بازیگر نقش گندم هماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ +عکس شخصی و اینستاگرم

بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ +عکس جنجالی

بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ +عکس جنجالی و اینستاگرم الهام اخوان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

الهام اخوان بازیگر تئاتر و سینما متولد 9 شهریور 67 در شهر تهران می باشد ، وی مدرک کارشناسی تئاتر و کارشناسی ارشد کارگردانی دارد و این روز ها به عنوان منشی صحنه هم فعالیت می کند .

بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ +عکس شخصی و اینستاگرم

بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲

سریال دودکش ۲ توانسته محبوبیت زیادی را در بین مخاطبان تلویزیونی به دستاورد بازیگران مطرح و شناخته شده این سریال داستان این مجموعه را جذابیت داده و علاقه مندان خاص خود را به دست آورده است در این سریال بازیگرانی مطرح حضور دارند که یکی از آن‌ها خانوم الهام اخوان بوده که نقش گندم حماس آی را بر عهده دارد در این صفحه بیوگرافی خواهیم پرداخت

بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ +عکس جنجالی

الهام اخوان کیست

خانم الهام اخوان در تئاتر سینما و تلویزیون فعالیت دارد و در ۹ شهریور ۱۳۶۷ در شهر تهران متولد شده و در رشته تئاتر تحصیل کرده است و موفق شده لیسانس و فوق لیسانس کارگردانی را اخذ نماید

همچنین ببینید بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 1 و 2 کیست

پدر و مادر او هر دو کارمند بوده و پدرش کارمند با مادرش کارمند مخابرات می باشد

بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ +عکس جنجالی

زمانی که ۱۱ سال سن داشت با دیدن فیلم آمریکایی همشهری کین به بازیگری علاقمند شده است و در سن ۱۶ سالگی به تئاتر ورود پیدا کرده است و اولین تجربه سینمایی خود را با فیلم دوزیست به دست آورد

این فیلم به کارگردانی برزو نیک نژاد که سعید آقاخانی تهیه کنندگی آن را برعهده داشت و در سال ۱۳۹۸ بر روی پرده سینما اکران شد در سال ۱۳۹۸ موفق شد که فوق لیسانس کارگردانی را دریافت کند

بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ +عکس جنجالی

او همچنین مدتی به عنوان منشی صحنه فعالیت داشته است و فیلم‌های دو زیست و ساخت ایران ۲ و شیرین قناری را همکاری کرده است سریال طنز خانه ما نزدیک کارهای او بود که در نقش گوهر بازی کرده است این سریال از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت

بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ +عکس جنجالی

بازیگر نقش گندم هماسایی در سریال دودکش ۲

برزو نیک نژاد کارگردانی است که الهام اخوان با او تجربه های موفقی داشته است. خانم اخوان اولین بار در فیلم دوزیست با برزو نیک نژاد همکاری کرد و سریال طنز باخانمان دومین همکاری او با این کارگردان است.  الهام اخوان در سریال با خانمان نقش گوهر را بازی کرده است.

بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ +عکس جنجالی

الهام اخوان در هیات کارگردان

الهام اخوان چند فیلم کوتاه را هم کارگردانی است . او به دلیل تسلط زیادش در حوزه سینما و در سمت های مختلف یکی از موفق ترین بازیگران سریال با خانمان است.
در سریال باخانمان حسام محمودی، حسن پورشیرازی، مارال فرجاد، آتیلا پسیانی  و افسانه بایگان بازی می کنند.

بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ +عکس جنجالی

اینستاگرام الهام اخوان بازیگر

صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی elham.akhavan1 فعال است و فالورهای چشمگیری ندادد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با کارهای هنری و دیدن عکس های جدید و خاص وی هستید به آیدی درج شده مراجعه کنید .

الهام اخوان در سال ۱۳۹۷ در سن ۳۰ سالگی پس از سالها تلاش در تئاتر و پشت صحنه به دعوت برزو نیک نژاد و سعید خوانی برای بازی در فیلم دوزیست دعوت شد.

او در نقش مریم در کنار بازیگرانی چون جواد عزتی و ستاره پسیانی در فیلم دوزیست خوش درخشید.

ناگفته نماند که فیلم دوزیست برای بخش «سودای سیمرغ» سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و این فیلم اولین حضور الهام اخوان در جشنواره فیلم فجر بود.

بازیگر نقش گندم گماسایی در سریال دودکش ۲ کیست؟ +عکس جنجالی

الهام اخوان درباره بازی در فیلم «دوزیست» در اینستاگرامش نوشت: “و من بسیار خرسندم که در 16 سالگی جسارت کردم پا بر صحنه ی تاتر گذاشتم… و خرسند که شاید خیلی زود نه ولی بالاخره و بالاخره تلاشم به ثمر رسید… امید که امانت دار خوبی باشم… ممنون از تک تکتون که همراهم بودین در این مهم. سینما همه ی زندگیِ منه”

الهام اخوان به دلیل چهره زیبا و چشم های رنگی که دارد توانسته به خوبی تصویر را بگیرد. او هرچند خاک خورده سینما است و مشاغل مختلف در این حرفه را تجربه کرده است اما چهره زیبا و استایل آماده است همیشه باعث شده تا کارگردانها او را دعوت به کار کنند. او علاوه بر اینکه دوستان زیادی در سینما دارد خانواده بسیار حمایت گری هم دارد. الهام اخوان در تولد 32 سالگی اش نوشت: هرچند به خاطر کرونا قرار نبود تولد بگیرم اما 99 بار با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برایم تولد گرفته شد. خوشحالم از داشتن خانواده خیلی خوب.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

7 نظر

  1. با سلام
    خيلي نچسبه
    خراب كرد سريال رو.

  2. آخ گفتي . خيلي خيلي بي مزه ست با اون ديالوگ هاي تكراري و مزخرف.نميدونم براي بازي توي اين سريال چقدر هزينه كرده تا راهش بدن.
    خداكنه موندگار نشه😭

  3. حال بهم زن ترین و نچسب ترین آدمی که دیدم همیشه

  4. حیفه نقش که به این دادن
    کلا سریال رو داغون کرده و باعث بی مزگی سریال شده

  5. از اون لحاظ می گی که برات سخته موفقیت ایشون راببینی

  6. فیلم رو خراب کرد خدایی
    فقط به واسطه پول، قیافه ظاهر و نقش جور شده براشون. خوش ب حالشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *