بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی و عکس

بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست با بیوگرافی و عکس و سوابق و زندگی شخصی و اینستاگرام او را در ادامه ببینید.

بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست

خانم بیتا معیریان نقش کاراکتر صفورا را بر عهده دارد وی دختر جلال‌الدین معیریان از گریمور های سرشناس سینما میباشد.

بیتا معیریان متولد ۱۳۶۵ در محله اختیاریه تهران بوده و در حال حاضر ۳۱ سال سن داشته و مجرد است. او فرزند سوم خانواده استاد است. استاد معیریان ۳ فرزند دارند. ۲ پسر و یک دختر که دخترشان بیتا و پسرشان بهنام وارد کار هنری شده اند. بهنام معیریان همراه پدر کار گریم انجام داده است. بیتا معیریان فارغ التحصیل هنرستان موسیقی است در کار گریم هم فعالیت دارد و به عنوان بازیگز در نمایش های تاتر فعالیت دارد.

بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی و عکس

وی در نمایش هایی همچون : «همه‌چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» و «مرداب روی بام» و «او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود» و «پارازیت» ایفای نقش کرده است.

همچنین ببینید

بازیگر نقش شوکت‌ السلطنه در سریال گیلدخت کیست
امین میری بازیگر نقش زهرمار خان در سریال گیلدخت کیست
زیبا بنماران بازیگر نقش نرگس در سریال گیلدخت کیست

بیوگرافی بیتا معیریان

بیتا معیریان، بازیگر سینما و تلویزیون، سال 1365 در شهر تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی است. معیریان در آثاری نظیر؛ چون ابر در بهاران (1369) فعالیت داشته است. او همچنین در کار گریم هم فعالیت دارد و به عنوان بازیگر در نمایش‌های تئاتر به ایفای نقش می‌پردازد.

بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی و عکس

سریال «گیل‌دخت» که محصول مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما است، به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، حکایت گلنار و اسماعیل است که در میان هیاهو و مهلکه قجری تار و پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود و … . فیلمنامه این سریال توسط مجید آسودگان و به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صداوسیما نوشته شده و درامی است که داستان آن در بستر تاریخی دوره قاجاریه شکل می‌گیرد. تیتراژ پایانی سریال تاریخی «گیل‌دخت» که توسط محمد معتمدی خوانده می‌شود، قطعه‌ای به آهنگسازی مسعود سخاوت‌دوست و شعری از سیدتقی سیدی است.

بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی و عکس بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی و عکس بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی و عکس بیتا معیریان بازیگر نقش صفورا در سریال گیلدخت کیست +بیوگرافی و عکس

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا