بسیجی شهید محمد مهدی رضوان + بیوگرافی

بسیجی شهید محمد مهدی رضوان + بیوگرافی و شهادت در ایست و بازرسی گشت رضویون را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بسیجی شهید محمد مهدی رضوان + بیوگرافی و تشییع پیکر بسيجي شهيد محمد مهدي رضوان

بسیجی شهید محمد مهدی رضوان کیست؟

محمد مهدی رضوان متولد 1379 در تهران میباشد وی پسر آقای بابک از چهره های سرشناس گردان 121 امام علی بوده که در یگان امام حسین مجتبی سالها خدمت میکرده است.

این پسر جوان هنگامی در حال خدمت به هموطنان خود در راستای حفظ امنیت اجتماعی بوده است در ایست بازرسی تهران مجروح میشود و بعد از انتقال به بیمارستان بستری میشود اما متاسفانه شدت جراحت و اسیب دیدگی زیاد بوده و در نهایت بعد از گذشت سه روز جان خود را از دست داده و به درجه رفیع شهادت نایل میشود.

ماجرای کامل شهادت

محمد مهدی رضوان در حالی که در ایستگاه بازرسی تلاش میکرد که افراد اراذل اوباش را شناسایی کند اما توسط برخی از ارذل اوباش مورد سوءقصد قرار گرفته و در نهایت با جراحت شدیدی مواجه میشود که بعد از گذشت سه روز از این جراحت به شهادت میرسد.

بسیجی شهید محمد مهدی رضوان + بیوگرافی و شهادت در ایست و بازرسی گشت رضویون

او در 16 آبان ماه 1398 در حال گشت عملیاتی ایست و بازرسی افراد و وسایل نقلیه مشکوک به منظور مقابله با جرائم و مفاسد اجتماعی و تأمین امنیت اخلاقی بود که در منطقه شوش تهران مورد سوء قصد قرار گرفت. او از ناحیه سر دچار آسیب شده و به کما رفت و نهایتاً بعد از گذشت سه روز در روز 19 آبان ماه 1398 در بیمارستان سینا به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید آمر به معروف، امشب سه‌شنبه، 21 آبان ماه 98 با حضور عموم مردم از ساعت 20 در معراج شهدا برگزار می‌شود. پیکر مطهر او در قطعه 50 گلزار شهدای تهران خاکسپاری خواهد شد.

اینستاگرام بسیجی شهید محمد مهدی رضوان + بیوگرافی و شهادت در ایست و بازرسی گشت رضویون

اردیبهشت ماه امسال بود که سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا گفت: تفاهمنامه همکاری بین نیروی انتظامی با سازمان بسیج در زمینه تعامل و همکاری هرچه بیشتر گشت رضویون به امضا رسیده است.

منبع: مشرق

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا