بهاره رهنما در ترکیه کنار ساحل لو رفته و آبرویش رفت +فیلم

بهاره رهنما در ترکیه کنار ساحل لو رفته و آبرویش رفت +فیلم

تاریخ انتشار 17 آبان 1400 – Study time 2 minutes

بهاره رهنما در ترکیه لب ساحل لو رفته و آبرویش رفت +فیلم و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بهاره رهنما در ترکیه کنار ساحل لو رفته و آبرویش رفت +فیلم

ماجرای بهاره رهنما در ترکیه لب ساحل لو رفته

بهاره رهنما بازیگر سرشناس کشورمان که این روزها برای تعطیلات راهی ترکیه شده است در کنار ساحل دیده شد که جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به راه افتاد او با فالوئرهای میلیونی در اینستاگرام فعالیت میکند مدتیست برای تفریح به ترکیه رفته است و حین استوری و لایو گذاشتن مورد توجه هوادارانش قرار گرفت.

بسیاری از کاربران به رفتارهای بهاره رهنما واکنش نشان دادند و او را خوش گذران و مرفه بی درد خطاب کردند و اینکه مدعی است که نگران وضعیت معیشتی مردم است را ریاکاری عنوان کردند.

در نهایت بهاره رهنما در لایوی به فالوئرهایش گفت که من 30 سال است که کار میکنم و بعد از گذشت 30 سال حق دارم که دیگر دنبال تفریح باشم و اگر کسی 30 سال کار کرده باشد و نتوانسته زندگی خوبی برای خود فراهم کرده باشد پس آدم بسیار بی دست و پایی است.

این صحبت های بهاره رهنما بازهم با واکنش های منفی روبه رو شد و بسیاری از کاربران معتقد بودند که 30 سال کار کردن با درامد پایین فقط میتوان خرج خوراک و نیازهای اولیه خانواده را فراهم کرد و دیگر برای پس انداز کاری نمیتوان از چیش برد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *