بیماری سفیر ژاپن در ایران چیست آیا تسوکادا تاماکی سرطان دارد؟

بیماری سفیر ژاپن در ایران چیست آیا تسوکادا تاماکی سرطان دارد؟

بیماری سفیر ژاپن در ایران چیست؟

تسوکادا تاماکی سفیر ژاپن در ایران به دلیل بیماری معده در بیمارستان بستری شده است  به نظر میرسد او مدتی به بیماری گوارشی مبتلا شده است که در نهایت تصمیم گرفته که در بیمارستان بستری شود او سالهاست که به عنوان دیپلمات ژاپن در ایران حضور دارد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به عیادت او در بیمارستان رفته و از جزئیات وضعیت او آگاه شد و به پرسنل بیمارستان تاکید کرد که به امور او رسیدگی کنند.

بیماری سفیر ژاپن در ایران چیست آیا تسوکادا تاماکی سرطان دارد؟

با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران، ژاپن با اعزام نمایندهٔ ویژه، علاقه‌مندی خود را در زمینه گسترش روابط مجدداً اعلام داشت و در سال‌های گذشته روابط دوستانه و توسعه آن در دستور کار دو کشور بوده‌است.

در روابط ایران و ژاپن از بدو تأسیس تا به امروز، همواره جنبه‌های اقتصادی دارای اهمیت ویژهٔ بوده‌است. از یک طرف ژاپن به نفت و بازار ایران نیاز دارد و از طرف دیگر ایران نیز ژاپن را همواره بازار عمدهٔ برای فروش نفت و تأمین کالاهای صنعتی و فناوری قلمداد نموده‌است.

در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با تاماکی سوکادا (سفیر ژاپن در ایران) در خصوص اهمیت تداوم گفتگو‌ها و همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای گفتگو کرد.

در این دیدار بررسی رایزنی‌های سیاسی دو کشور انجام شد و طرفین بر ادامه گفتگو‌ها و همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای تاکید کردند.

تاماکی سوکادا، دیپلمات برجسته ژاپنی، ماموریت خود در ایران را از ابتدای بهمن ماه (اول فوریه) و همزمان با دریافت اعتبارنامه و پیام مکتوب نخست وزیر ژاپن توسط ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، آغاز کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. انشااله که وزیر همه فن حریف وزارت خارجه این بار ژاپنی صحبت نکنه که تخم ژاپنی دم عید گرون میشه !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *