بازیگر نقش وحید در سریال کامیون کیست؟ (علی عامل هاشمی)

بازیگر نقش وحید در سریال کامیون کیست؟ (علی عامل هاشمی) برادر هدایت هاشمی به همراه تصاویر سوابق او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال کامیون یکی از مجموعه های جذاب و طنز شب های نوروز 99 بوده که ساعت 21 از شبکه سه پخش میشود و بازیگران مطرحی در آنها به ایفای نقش میپردازند.

بازیگر نقش وحید در سریال کامیون کیست؟ (علی عامل هاشمی برادر هدایت هاشمی)

حضور بهنام شرفی و هادی مرتضی زاده و علی عامل هاشمی سه بازیگر مهم این مجموعه را تشکیل میدهند که داستان درباره این سه بازیگر است

بازیگر نقش وحید در سریال کامیون کیست؟

آقای علی عامل هاشمی نقش وحید را بازی میکند.

وی برادر کوچکتر هدایت هاشمی و هادی عامل هاشمی است و خودش در این باره می گوید : «ما از اول هم با تئاتر شروع کردیم و همه‌مان پیگیر تئاتر بودیم. من لیسانس تئاتر دارم و ۱۲ سال از هدایت کوچک‌ترم. از سال ۸۰ در تهران شروع کردم به عنوان دستیار منشی صحنه و بعدها بازیگر. بازیگری به مرور جدی‌تر شد و صرفا کار بازیگری می‌کردم تا امسال که به این فکر افتادم یک کاری را کارگردانی کنم».

این سه برادر فرزندان مهدی عامل هاشمی هستند.

شروع فعالیت هنری

وی با بازی در تئاتری بنام داستان جنگل قدم به عرصه بازیگی نهاده است.

علی یک بازیگر در تئاتر بوده و با نمایش مرد برهنه و مرند فراک پوش به دنیای کارگردانی قدم گذاشته است.

بازیگر نقش وحید در سریال کامیون کیست؟ (علی عامل هاشمی)

فیلم های سینمایی بازیگر نقش وحید در سریال کامیون

لطفا مزاحم نشوید (۱۳۸۹)

هزار پا به کارگردانی (۱۳۹۶)

سریال ها

چک برگشتی (۱۳۹۰)

پروانه (۱۳۹۲)

عکاس خانه (۱۳۹۳)

یادداشت های یک زن خانه دار (۱۳۹۴)

دشت آزادگان (۱۳۹۵)

شب عید (۱۳۹۶)

سریال سالهای دور از خانه (۱۳۹۷)

کارگردانی تئاتر

پابرهنه در پارک

مرد برهنه مرد فراک پوش

مردان بیوه

ایشان متاهل هستند و با پگاه ترکی در هفتم بهمن ماه ۱۳۹۱ ازدواج کرده است.

جدیدترین مصاحبه

بازی من در سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی رو به پایان بود که عوامل «کامیون» تماس گرفتند و گفتند مسعود اطیابی قصد دارد «کامیون» را برای عید نوروز ۹۹ بسازد.

وی ادامه داد: البته آن زمان خود مسعود اطیابی مشغول ساخت فیلم سینمایی «انفرادی» بود. با هماهنگی با گروه «سرباز» توانستم بدون تداخل کارها به سریال «کامیون» بپیوندم. البته در ابتدا در سینمایی «انفرادی» بازی کردم و سپس سر «کامیون» رفتم.

بازیگر «کامیون» درباره نقش خود توضیح داد: در واقع ما سه دانشجو با شرایط درسی متفاوت هستیم که همه برای تحصیل از شهرستان آمده‌ایم. در این میان درگیر یک ماجرای اقتصادی می‌شویم، به مشکل برمی‌خوریم و سعی داریم این مشکل را با راننده کامیونی که با او آشنا شده‌ایم برطرف کنیم. در واقع داستان این مجموعه موضوعی است که همه جوان‌ها درگیر آن هستند چراکه به علت تجربه پایین فکر اقتصادی خوبی ندارند و برای همین به مشکل می‌خورند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا