علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و عکس

بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و عکس

علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر است او در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در شهر تهران متولد شده است و فیلم ها و سریالهای زیادی را بازی کرده است نقش رضا پروانه دوست نعیم یکی از متفاوت ترین نقش هایی بوده که علیرضا کمالی بر عهده داشته است.

سریال پوست شیر بازیگران قدرتمند زیادی دارد اما در چنین سریالی با این بازیگران خوب و قدرتمند، ایفای نقش دو نفر دیگر به شدت به چشم آمده و تحسین همگان را برانگیخته است. این دو نفر علیرضا کمالی در نقش «رضا پروانه» و ژیلا شاهی در نقش «مژگان» هستند. کمالی پیشتر هم در سریال‌هایی مثل «وارش»، «لحظه گرگ و میش»، «نفس»، «انقلاب زیبا» و «قلب یخی» هم بازی کرده بود. اما رضا پروانه به احتمال زیاد، ماندگارترین کاراکتر در کارنامه کاری او تا امروز است. رابطه رضا پروانه و مژگان در این سریال به یک مثال تازه برای تعریف یک رابطه عاشقانه تبدیل شده است.

بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و عکس

 

بازیگر نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر

علیرضا کمالی در سریال پوست شیر نقش رضا پروانه را بر عهده دارد او در اینن نقش دوست نعیم با بازی هادی حجازی فر است در ادامه به بیوگرافی این بازیگر خواهیم پرداخت.

 

علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و عکس

بیوگرافی علیرضا کمالی

علیرضا کمالی با نام اصلی علیرضا کمالی نژاد متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران بازیگر ایرانی است. علیرضا کمالی سال ۱۳۷۹ وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و در حین تحصیل در حوزه هنری تهران در رشته نمایش عروسکی فعالیت کرد، که سه سال این همکاری طول کشید و در نهمین جشنواره سراسری تئاتر دفاع مقدس بعنوان بهترین بازیگر انتخاب شد. در سال ۸۲ بعنوان دستیار کارگردان در سریال شیخ بهایی به کارگردانی شهرام اسدی بصورت جدی کارشان را در حوزه سینما و تلویزیون شروع کردند.

علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و عکس

 

نقش حضرت علی اکبر

آقای کمالی نژاد برای اولین بار در نقش شمایل حضرت علی اکبر در سریال ثارالله به نویسندگی مجتبی فرآورده و کارگردانی شهریار بحرانی، مقابل دوربین رفت اما به علت توقف فیلمبرداری آن پروژه در دی ماه سال ۸۲، هیچگاه تصاویر اولین بازی ایشان پخش نشد… اما چند سال بعد با هنرنمایی فوق العاده خود در فیلم سینمایی ملک سلیمان، این بار به تهیه کنندگی مجتبی فرآورده و کارگردانی شهریار بحرانی، توانست توجه همگان را به خود جلب کند.

علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و عکس

پوست شیر مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی محمودی و رضا بهاروند است. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند. این مجموعه در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ از شبکۀ اینترنتی فیلم نت به نمایش درآمد.

فیلم های‌ سینمایی علیرضا کمالی

سینمایی سفر۱۳۸۲«مهرداد خوشبخت»

سینمایی جنگ کودکانه ۱۳۸۳«ابولقاسم طالبی»

سینمایی سفر ۱۳۸۴«علیرضا سبزواری»

سینمایی چشمهایت راببند ۱۳۸۴«علیرضا امینی»

سینمایی پایان راه ۱۳۸۵«افسانه منادی»

سینمایی دستهای خالی ۱۳۸۵«ابولقاسم طالبی»

 

سینمایی ملک سلیمان«ع» ۱۳۸۵- ۱۳۸۷«شهریار بحرانی»

سینمایی در آغاز یک روز ۱۳۸۷«بهرام توکلی»

سینمایی آخرین برگشتی ۱۳۸۸«امیر انصاری»

سینمایی بـه فاصله یک نفس ۱۳۹۰« امیر انصاری»

سینمایی اینجا شهر دیگری است ۱۳۹۰ «احمدرضا گرشاسبی»

علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و عکس

نظر کاربران درباره رضا پروانه

ببینید در فضای مجازی درباره این سریال و به ویژه این دو کاراکتر چه گفته‌اند:

*سریال جذاب و خوش‌ساخت پوست شیر رو می‌بینم؛ ستاره‌ سریال نه شهاب حسینی و هادی حجازی‌فر که علیرضا کمالیه… خیلی جون‌دار بازی کرده… دمش گرم!

*یه عشقی نصیبتون شه از جنس عشق مژگان به رضا پروانه تو سریال پوست شیر. به این میگن سریال.»

*آقا اجازه بفرمایید یه توییت روزمره بخاطر آقای علیرضا کمالی بزنم .. و این سریال پوست شیر که به طرز عجیبی تمیز و شیک و مجلسی ساختند و با اختلاف بهترین نمایش خانگی بوده تا الان.

*در روزها که از بازی خوب علیرضا کمالی در پوست شیر گفته می‌شه باید به بازی خوب ژیلا شاهی هم اشاره کرد. بازیگر روبروی علیرضا کمالی در تمام لحظه‌های حضورش در سریال، بازی خوبی ارائه می‌دهد. حضور ژیلا شاهی در بیشتر آثار مستقل سینمای ایران باعث شده تا بازی‌های خوبش در سینما دیده نشود.

*پوست شیر تا اینجا قشنگ‌ترین سریال تاریخ سینمای ایران بوده برای من. علیرضا کمالی (رضا پروانه)، هادی حجازی‌فر و ژیلا شاهی (زن رضا پروانه) خارق‌العاده بازی می‌کنن.

*واقعا رضا پروانه گلی از گل‌های بهشته. حیف که از این دوست‌ها فقط تو فیلم‌ها و سریال‌ها هست.

*جمله تکراریست اما آقای علیرضا کمالی شما چقد خوب بازی می‌کنی جناب! والله از توانم خارجه.

*از علیرضا کمالی تو پوست شیر خیلی خوشم‌ میاد… در این حد که لازم دارم با یه رضا پروانه آشنا بشم… در حد آشنایی! من حتی تو خیالم حتی واسه شوخی هم میترسم ادامه بدم!

*بازی علیرضا کمالی توی پوست شیر درجه یکه. شما فکر کن همین نقش رو میدادن به میلاد کی‌مرام! گند می‌زد توی نقش به خدا.

*شخصیت‌های سریال پوست شیر به قدری قوی شخصیت‌پردازی شده‌اند که مانند شخصیت‌های واقعی در ذهن ما زنده‌اند و به آنها فکر می‌کنیم.

علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و عکس علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و عکس علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و عکس علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و اینستاگرام و عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. یا حضرت سی جی،یه گریم اینقدر قیافرو عوض میکنه،پس سالی هزارتا قاتل میتونن با گریم فلنگ رو ببندن که

  2. خیلی خیلی خانم ژیلا شاهی و آقای علیرضا کمالی قشنگ بازی کردن.
    مرسی از ایم هنرمندهای توانمند. بوس بوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *