباره معلمی جوان است که برای آموزش دادن به روستا می‌رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می‌شود. این معلم مجبور است که یک سال در یک دبیرستان دورافتاده در منطقه ای کوهستانی زندگی کند. اما او در ادامه سریال با یک پزشک دوست می‌شود که در آن منطقه به تنهایی زندگی می‌کند…

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

امین فود در سریال نون خ

امیر سهیلی در سریال نون خ نقش رامین فود را بازی کرده است. او فردی است از ده پایین که با دختری به نام نقره از ده بالا ازدواج کرده و به هم روستایی‌هایش پشت کرده است حالا هم روستایی های او درگیر گرگ سفیدی شده اند که رامین فود می تواند او را بکشد و آنها را نجات دهد. حالا رامین با نقشه وارد روستا شده است. او اسیر دست اهالی ده بالا شده تا دامهای ده پایین را بکشد و آنها را محتاج ده بالا کند و ….
این اولین تجربه بزرگسال امیر سهیلی است و یکی از شخصیت‌های محوری نیز هست.

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس همسر واقعی

زندگی شخصی امیر سهیلی

امیر سهیلی اصلتا کرد است و بازیگری را هم با گروه عمو پورنگ آغاز کرده است. او در برنامه عمو پورنگ نقش قورباغه را داشت و با صدای قورباغه می خواند. او یک دختر به نام رسپینا دارد که با پدرش در عمو پورنگ هم بازی بوده است و نقش بلبل خان را بازی کرده است. البته امیر سهیلی زندگی متاهلی دارد اما اطلاعاتی از همسرش در دسترس نیست.

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

خانواده امیر سهیلی

امیر سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون اصالتا کرد تبار می باشد، سعید آقا خانی کارگردان نون خ که بیشتر بازیگران این سریال را از بین هنرمندان کردتبار انتخاب نموده، این بار نیز به سراغ امیر سهیلی بازیگر کرد سینما و تلویزیون رفت، امیر سهیلی به نظر می رسد در سریال نون خ 4 نقش شکارچی گرگ را ایفا نموده است.

امیر سهیلی که در تلویزیون و در کنار عموپورنگ نقش سلطان، قورباغه و بلبل خان را ایفا کرده، در خانواده ای 5 نفره به دنیا آمده، این بازیگر سال ها پیش پدرش را از دست داده است و یک خواهر به نام نجمه و یک برادر بزرگتر از خود به نام مجتبی دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *