فیلم و ماجرای بازی فوتبال ۱۴۹ بر صفر (پر گل ترین بازی فوتبال جهان)

فیلم و ماجرای بازی فوتبال ۱۴۹ بر صفر (پر گل ترین بازی فوتبال جهان)

فیلم و ماجرای بازی مسابقه فوتبال ۱۴۹ بر صفر (پر گل ترین بازی فوتبال جهان) و 149 گل به خودی در یک بازی فوتبال جزئیات را در این صفحه ببینید.

فیلم و ماجرای بازی فوتبال ۱۴۹ بر صفر (پر گل ترین بازی فوتبال جهان)

ماجرای بازی فوتبال ۱۴۹ بر صفر

بازیکن های یک تیم فوتبال در لیگ ماداگاسکار از آغاز تا اتمام بازی ۱۴۹ گل به خودی به ثمر رساندند.

طی گزارشی، حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در تاریخ اکتبر سال ۲۰۰۲ دو تیم ای اس آدما و ایمیرنه در کشور ماداگاسکار در برابر یکدیگر رقابت نمودند، که تیم ای اس آدما با نتایج ۱۴۹ بر صفر صعود نمود و رکورد بیشترین تعداد گل در یک دیدار را به ثبت رسانید.

جالب می باشد این را بدانید که همه‌ی این ۱۴۹ گل را بازیکنهای ایمیرنه به خود زده اند.

داستان از این قرارمی باشد که در دیدار پیشین تیم ایمیرنه که با نتایج دو بر دو به اتمام رسیده بود داور یک ضربه پنالتی در دقیقه های آخر این دیدار برای حریف خود در نظر گرفت و با این گل بازی با تساوی به اتمام رسید و این قهرمانی را از دست دادند.
به خاطر همین در دیدار پایانی خود در اعتراض به تصمیم داور که در دیدار پیشین که قهرمانی را از دست آنها گرفت، این تیم از نخست دیدار آغاز به زدن گل به سنگر خود شدند و تا آخر این دیدار ۱۴۹ گل به خودشان زدند و تیم مقابل تنها تماشاگر گل به خودی آنان بود.

بعد از دیدار، تماشاچیانی که به ورزشگاه ها پا نهاد بودند پول بلیط خودشان را گرفتند.
می توان گفت هدایتگر تیم ایمیرنه، به‌مدت سه سال محکوم شد و چهار بازیکن این تیم از قبیل کاپیتان تیم ملی ماداگاسکار، به مدت یک سال از تمامی کار های فوتبالی و حتی حاضر شدن در ورزشگاه محروم شده اند.

این نتایج، پرگل ترین دیدار جدی تاریخ فوتبال به شمار می‌آید، که به ثبت رسید.

رکورد نتایج ۳۶ بر صفر بود که در سال ۱۸۸۵ به ثبت رسیده بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. فیلمشا ندارید ببینیم؟ واقعا مسخره بوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *