بازیگر نقش شیرین در سریال پس از باران +اینستاگرام

بازیگر نقش جوانی شیرین در سریال پس از باران کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش شیرین در سریال پس از باران کیست

خانم اکرم مهدوی بازیگر نقش کودکی شیرین را در سریال خاطره انگیز پس از باران بر عهده داشته است او متولد 25 تیرماه 1359 در شهر لاهیجان در گیلان میباشد خانم مهدوی فعالیت حرفه ای خود را در زمینه بازیگری و تئاتر در سال ۷۴ در انجمن نمایش لاهیجان آغاز کرد و در آن زمینه در زمینه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت خود را به طور رسمی از سر گرفت.

بازیگر نقش شیرین در سریال پس از باران +اینستاگرام عکس های اکرم مهدوی

سریال پس از باران با موضوع روایات انسانی از روابط ارباب و رعیتی بود با موضوع قرار دادن زندگی خانواده یک ارباب و حضور دختری به عنوان همسر دوم را به تصویر می کشید این سریال روایتی از دوران زندگی در زمان اوایل پهلوی دوم است که مشکلات مردم آن زمان را روایت می کند.

بازیگر نقش شیرین در سریال پس از باران کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی

اکرم مهدوی در ۲۵ تیرماه ۱۳۵۹ در شهر لاهیجان به دنیا آمد و از بازیگران گیلانی این سریال می باشد.

سریال پس از باران به شهرت فراوانی دست یافت و موفق شد پیشنهادات بازیگری زیادی را از جانب فیلمسازان کشورمان دریافت کند

وی در سال ۱۳۷۳ با تئاتر کار هنری خود را آغاز کرد و سپس تصمیم گرفت به کارگردانی روی بیاورد و از همین رو چند کار نمایشی را کارگردانی کرده است

بازیگر نقش شیرین در سریال پس از باران +عکس های اکرم مهدوی

بیشتر فعالیت‌های هنری رو در عرصه تئاتر است و از هنرمندان شناخته شده گیلان به شمار می آید با این که با سریال پس از باران موفق شد به شهرت برسد اما سعی میکند در فیلم‌ها و سریال‌های بازی کند که دارای سناریو جذاب و فر محتوایی باشد ایشان علاوه بر سریال پس از باران در سریال پریا و غروب بی پایان و آواز مهر و هتل پاپلی و نقطه صفر بازی کرده است.

بازیگر نقش شیرین در سریال پس از باران کیست +بیوگرافی و عکس

پیج اینستاگرام akram.mahdavi.art

سریال پس از باران از آن دست سریال هایی بود که با وجود پندین بار پخش و گذشت زمان زیادی از ساخت آن هنوز هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. سریالی که با ستاره شدن مرجان محتشم در نقش خانم کوچیک همراه بود این روزها دوباره از شبکه آی فیلم در حال پخش است.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش عمو غلام در پس از باران کیست +بیوگرافی و عکس جدید

بازیگر نقش مرضیه در پس از باران کیست +بیوگرافی و عکس جدید

به همین بهانه درباره بازیگران این سریال و حال و روز این روزهایشان گزارشی تهیه کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنیم.

اکرم مهدوی بازیگر نقش شیرین در سریال پس از باران +اینستاگرام

سریال پس از باران

پس از باران، سال 1379 روی آنتن رفت؛ سریالی خوش ساخت و استاندارد که پخش آن مصادف بود با دوران اوج و درخشش مجموعه سازی در سیما و بویژه شبکه تازه تاسیس سه. این شبکه برای آگاهی از ذائقه و سلیقه مخاطبان خود و جذب آنان، مجموعه های زیادی را روی آنتن فرستاد که تعدادی ـ من جمله همین پس از باران ـ تا سال ها ماندگار شدند و بازپخششان هم مورد استقبال قرار گرفت.

بازیگر نقش شیرین در سریال پس از باران +اینستاگرام

«پس از باران» داستان زندگی داکتر مهرپرور و همسرش است که وقتی عازم شمال ایران (گیلان) می‌شوند در یک حادثه ترافیکی کشته می‌شوند.به دنبال این حادثه ترافیکی اولادهایشان به نام «مرضیه» و «مسعود» به این حادثه مشکوک می شوند و تصمیم می گیرند برای بررسی بیش‌تر به شمال ایران سفر ‌کنند.

بازیگر نقش شیرین در سریال پس از باران کیست +بیوگرافی و عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *