بهاره رهنما تهدید به قتل و اسیدپاشی از طرف لرها شد

بهاره رهنما تهدید به قتل و اسیدپاشی شد (برای توهین بهاره رهنما به لرها)

بهاره رهنما تهدید به قتل و اسیدپاشی از طرف لرها شد جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بعد از حواشی جنجالی بهاره رهنما در برنامه شام ایرانی و صحبت های او درباره دختران لر حالا این بازیگر پیام هایی را دریافت کرده که او را تهدید به قتل و اسیدپاشی کرده اند!

بهاره رهنما تهدید به قتل و اسیدپاشی از طرف لرها شد

بهاره رهنما تهدید به قتل و اسیدپاشی شد

این بازیگر در اینستاگرامش بار دیگر از مردم لر و لرستانی عذرخواهی کرد و گفت که منظورش توهین و بی احترامی نبوده است او همچنین پیام های زیادی دریافت کرده که او را تهدید به قتل و اسید پاشی کرده اند.

فیلم صحبت های بهاره رهنما درباره اسیدپاشی و قتل او

همچنین ببینید: فیلم توهین بهاره رهنما به لرها 

خانم رهنما نوشت:

«این هم از فیلم “ دختر لر” که من بخاطر قدیمی بودنش اشاره کردم بهش و هیچ ربطی به قومیت نداره! خیلی ها میگن چرا توضیح میدی اما من توضیح میدم چون مردم برام عزیزن و خودم هم به نوعی لر محسوب میشم با احترام به همه مردم خوب کشورم خصوصا هم قومی های لر که با لهجه زیباشون در شام ایرانی صحبت کردم این پست رو گذاشتم که این سو تفاهم برطرف شه که اصلا موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود، خداوند همیشه ناظر و شاهد ارادت من به اقوام خوب و نجیب ایرانی است و کسانی که با تهدید و فحاشی خودشون رو لر معرفی میکنن بی شک فاقد اصالت و فقط در صدد تفرقه ‌پراکنی و حاشیه سازی هستند که البته این موارد تهدید از طریق وکیل محترم بنده در حال پیگیری است.»

درحال اجرای نمایش بودیم

بهاره رهنما درباره جزئیات فیلم ی که از او در فضای مجازی پخش شده است اینطور می‌گوید: این فیلم که پخش شده برای قسمت اول شام ایرانی است و مهمانی آن شب درخانه ما بود. من یک مثال سینمایی دزم و خیلی‌ها اهل دیدن فیلم نیستند به همین خاطر سوء تفاهم پیش آمده است. فیلم دختر لر قدیمی ترین و اولین فیلم ناطق ایرانی است .من یک فیلم خیلی قدیمی را مثال زدم .من منظورم قدیمی ترین فیلم ایرانی بود به عنوان طرز فکر و جدیدترین فیلم های امروز که نیکول کیدمن و بازیگران روز بازی می کنند . منظورم تفاوت زمانی دو فیلم بود.

بهاره رهنما در ادامه می‌گوید: آن بخشی از فیلم را که استفاده کرده اند به هیچ عنوان ادبیات من نیست. اصل ماجرا این است که ما درحال اجرای یک نمایش بداهه بودیم و من داشتم نقش خواهرشوهر بدجنس را بازی می‌کردم. هرکسی که شام ایرانی را دیده است متوجه می شود که یک تیکه از بخش نمایشی ما را بریده و استفاده کرده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: من خودم جزء قوم لر هستم. در استان مرکزی هم ترک زبانان عزیزهستند و هم لرزبانان غیور. من اصلا لر هم نباشم ،من استاد دانشگاه هستم به همین خاطر هیچ وقت من برخلاف قومیت یا هیچ فردی صحبت نکرده ام.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. بهاره رهنما شما استاد دانشگاه هستی ؟ باید به حال آن دانشجویانی که قراره از یک نفر *****علم آموزی کنند خون گریست .
    بنده میپرسم فیلم دختر لر چه ربطی به اهانت شما داره ؟

    شرمت باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *