بچه کوسه پر بیننده ترین ویدیوی تاریخ در یوتیوب با 11 میلیارد بازدید

بچه کوسه پر بیننده ترین ویدیوی تاریخ در یوتیوب با 11 میلیارد بازدید

بچه کوسه پر بیننده ترین ویدیوی تاریخ در یوتیوب با 11 میلیارد بازدید

فیلم / رقص بچه کوسه پر بیننده ترین و پرتماشاگرترین ویدیوی (انیمیشن) تاریخ در یوتیوب با 11 میلیارد بازدید را در این صفحه ببینید.

این ویدیو که به عنوان یک آهنگ آتش سوزی شروع شد، در سال 2016 بسیار محبوب شد، زمانی که پینگفانگ ، یک شرکت سرگرمی کره جنوبی، نسخه ای از این آهنگ را همراه با یک موزیک ویدیو در YouTube منتشر کرد که در رسانه های اجتماعی، ویدئوهای آنلاین و رادیو پخش شد. در نوامبر 2020، با بیش از 7 میلیارد بازدید، به پربازدیدترین ویدیوی یوتیوب در تمام دوران تبدیل شد. در ژانویه 2022، اولین ویدیوی یوتیوب بود که به 10 میلیارد بازدید رسید.

“کوسه بچه” به عنوان یک آهنگ یا آواز آتشنشانی ساخته شد. قدمت آهنگ اصلی حداقل به قرن بیستم می‌رسد که احتمالاً توسط سازمان آتش نشانی کره جنوبی با الهام از فیلم آرواره‌ها ساخته شده است.

در این شعر، هر یک از اعضای یک خانواده از کوسه ها معرفی می شود و کمپینگ ها از دستان خود برای تقلید از آرواره های کوسه ها استفاده می کنند. در نسخه‌های مختلف این آهنگ، کوسه‌ها ماهی را شکار می‌کنند، یک ملوان را می‌خورند، یا افرادی را می‌کشند که سپس به بهشت می‌روند.

نهادهای مختلف دارای حق چاپ ویدیوهای اصلی و صداهای ضبط شده آهنگ هستند و برخی نیز بر اساس نسخه های خود، کالاهای تجاری را علامت تجاری دارند. با این حال، طبق گفته نیویورک تایمز، اعتقاد بر این است که آهنگ و شخصیت های اصلی در مالکیت عمومی هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *