بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار کیست؟ +اینستاگرام و بیوگرافی

بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار کیست؟ +اینستاگرام و بیوگرافی

بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار کیست؟ +اینستاگرام و بیوگرافی ندا کوهی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ندا کوهی متولد 15 خرداد 1365 در مشهد است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد فیروزکوه می باشد و با بازیگری از تئاتر و فیلم کوتاه شروع کرد و حالا علاوه بر بازیگری به عنوان خبرنگار هم فعالیت هایی دارد. در تانما با بیوگرافی ندا کوهی بیشتر آشنا شوید.

سریال بوتیمار از سریال های صدا و سیما بوده که برای نوروز ۱۴۰۰ قرار است از شبکه سوم سیما پخش شود و این سریال کمدی بازیگران شناخته شده ای را در خود دارد هنرمندانی همچون حمید لولایی و مرجانه گلچین بازیگران شناخته شده این سریال را تشکیل می دهند همچنین آقای هدایت هاشمی و علی صبوری و اشکان اشتیاق نیز در این مجموعه حضور دارند یکی از بازیگران دیگر این سریال خانم ندا کوهی بود که نقش زهرا را بر عهده دارد.

بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار کیست؟ +اینستاگرام و بیوگرافی ندا کوهی

بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار کیست؟

خانم ندا کوهی متولد ۱۳۶۵ بوده و اهل مشهد می باشد و در رشته بازیگری تحصیل کرده و حضورش در سریال بوتیمار در نقش زهرا بدون شک یکی از مهمترین کارهای هنری او خواهد بود.

پیج اینستاگرام neda_kouhi

بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار کیست؟ +اینستاگرام و بیوگرافی ندا کوهی

البته وی در سینما و تلویزیون سابقه بازی دارد فیلم سینمایی شهربانو که در جشنواره فجر ۹۹ به نمایش درآمد از فیلم هایی بود که این خانم هنرمند در آن بازی می کرده در سال ۱۳۸۵ در فیلم کوتاه پیام دار و نمایش آدم های کاغذی فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد

تجارب زیادی در تئاتر دارد در سال ۱۳۹۲ به عنوان بهترین بازیگر زن در جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شد

بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار کیست؟ +اینستاگرام و بیوگرافی ندا کوهی

اما سریال بوتیمار را می‌توان به عنوان مهمترین تجربه تلویزیونی او عنوان کرد که در کنار بازیگران شناخته شده همچون مرجانه گلچین و حمید لولایی و هدایت هاشمی به ایفای نقش می‌پردازد

بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار کیست؟ +اینستاگرام و بیوگرافی ندا کوهی

من در بوتیمار نقش زهرا را بازی می‌کنم که همراه خانواده‌ام به خانواده دیگری ملحق می‌شویم و در جریان این تقابل اتفاقاتی برایمان می‌افتد که قصه را شکل میدهد.

من مینی‌سریال«شب عید» را با سعید آقاخانی کار کرده بودم؛ مجموعه‌ای که در آن با خانم گلچین و آقای لولایی همبازی بودم.

من با آدم‌های شناخته شده کارهای زیادی را در حوزه تصویر انجام دادم و حدود ۱۵سال است کار می‌کنم و اولین تجربه من با آقای نجف‌زاده بود.

اما به هر حال شانس دیده شدن برای من پیش نیامد، ولی همه اینها برای من تجربه بوده که باعث شده تا وقتی کنار این چهره‌ها قرار می‌گیرم با این‌که من را نمی‌شناسند، اما از کار من راضی باشند.

بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار کیست؟ +اینستاگرام و بیوگرافی بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار کیست؟ +اینستاگرام و بیوگرافی
ندا کوهی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1387 در فیلم به کبودی یاس به کارگردانی جواد اردکانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آسمان هشتم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ندا کوهی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سید محمود موسوی‌نژاد، محمد تقی نژاد، علی بکانیان و حسن چودن را تجربه کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *