بیماری پوستی وحشتناک آناهیتا همتی او را به بیمارستان کشاند +تصاویر

بیماری پوستی آناهیتا همتی به دلیل آلودگی هوا او را به بیمارستان کشاند او میگوید پوست من به لیل آلودگی هوا دچار بیماری شده و کهیرهای زیادی زده است که دکتر گفته باید در معرض هوای آلوده قرار نگیری.

بیماری پوستی وحشتناک آناهیتا همتی او را به بیمارستان کشاند

بیماری پوستی آناهیتا همتی

خانم آناهیتا همتی از بازیگران سرشناس کشورمان بوده که چندسالیست در عرصه بازیگری فعالیت ندارد و حضورش بسیار کمرنگ شده است.

او در سال 1383 با یک مرد فیلیپینی ازدواج کرده است که این مرد فوت کرده است و  خانم  همتی دیگر تصممیم گرفته که ازدواج نکند.

همچنین ببینید:

⚡️آناهیتا همتی پیر شد آیا او سرطان دارد؟

⚡️بیوگرافی آناهیتا همتی و همسرش و علت مرگ

⚡️فیلم / همسر آناهیتا همتی بازیگر که طلاق گرفت و فوت کرد

آناهیتا همتی در 10 مرداد 1352 در پایتخت به دنیا آمد. در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرد و پس از اتمام آن وارد رشته تئاتر شد. پدرش کارشناس کشاورزی و مادرش حسابدار است. او یک برادر به نام «آرین» دارد که 14 سال از او کوچکتر است. وی درباره محل سکونت خود می گوید: به دلیل شغل پدرم مدتی در خرم آباد بودیم و مدتی نیز در لنگرود زندگی می کردیم و پس از اتمام ماموریت پدرم به تهران بازگردانده می شویم و تا این که خارج از تهران بودم. من 13 سالم بود.”

بیماری پوستی وحشتناک آناهیتا همتی او را به بیمارستان کشاند

همتی کار خود را با ثبت نام در کلاس های بازیگری در سال ۱۳۴۸ آغاز کرد و اولین کار جدی او نمایش «تنبور نوازان» بود. پدرش مهندس و مادرش کارمند است. یکی دیگر از فرزندان این خانواده آرین است که 13 سال از او کوچکتر است. آناهیتا همتی نیز به دلیل مأموریت های پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود زندگی می کرد. اولین فیلم آناهیتا همتی «افسانه پوپک طلایی» ساخته خسرو شجاعی بود که در سال 1357 ساخته شد اما به دلیل برخی مسائل هرگز نمایش داده نشد.

بیماری پوستی وحشتناک آناهیتا همتی او را به بیمارستان کشاند

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. اینهمه مردم بیماری پوستی میگیرن اینم یکی مثل همه خب بره جای خوش اب و هوا واسلام

  2. با آرزوی سلامتی

  3. کمتر ول بچرخ تو هوای الوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *