بازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه کیست؟

بازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه کیست؟

بازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه کیست؟ بیوگرافی شین هی سان را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه

سریال آقای ملکه از سریالهای پربیننده ساخت کره جنوبی بوده که در  شرق اسیا طرفداران بسیار زیادی دارد و به دلیل استقبال گسترده مردم شرق آسیا از این مجموعه کشورهای عربی و همچنین ایران این سریال را دوبله و پخش کردند.

بازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه کیست؟ شین هی سان

شبکه آی فیلم تصمیم گرفته که این مجموعه را برای نخستین بار پخش کند یکی از بازیگران اصلی این سریال خانم شین هی سان بود که نقش ملکه کیم سو ایون را برعهده دارد.

در این صفحه بیوگرافی از این بازیگر کره ای می پردازیم

بیوگرافی شین هی سان

ایشان در ۲۱ آگوست ۱۹۸۹ در سئول به دنیا آمده است پدر و مادرش بازیگر بود و به همین دلیل هم به بازیگری روی آورد در دوران بچگی فیلم ها و سریال های متعددی را در سن ۱۲ سالگی بازی کرد.

همچنین ببینید: بازیگر نقش میکو در سریال نوش جان کیست 

در حالیکه به کار بازیگری مشغول بود در دانشگاه نیز این رشته را انتخاب کرد و فارغ التحصیل شد در سال ۲۰۱۳ در سریال تلویزیونی مدرسه بازی کرد.

بازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه کیست؟

سریالی که خشونت معلمان در رابطه با دانش آموزان را به تصویر می کشید نقشی که از دانش آموزان را بر عهده داشت که توسط معلمش تنبیه می شد هرچند که نقش او پررنگ نبود اما موفق شد که گام مهمی را در بازیگری بردارد

‏فیلم های کره ای یک روز و جنایی قدیم و زندگی طلایی من، بازی کرده است.

اما مهمترین بازی او در سریال آقای ملکه بوده که در سال ۲۰۲۰ از شبکه های مختلف کره جنوبی پخش شد و به دلیل استقبال از این سریال بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس به خصبازیگر نقش ملکه کیم سو یونگ در سریال آقای ملکه کیست؟وص ایران نیز این مجموعه را دوبله کرد.

 

در این سریال هویت سرآشپز کاخ ریاست جمهوری ناگهان تغییر می کند و او به زنی به نام کیم سو یونگ در دوران چوسان تبدیل و ملکه شاه چوسان به نام چئول جونگ می شود و اتفاقات گوناگونی برایش رخ می دهد.

این سریال 20 قسمتی طرفداران زیادی دارد و نقش کیم سو یونگ نقش اصلی آن است که خیلی تلاش می کند به زندگی سابق خود برگردد اما بعد از این که کوشش هایش بی نتیجه می ماند درگیر وقایع پیش بینی نشده متعددی می شود.

شین هی سان بازیگر کره ای و همسرش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *