بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست +عکس جنجالی

بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست +عکس جنجالی

بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی یسنا میرطهماسب را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده یکی از مجموعه های جذاب بوده که در سال ۱۳۹۹ برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است در این سریال بازیگران شناخته شده همچون باران کوثری و رویا نونهالی و پانته آ بهرام و فرزاد فرزین و محمدرضا غفاری بازی می کند.

بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست +عکس جنجالی

بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست

یکی از بازیگران جوان و توانمند و با استعداد این سریال آقای یسنا میرطهماسب بوده که نقش سهیل را برعهده دارد و توانسته به خوبی در این سریال به ایفای نقش بپردازد

بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست +عکس جنجالیبازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان

آقای میرطهماسب در ۲۸ فروردین ۱۳۷۸ در شهر تهران به دنیا آمد و در رشته معماری تحصیل کرده است که در سال ۱۳۹۱ وارد عرصه بازیگری شده و موفق شد که گام مهمی را در عرصه بازیگریبردارد.

پدرش مجتبی میرطهماسب از فیلمبردارها و مستندساز های کشورمان است.

شروع فعالیت هنری

یسنا میرطهماسب ابتدا توسط باران کوثری به هومن سیدی برای انجام تست معرفی شد و وی تست داد و قبول شد در نتیجه شروع فعالیت هنری یسنا میرطهماسب با فیلم سینمایی سیزده در سال 1391 به کارگردانی آقای هومن سیدی بوده است که وی در این فیلم نقش اصلی را داشت و در کنار بازیگرانی مانند ریما رامین فر، آزاده صمدی و امیر جعفری و نوید محمدزاده بازی کرده است.

بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست +عکس جنجالی

یسنا میرطهماسب در سال 1394 فیلم لانتوری بازی کرد و در این چند سال اخیر بازی های موفقی

را تجربه کرده است که سبب شهرت و محبوبیتش نیز شده است .

یسنا میرطهماسب در جدیدترین کارش نیز در سریال ملکه گدایان در نقش سهیل بازی کرده است

این سریال قرار است از چهارشنبه 10 دی ماه از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست +عکس جنجالی

فعالیت های ورزشی

او از دوران کودکیش به ورزش علاقه داشته است و رشته ورزشی مورد علاقه او بسکتبال است و همچنین علاوه بر بسکتبال به بدن سازی نیز مشغول است و به آن علاقه خاصی دارد.

جوایز و افتخارات

  • نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای برای بازی در فیلم سینمایی “سیزده” در سال 1393
  • نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن منتقدان سینمای ایران برای بازی در فیلم سینمایی “سیزده”

بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان کیست +عکس جنجالی

آخرین فعالیت سینمایی  میر طهماسب بازی در سینمایی درساژ بوده است . این فیلم که یک درام اجتماعی است در سال ۱۳۹۶ به تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری ساخته‌شده است. در درساژ که جایزه بخش نسل جشنواره برلین ۲۰۱۸ و بهترین فیلم اول سی و سومین جشنواره بین‌المللی فجر را کسب کرده است بازیگرانی چون علی مصفا و شبنم قلی مقدمی و نگار مقدمی  نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند.

یسنا میر طهماسب در درساژ نقش شخصیتی به نام امیر را بازی کرده است  پسر پولداری که در بحبوحه های زندگی گلسا(نگار مقدم) بی تاثیر نیست .

وی با واسطه پدرش توانست با باران کوثری که طراح لباس فیلم سینمایی سیزده ساخته آقای هومن سیدی بود در این فیلم بازی کند و نخستین تجربه خود را در حرفه بازیگری کسب کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *