بسته های کمک برای ارسال به مردم مستضعف آمریکا !

بسته های کمک برای ارسال به مردم مستضعف آمریکا

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسته های کمک برای ارسال به مردم مستضعف آمریکا تهیه کرده ایم! که این اقلام تولید خودمان است که برای ارائه به مستضعفان آمریکا آماده شده است و قرار است به دفتر حفاظت از منافع آمریکا ارسال شود.!

بسته های کمک برای ارسال به مردم مستضعف آمریکا

خبرگزاری فارس نوشت: محمد جواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی هنگام بازدید از کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی اعلام کرد که فرق نظام امت و امامت با سایر جوامع این است که وقتی مردم به کمک نیاز داشته باشند به کمک مردم خواهند آمد و امروز نیز دانشجویان بسیجی داوطلب اینجا آمده اند تا به مردم کمک کنند

بسته های کمک برای ارسال به مردم مستضعف آمریکا !

وی ادامه داد: این چنین اقدامی برگرفته از اندیشه و فرهنگ در نظام امت و امامت است. این فداکاری، وحدت و صمیمیت که امروز کرونا بهانه برای بروز آنها شده،گذشته از خسارات مادی که به ما تحمیل می‌شود و البته باید تلاش کنیم که به حداقل برسد، زمینه بروز ارزش‌ها و فرهنگ والای ملت مسلمان ایران است.

نیک روش گفت: امیدواریم انقلاب اسلامی روزی در همه جهان فراگیر شود تا باقی مردم دنیا هم بتوانند با این فرهنگ و ارزش‌ها با مشکلات مقابله کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بحرانی بیماران کرونایی در آمریکا و غرب، تاکید کرد: آمریکایی‌ها می دانند که چیزی از آنچه امروز با بزک کردن سرپا نگه داشته می‌شود، باقی نمانده است و دیری نخواهد پایید که هیمنه تمدن غرب و آمریکا درهم فرو بریزد و دیگر نیاز به این نیست که ما بخواهیم اثبات کنیم.

وی تاکید کرد:‌ امروز وضعیت کشوری مانند آمریکا داعیه‌دار تمدن است نسبت با این بحران کرونا  مشخص شده و افول آمریکا همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند، قطعی است.

نیک روش در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حاضر هستید به مستضغفان و ملت آمریکا برای مقابله با کرونا کمک کنید، اضافه کرد: اتفاقا دوستان دانشجوی ما یک محموله‌ای از اقلام بهداشتی که اتفاقا تولید خودشان هم است را برای ارائه به ملت مستضعف آمریکا آماده کرده اند و  به دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران ارائه خواهند کرد.

وی گفت: ما آمادگی این را داریم که با همت مردم ایران، برای آمریکایی‌هایی که امروز نمی‌توانند نیازهای اولیه خودشان را تامین کنند، کمک حال باشیم شاید برای آمریکایی‌ها قابل تصور نباشد که از سفارت‌شان که یک روزی در ایران بود یک همچین جوانهایی و یک همچین صدایی برای کمک به آمریکا بلند شود.

منبع: خبرگزاری فارس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. حاجی اینا چقد پررو هستند به خدا!!!! بابا داروخونه های خودتون هیچی توش نیس!!! فازتون چیه دقیقا؟؟؟؟ لطفا با رسم شکل فازتون رو توضیح بدید

  2. داداش!برادر! اخوی !کاکو تو اگه بیل زنی باغچه خودتو بیل بزن ! سه هفته در بدر دنبال ماسکم گیرم نیومده بعد تو میخای بفرستی امریکا ! اینی ک میگن شکم ناشتا اروغ نقلی اینه ها

  3. ما خودمون کم بدبختی داریم .به چه حقی این کار رو کردن؟ ما خودمون مستضعف زیاد داریم

  4. همه اینها یه طرف کشته مرده اون مردم مستضعف هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *