بک گراند گوشی احمدزاده و عکس ترلان پروانه

لو رفتن عکس ترلان پروانه در بک گراند گوشی احمدزاده

بک گراند گوشی احمدزاده و عکس ترلان پروانه + عکس ترلان پروانه در بک گراند گوشی همراه فرشاد احمدزاده را در مجله شبونه بخوانید.

بک گراند گوشی احمدزاده و عکس ترلان پروانه

در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس فرشاد احمدزاده یک بی احتیاطی و سوتی مهمی داد که دوباره نام این دو چهره مشهور سر زبان ها افتاد.

بک گراند گوشی احمدزاده و عکس ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه در بک گراند گوشی احمدزاده

هنوز مدتی زیادی از خبر و فیلم جنجالی دست در دست و کول سواری ترلان پروانه هافبک پرسپولیس گذشته بود که دوباره آقا فرشاد با عکس پس زمینه گوشی موبایل خود سوتی دیگری داد که نامزدی و یا رابطه عاشقانه اش با بازیگر جوان را لو داد.
زمانی که احمدزاده کاپ را بالای سر گرفت عکس بک گراند گوشی خود را که عکس ترلان پروانه گذاشته بود با رفتن دست و روشن شدن صفحه مشخص شد.

 

بک گراند گوشی احمدزاده و عکس ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه

بعد از افشا شدن رابطه این دو نفر آنها تکذیب کردند اما گویا این خبر مانند خبرهای که تکذیب می شود صحت داشته و این دو با هم رابطه دارند.

 

قبلتر خبر نامزدی بازیکن فوتبال با خواهر زاده کمال کامیابی نیا متشر شد که کامیابی نیا تکذیب کرد و این خبر را دروغ و شایعه عنوان کرد.

حال با این تصاویر و خبرهای دوباره این چهره جنجالی شده و نامشان در رسانه و فضای مجازی تکرار شده است.

البته در کامنتی که به تازگی بازیگر زن جوان متشر کرده پست تیکه دار و تنبیهی بوده که معلوم نیست مخاطب ان چه کسی است اما وی در استوری و لایو با افراد زیادی کامنت گزاشته و که مشخص نیست آیا رابطه با فرشاد جدی می باشد یا نه.

به هر حال وی جنجالی ترین و حاشیه ساز ترین بازیگر سینمای ایران است که قبلا نیز درگیری و دعوای مجازی با سعید عزت اللهی دیگر بازیکن فوتبال کشور داشته که این دعوا به خانواده ها نیز کشیده شد.

اگر این نامزدی و رابطه جدی است ما نیز برای این دو آرزوی خوشبختی می کنیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *