بازی تیم ملی شطرنج ایران با اسرائیل + جزئیات

بازی تیم ملی شطرنج ایران با اسرائیل + جزئیات و جنجالها

بازی تیم ملی شطرنج ایران با اسرائیل بازی پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی با حریف اسرائیلی در مسابقات شطرنج اسپانیا را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تیم ملی شطرنج ایران با اسرائیل بازی کرده است

تیم ملی ایرانی در مسابقات شطرنج قهرمانی جهان در مقابل تیم ملی اسرائیل قرار گرفته است و این باعث شده که یک اتفاق تاریخی در ورزش کشورمان رقم بخورد و جنجال بسیار زیادی را به وجود آورد.

بازی تیم ملی شطرنج ایران با اسرائیل + بازی شطرنج‌بازان تیم ملی ایران با حریف اسراییلی

در این مسابقات پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی دو عضو تیم ملی شطرنج ایران در مقایل حریفان اسرائیلی قرار گرفته و موفق شدند که انها را شکست بدهند. این مسابقات در حالی برگزار شد که اگر شطرنج بازان کشورمان در مقابل اسرائیل قرار نمیگرفت از قهرمانی باز می ماندند اما در اقدامی عجیب در مقابل تیم ملی اسرائیل که در این مسابقات حضور داشت بازی کرده و توانسته آنها را شکست بدهد.

این اتفاق در رسانه های ایران و جهان بازتاب گسترده ای را به همراه داشته است و باعث گردیده که برخی از خبرگزاریهای کشورمان از جمله خبرگزاری مهر به شدت به آن انتقاد کرده و خواستار برخورد قاطع و سریع با فدراسیون شطرنج و ملی پوشان خاطی شدند.

شطرنج بازان خاطی: حواسمان نبود حریفمان اسرائیلی است

این در حالیست که آقای پرهام مقصودلو که در مقابل حریف اسرائیلی قرار گرفته گفته است من نمیدانستم حریفم اسرائیلی است و به همین دلیل با او مسابقه دادم

طباطبایی در رقابت‌های بلیتس یا شطرنج برق‌آسا با کسب ۸ امتیاز به مقام قهرمانی رسید. اگر مطابق معمول از بازی با حریف اسرائیلی خودداری می‌کرد موفق به کسب عنوان قهرمانی نمی‌شد.

بازی تیم ملی شطرنج ایران با اسرائیل + جزئیات

صبح روز سه‌شنبه صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران بدون اشاره به این بدعت‌شکنی گفت: «با ظریف، شمخانی و مقامات امنیتی جلسه داشتیم. کمیسیونی تشکیل شد که در خصوص برون‌رفت از چالش رژیم صهیونیستی صحبت شود».

امین در دور چهارم، روی میز چهار در برابر گورشتین ایدو (استاد فیده) قرار گرفت و با مهره سیاه به برتری رسید.

همین بازیکن اسراییلی در دور هفتم و روی میز شماره شش با پرهام مقصودلو رویارو شد که پرهام نیز توانست با مهره سفید به برتری برسد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *