بازی ایران و آمریکا کی است و ساعت چنده (جام جهانی 2022)

بازی ایران و آمریکا کی است و ساعت چنده ساعت چند است (جام جهانی 2022)

بازی ایران و آمریکا کی است و ساعت چنده (جام جهانی 2022)

بازی ایران و آمریکا کی است و ساعت چند است (جام جهانی 2022) زمان دقیق بازی فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 را در ادامه ببینید.

بازی ایران و آمریکا کی است و ساعت چند است

  • زمان بازی : سه شنبه 8 آذر 1401
  • ساعت بازی : 22:30
  • نام ورزشگاه : ورزشگاه الثمامه دوحه
  • رنگ لباس ایران : سفید

تیم ملی ایران در حالی در روز سه شنبه در مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا بازی خواهد کرد که برای صعود از این مرحله به امتیاز نیاز دارد.

تیم ملی آمریکا نشان داد که در بازی با انگلستان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به صورت گروهی خیلی منسجم عمل می کند تیم ملی آمریکا نزدیک بود که در بازی قبلی انگلستان را شکست بدهد و یک شلیک به تیرک دروازه تیم ملی انگلیس داشت.

اگر بازی آمریکا و انگلیس را تماشا کرده باشید دیدید که چگونه تیم ملی آمریکا با حملات کوبنده انگلستان را تحت فشار قرار داده بود و حالا امیدهایش برای بازی با تیم ملی ایران است تا بتواند از گروه خود صعود کند.

تیم ملی ایران حتی با مساوی نیز می تواند به مرحله بعدی راه پیدا کند البته این در حالی است که تیم ملی ولز از انگلستان شکست بخورد بسیاری از کارشناسان معتقد هستند تیم ملی آمریکا بسیار قوی تر از تیم ملی ایران است.

تیم آمریکا دارای جوان ترین تیم در این دوره از جام جهانی نیز می باشد باید ببینیم که روز سه شنبه تیم ملی ایران آیا میتواند از بازی با آمریکا امتیاز کسب کند و به مرحله بعد صعود کند یا خیر.

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف آمریکا می رود.

نواف الآسیوی خبرنگار عربستانی به پیش بینی نتایج ۴ بازی امروز در جام جهانی پرداخت و درباره بازی حساس ایران و آمریکا پیش بینی جالبی کرده است.

طبق پیش بینی این خبرنگار سعودی ایران در این بازی مهم مقابل آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی می رسد و راهی مرحله بعد می شود.

پیش بینی این خبرنگار از بقیه بازی های امروز به شرح زیر است:

انگلیس ۴-۱ ولز

هلند ۳-۱ قطر

اکوادور ۲-۱ سنگال

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *