بیوگرافی فرهنگ زرگرباشی بازیگر نقش شاهین در سریال از سرنوشت 4 کیست

بازیگر نقش شاهین در سریال از سرنوشت ۴ کیست بیوگرافی و عکس

بیوگرافی فرهنگ زرگرباشی بازیگر نقش شاهین در سریال از سرنوشت 4 کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و شاهین در سریال از سرنوشت همراه سن و قد و ویکی پدیا و مصاحبه فرهنگ زرگرباشی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فرهنگ زرگرباشی فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین با بازی در نمایش آرش به نویسندگی بهرام بیضایی و به کارگردانی صحیح بانو ذوالقدر در سال ۱۳۹۷ به طور حرفه ای وارد هنرپیشگی شد

سریال از سرنوشت در فصل چهارم توسط محمدرضا خردمندان کارگردانی و توسط اکبر تحویلیان تهیه‌کنندگی شده است.

فرهنگ زرگرباشی در سریال از سرنوشت ۴ نقش شاهین را بازی کرده که در کانادا زندگی میکند و حالا برگشته تا ملک و املاک پدری خود را بفروشد و مینو دختر منصور نیز عاشق او شده و قرار است با هم ازدواج کنند. شاهین پسر شاهرخ با بازی پوریا پورسرخ و برادرزاده مینا با بازی لیلا بلوکات است. پدر شاهین باعث جدایی سهراب با هنرمندی کیسان دیباج از پدرش منصور با بازی مجید واشقانی شده است

شاهین کاراکتر کم رنگی در فصل چهارم از سرنوشت میباشد آقای فرهنگ زرگرباشی در نقش آن بازی کرده و اولین تجربه بازیگری خود را به صورت حرفه ای به دست آورده است.

بیوگرافی فرهنگ زرگرباشی بازیگر نقش شاهین در سریال از سرنوشت 4 کیست

بازیگر نقش شاهین در سریال از سرنوشت 4 کیست

فصل چهارم سریال از سرنوشت از ماه مبارک رمضان بر روی آنتن شبکه دوم سیما رفته که استقبال زیادی از آن صورت گرفته است در این فصل از سرنوشت بازیگران جدیدی به آن اضافه شدند که یکی از آنها فرهنگ زرگرباشی بوده که نقش شاهین را برعهده دارد هرچند که این نقش در سریال از سرنوشت کم رنگ بوده اما تجربه بسیار خوبی برای این بازیگر به شمار می‌آید که بتواند در کنار بسیاری از چهره‌های شاخص سینما و تلویزیون کشورمان بازی کند.

بیوگرافی فرهنگ زرگرباشی بازیگر نقش شاهین در سریال از سرنوشت 4 کیست

بیوگرافی فرهنگ زرگرباشی

فرهنگ زرگرباشی بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است اولین تجربه حرفه ای او نمایش آرش به نویسندگی بهرام بیضایی و به کارگردانی صحیح بانو ذوالقدر در سال ۱۳۹۷ می باشد.

سریال از سرنوشت ۴ او اولین تجربه حرفه ای او در تلویزیون بوده که در کنار بسیاری از بازیگران شناخته شده کشورمان به ایفای نقش پرداخته است و بدون شک تجارب بسیار خوبی در این سریال برای به دست خواهد آمد سریال از سرنوشت در فصل چهارم توسط محمدرضا خردمندان کارگردانی و توسط اکبر طرحویلیان تهیه‌کنندگی شده است.

بیوگرافی فرهنگ زرگرباشی بازیگر نقش شاهین در سریال از سرنوشت 4 کیست

او مجرد است و از خانواده اش هم اطلاعاتی منتشر نکرده است. فرهنگ زرگرباشی در صفحات مجازی روی خودش و کارهایش تمرکز دارد. او خودش را بازیگر معرفی کرده است.

فرهنگ زرگرباشی در حوزه تئاتر بسیار فعال است و در این حوزه بازیگر شناخته شده ای است.

بیوگرافی فرهنگ زرگرباشی بازیگر نقش شاهین در سریال از سرنوشت 4 کیست بیوگرافی فرهنگ زرگرباشی بازیگر نقش شاهین در سریال از سرنوشت 4 کیست بیوگرافی فرهنگ زرگرباشی بازیگر نقش شاهین در سریال از سرنوشت 4 کیست
بازیگر نقش شاهین در سریال از سرنوشت ۴ کیست

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *