بلند قد ترین مرد و انسان جهان با قد 3 متری را بشناسید + بیوگرافی و عکس

بلند قد ترین مرد و انسان جهان با قد 3 متری را ببینید + بیوگرافی و عکس

سلیمان عبدالصمد بلند قد ترین مرد و انسان جهان با قد 3 متری با عکس و بیماری او را در ادامه ببینید.

بر اساس گزارش یکی از بیمارستان های شمال غنا، اخیراً فردی به نام سلیمان عبدالصمد برای معاینه پزشکی به این مرکز مراجعه کرده و قد وی 2 متر و 89 سانتی متر ثبت شده است.

بلند قد ترین مرد و انسان جهان

اگر این گزارش صحت داشته باشد، او بلندقدترین مرد جهان است، اما مشکل اینجا بود که بیمارستان محلی مطمئن نبود که قد او را درست اندازه‌گیری کرده باشند، زیرا ابزار اندازه‌گیری دقیقی نداشتند.

بلند قد ترین مرد و انسان جهان با قد 3 متری را ببینید + بیوگرافی و عکس

مرد جوانی که چند سال پیش از غول پیکر رنج می برد، هر ماه برای معاینات پزشکی به بیمارستان محلی می رود.

او شگفت انگیز است

وقتی از پرستار خواسته شد قدش را در کنار متری چسبانده شده به دیوار بنویسد، پرستار فریاد زد: “شما از دستگاه اندازه گیری ما بلندتر هستید.”

او که اکنون با نام “اوچه” (در زبان هاوایی به معنای “بریم”) شناخته می شود، از شنیدن این موضوع تعجب نکرد، زیرا به گفته او هنوز در حال رشد بود، اما کادر پزشکی n برای چنین سناریویی آماده نبودند. . .

بلند قد ترین مرد و انسان جهان با قد 3 متری را ببینید + بیوگرافی و عکس

پرستار از همکارانش کمک خواست و گروهی از کارگران بیمارستان برای اندازه گیری قد اوچه جمع شدند. یک نفر پیشنهاد داد یک میله پیدا کنید و از آن برای اندازه گیری قسمتی از بدن که بلندتر از ابزار اندازه گیری است استفاده کنید. به این ترتیب توانستند قد بیمار را تخمین بزنند.

همیشه در حال رشد

وقتی چند ماه پیش برای اولین بار در سفر به شمال غنا اوچه را دیدم، متری برای اندازه گیری قد او نداشتم. به همین دلیل هفته گذشته با یک متر نواری به طول 4.8 متر از روستای وی در منطقه گامباگا غنا بازدید کردم.

یکی از همسایه ها روی صندلی ایستاد تا بتواند نقطه سر اوچه را روی دیوار مشخص کند.

بلند قد ترین مرد و انسان جهان با قد 3 متری را ببینید + بیوگرافی و عکس

برنامه این بود که او را به دیوار تکیه دهند، سپس بالای سرش را روی دیوار علامت بزنند، سپس آن را با یک متر اندازه گیری کنند.

اوچه همچنین به من گفت که با این روش اندازه گیری قدش خوب است: روشی که برای اندازه گیری قد من استفاده کردند عالی بود.

ارتفاع آن از دیوار اکثر خانه های منطقه بیشتر بود، اما پس از جستجوی کامل، ساختمانی با دیوار به اندازه کافی بلند پیدا کردیم.

همچنین ببینید: بیوگرافی رایان سرلک و بیوگرافی سارا خادم الشریعه و طاووس الملوک قاجار کیست

کفش هایش را در آورد؛ کفش های غول پیکری که یک کارگر محلی از لاستیک ماشین برایش درست کرده بود. او تا به حال نتوانسته است کفشی را پیدا کند که مناسب او باشد.

بعد یکی از همسایه ها روی چهارپایه چوبی بالا رفت و با تکه زغال سر اوچه را روی دیوار علامت زد. بعد از آن فاصله این علامت تا زمین را با متر اندازه گیری کردیم.

بلند قد ترین مرد و انسان جهان با قد 3 متری را ببینید + بیوگرافی و عکس

اوچه اکنون با برادر بزرگترش در گامباگا زندگی می کند

گفتم: اوه، طبق اندازه گیری، شما 7 فوتی 4 هستید. با لبخند گفت: خب یعنی چی؟

گفتم: “خب، بلندترین مرد دنیا 8 فوت و 2 اینچ (2 متر و 51 سانتی متر) است و شما حدود یک فوت (30 سانتی متر) از او کوتاه تر هستید.”

منظورم مرد 40 ساله ای به نام سلطان کوزن بود که در ترکیه زندگی می کند و رکورد بلند قدترین فرد زنده را در کتاب رکوردهای جهانی گینس دارد.

همچنین ببینید: بیوگرافی جنا اورتگا بازیگر و بیوگرافی نادره حکیم الهی مادر ترانه علیدوستی و بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ کیست

اوچه که نمی‌خواست از پرونده‌ای که کارکنان بیمارستان به او داده‌اند کاملاً ناامید شود، گفت: “هنوز دارم بالا می‌روم.” چه کسی می داند، شاید یک روز آنقدر بلند شوم. هر سه چهار ماه رشد می کنم… اگر سه چهار ماه مرا نبینی، خوب می دانی که بزرگ شده ام.

زبان دراز

این افزایش عجیب قد زمانی که او 22 ساله بود در آکرا، پایتخت غنا شناسایی شد.

اوچه پس از پایان دبیرستان به این شهر سفر کرد تا با کمک برادرش که در آنجا زندگی می کرد شانس خود را امتحان کند.
سندرم مارفان می تواند باعث انحنای غیر طبیعی ستون فقرات شود

شغل

او در یک قصابی کار می کرد تا برای رفتن به آموزشگاه رانندگی پس انداز کند.

اما یک روز او با مشکل جدیدی از خواب بیدار شد: “من متوجه شدم که زبانم آنقدر دراز است که بینی ام را می پوشاند و به من اجازه نفس کشیدن (به طور معمول) را نمی دهد.

او برای تهیه دارو برای مشکلش به داروخانه محلی رفت، اما چند روز بعد متوجه شد که بقیه بدنش نیز شروع به رشد کرده است.

وقتی دوستان و آشنایان او از روستایی که در آن زندگی می کردند به این شهر آمدند، بلافاصله متوجه تغییر اندازه عجیب اوچه و تبدیل تدریجی او به یک فرد غول پیکر شدند.

او حالا مثل یک برج در شهر توجه همه را به خود جلب می کرد و در کنار مشکلات ثانویه ای که کشف می کرد، روند درمان را نیز آغاز کرد.

او از سندرم مارفان رنج می برد و از انحنای ستون فقرات یکی از علائم اصلی این بیماری رنج می برد. یکی دیگر از عوارض خطرناک این بیماری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *