بیوگرافی ملیکا ناظری

بازیگر نقش مرجان در فیلم زیارت کیست؟

بازیگر نقش مرجان در فیلم زیارت کیست ؟ + بیوگرافی ملیکا ناظری بازیگر جوان عرصه فیلم و سریال ایرانی را به همراه سوابق هنری و پیج اینستاگرامش را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی ملیکاناظری

خانم ملیکا ناطری بازیگر جوان عرصه فیلم و سریال ایرانی در سومین روز از بهمن ماه سال ۱۳۷۹ در شهر تهران دیده به جهان گشود و در حال حاضر دانش اموز می باشد.

بیوگرافی ملیکا ناظری

خانواده

ملیکا در یگ خانواده پنج نفره متولد شد و دارای دو خواهر به نام های مریم و شقایق می باشد و خواهرش مریم از بازیگران عرصه تاتر می باشد و مشوق او در این حرفه بوده است .

آغاز فعالیت هنری

ملیکا ناظری از سن کودکی وقتی فقط ۴ سال سن داشت پا به عرصه بازیگری گذاشت و تاکنون توانسته است در فیلم و سریال زیادی ایفای نقش کند.

بازیگر نقش مرجان در فیلم زیارت کیست؟

ملیکا زمانی که فقط ۹ سال سن داشت با بازی در فیلم زیارت در نقش مرجان دختره لاله اسکندری درکنار بازیگران همچون زتده یاد  حسن جوهرچی ، اردلان شجاع کاوه ، فریده سپاه منصور به هنرنمایی پرداخت .

بازیگر نقش مرجان در فیلم زیارت

جوایز هنری

خانم ناظری توانست به سبب بازی درخشان خود در فیلم بچه های ابری جایزه بهترین کودک را در جشنواره کودک و نوجوان از آن خود کند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی شقایق ناظری + تصاویر جدید

پیج اینستاگرام

علاقمندان به این بازیگر جوان میتوانند تصاویر بیشتر ایشان رادر صفحه رسمی وی به نشانی mlika_nazeri مشاهده کنند.

مجموعه آثار هنری

از فیلم های ایشان میتوان به : فیلم خاطره ، هرچی توبخوای ، فیلم زیارت ، همیشه مادر ، ماهرخ ، صندلی خالی، به همین سادگی ، کارناوال ، زنی از کوچه پشتی را نام برد.

بیوگرافی ملیکا ناظری

بیوگرافی بازیگر نقش مرجان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *