برنامه و ساعت بازیهای والیبال انتخابی المپیک 2020

برنامه و ساعت بازیهای والیبال انتخابی المپیک 2020

برنامه و ساعت بازیهای والیبال انتخابی المپیک 2020 را در ادامه این بخش از اخبار ورزشی مجله شبونه مشاهده نمایید.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 قار است که در روز 15 دی ماه 1398 برگزار شود و تیم های کشورهای مختلف شرکت کننده در این مسابقات به مصاف یکدیگر خواهد رفت و تیم ملی ایرانی یکی از این تیم ها خواهد بود که تلاش خود را باید بکند تا بتواند جواز حضور در المپیک 2020 را کسب نماید.

این مسابقات قرار است که در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار شود و 29 کشور در این مسابقات حاضر خواهد بود و مهمترین تورنمنت والیبال را برگزار خواهند کرد.

روابط عمومی فدراسیون والیبال کشورمان در باره سی و دومین دوره این مسابقات که در کشور ژاپن برگزار میشود میوگوید که تیم ایران با تمام قوا به این مسابقات رفته تا انشالله بتوانند که سهمیه المپیک را به دست اورد.

برنامه و ساعت بازیهای والیبال انتخابی المپیک 2020

لازم به ذکر است که رشته والیبال در سال 1964 به المپیک اضافه شد در سال 2020 برای چندمین بار مسابقات خود را برگزار خواهد کرد و کشورهای شرکت کننده برای کسب مدال طلا به رقابقت خواهند پرداخت.

رشته والیبال در المپیک برای زنان نیز برگزار میشود که البته تیم والیبال بانوان در این مسابقات نتوانسته اند که جواز حضور در المپیک 2020 را به دست اورد.

در سال‌های ۱۹۶۴، ۱۹۶۸، ۱۹۷۶، ۱۹۸۰ و ۱۹۸۴ رقابت‌های والیبال مردان و زنان المپیک با حضور ۱۰ تیم در هر گروه برگزار شده است اما در دیگر دوره‌ها، این مسابقات با حضور ۱۲ تیم در هر گروه مردان و زنان پیگیری شده است.

برنامه بازیهای والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰

در جدول زیر میتوانید تاریخ و ساعت بازی های تیم ملی ایران را در مسابقات انتخابی المپیک را ملاحظه کنید:

تلاش ۲۹ کشور برای پنج سهمیه مردان

مسابقات والیبال درون‌قاره‌ای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه مردان اروپا از ۱۵ دی ماه در حالی در شهر برلین آلمان آغاز می‌شود که ۲۹ کشور در پنج منطقه مهم جهان، در تلاش برای کسب پنج سهمیه باقی مانده‌ مهمترین رویداد ورزشی جهان هستند.

تا کنون حضور هفت تیم ملی والیبال مردان ژاپن (میزبان)، برزیل، آمریکا، ایتالیا، لهستان، روسیه و آرژانتین در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو قطعی شده است.

برنامه و ساعت بازیهای والیبال انتخابی المپیک 2020

برنامه و ساعت بازیهای والیبال انتخابی المپیک 2020

از پنج سهمیه دیگر نیز تا ۲۲ دی ماه رونمایی می‌شود که تیم ملی والیبال مردان ایران نیز از جمله این تیم‌ها است که برای کسب این سهمیه تلاش می‌کند. ملی‌پوشان کشورمان از ۱۷ تا ۲۲ دیماه در رقابت‌های انتخابی المپیک قاره آسیا در کشور چین شرکت می‌کنند تا با کسب مقام قهرمانی این مسابقات، برای دومین بار سهمیه بازی‌های المپیک را به دست آورند.

فهرست مناطق و کشورهای در تلاش برای کسب سهمیه المپیک در گروه مردان والیبال به قرار زیر است:

قاره آسیا (AVC): در این منطقه ۸ تیم در دو گروه از ۱۷ تا ۲۲ دی ماه در شهر جیانگمن چین به مصاف یکدیگر می‌روند. گروه نخست شامل تیم‌های چین، ایران، قزاقستان و چین‌تایپه است و تیم‌های استرالیا، هند، کره‌جنوبی و قطر نیز در گروه دوم این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

قاره اروپا (CEV): در این منطقه نیز ۸ تیم در دو گروه از ۱۵ تا ۲۰ دی ماه در شهر برلین آلمان به مصاف یکدیگر می‌روند تا قهرمان این رقابت‌ها، سهمیه قاره سبز را از آن خود کند.

گروه نخست این رقابت‌ها شامل تیم‌های بلژیک، جمهوری چک، آلمان و اسلوونی است و تیم‌های بلغارستان، فرانسه، هلند و صربستان نیز در گروه دوم این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می روند.

منطقه آمریکای مرکزی (NORCECA): چهار تیم کانادا، کوبا، مکزیک و پورتوریکو از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه در شهر ونکوور کانادا به مصاف یکدیگر می‌روند تا قهرمان این رقابت‌ها، دیگر سهمیه مسابقات والیبال مردان المپیک را به دست آورد.

قاره آفریقا (CAVB): در این قاره پنج کشور الجزایر، کامرون، مصر، غنا و تونس در تلاش برای کسب یک سهمیه المپیک هستند که رقابت‌های این منطقه، از ۱۶ تا ۲۲ دی ماه در شهر قاهره پایتخت مصر برگزار می‌شود.

منطقه آمریکای جنوبی (CSV): شهر سانتیاگو در کشور شیلی، دیگر میزبان رقابت‌های انتخابی المپیک است که تیم‌های شیلی، کلمبیا، پرو و ونزوئلا برای آخرین سهمیه مسابقات والیبال مردان المپیک، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان شعبانیان در آزمون سخت المپیک

مسابقات والیبال درون قاره‌ای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه زنان نیز از ۱۴ دی ماه، در حالی در کشور کامرون آغاز می‌شود که ۲۸ کشور از جمله ایران، در پنج منطقه مهم جهان برای کسب پنج سهمیه باقی مانده مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان تلاش می‌کنند.

تا کنون حضور هفت تیم ژاپن (میزبان)، صربستان، چین، آمریکا، برزیل، روسیه و ایتالیا در رقابت‌های والیبال زنان المپیک ۲۰۲۰ توکیو قطعی شده است.

تیم ملی والیبال بانوان ایران نیز یکی از تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های انتخابی المپیک است که شاگردان میترا شعبانیان آزمون سختی در این مسابقات خواهند داشت.

برنامه و ساعت بازیهای والیبال انتخابی المپیک 2020

رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیا با حضور هفت تیم از ۱۷ تا ۲۲ دی ماه به میزبانی شهر ناخون راتچاسیما در کشور تایلند برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های اندونزی، قزاقستان و کره‌جنوبی همگروه است. تیم‌های استرالیا، چین تایپه و تایلند نیز در گروه یک این مسابقات با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

فهرست مناطق و کشورهای در تلاش برای کسب سهمیه المپیک در گروه زنان والیبال به قرار زیر است:

قاره آسیا (AVC): 7 تیم در دو گروه

گروه اول: استرالیا، چین تایپه و تایلند

گروه دوم: ایران، اندونزی، قزاقستان و کره جنوبی

قاره اروپا (CEV): 8 تیم در دو گروه

گروه اول: جمهوری آذربایجان، بلغارستان، هلند و لهستان

گروه دوم: بلژیک، کرواسی، آلمان و ترکیه

منطقه آمریکای مرکزی (NORCECA): چهار تیم کانادا، جمهوری دومینیکن، مکزیک و پورتوریکو

قاره آفریقا (CAVB): پنج کشور بوتسوانا، کامرون، مصر، کنیا و نیجریه

منطقه آمریکای جنوبی (CSV): آرژانتین، کلمبیا، پرو و ونزوئلا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *