بدل بهنام بانی در سریال دست انداز کیست؟

بیوگرافی بدل بهنام بانی در دست انداز قاسم بدل بهنام بانی کیست؟

بدل بهنام بانی در سریال دست انداز کیست؟ قاسم بدل بهنام بانی در تیتراژ دست انداز را در این صفحه ببینید

بدل بهنام بانی در سریال دست انداز کیست؟

مجموعه طنز دست انداز که شب های نوروز 1400 بر روی انتن شبکه نسیم رفته است مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

بدل بهنام بانی در سریال دست انداز کیست؟

یکی از آیتم هایی که این مجموعه توانسته مورد توجه مردم قرار بگیرد آیتم خوانندگی بدل بهنام بانی بوده که با گریم دقیقی که روی او انجام داده اند 99 درصد شبیه این خواننده شده است.

نام او در تیتراژ مجموعه دست انداز نیز ذکر نشده است!

شباهت بسیار زیاد و البته گریم کامل روی این شخصیت باعث شده حتی هواداران بهنام بانی در تشخیص بدل بودن او سک پیدا کنند قبلا او و بانی عکسهایی منتشر کرده بودند. همچنین تصاویری از بدل بانی در ورزشگاه و اماکن عمومی گاها مورد توجه قرار می‌گیرد.

بدل بهنام بانی در سریال دست انداز کیست؟

پیشتر عکس های متعددی از این دو منتشر شده بود. اما حضور در برنامه دست انداز بیشتر او را مشهور کرده است. به گزارش وقت صبح نام کوچک بدل بهنام بانی آنطور که از اینستاگرام او معلوم است “قاسم” است اما او جایی از نام خانوادگی خود اسمی نبرده است.

مجموعه دست انداز به کارگردانی شهاب عباسی مجموعه طنزی به صورت آیتم به آیتم میباشد که میتوان آن را کپی خنده بازار نامید خنده بازار کار  قبلی شهاب عباسی بود.

بدل بهنام بانی در سریال دست انداز کیست؟

بدل بهنام بانی در برنامه دست انداز

او در برنامه نوروزی دست انداز شرکت کرده و خوانندگی کرد. مجموعه تلویزیونی طنز دست‌انداز به کارگردانی شهاب عباسی و تهیه‌کنندگی مجید عباسی و سعید عباسی، در شب‌های نوروز ۱۴۰۰ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

او در دست انداز خوانندگی کرد و در بخشی از ترانه‌ای که اجرا می‌کرد با کنایه به گرانی مرغ و تخم مرغ خواند: «دست من سنگدونِ مرغه/ جون ما به جونِ مرغه/ آرزوم یه رونِ مرغه.»

بهنام بانی یکی از خوانندگان معروف ایرانی می باشد که متولد یازدهم مهرماه سال ۱۳۶۶ در دامغان میباشد او فعالیت خود در حوزه خوانندگی را از کودکی آغاز کرده و چندین ساز را می نوازد و پس از آن نیز دوره های تخصصی آواز را آموخته است و پدر او نیز نوازنده می باشد . او تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد و در حال حاضر بهنام بانی مجرد میباشد  بهنام بانی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران می باشد و مدرک خود را از دانشگاه شاهرود دریافت کرده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *