بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر + اینستاگرام بازیگر نقش عبدالمالک ریگی

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر عبدالمالک ریگی و همسرش +عکس و سوابق

آرمین رحیمیان کیست و اهل کجاست

آرمین رحیمیان بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱۸ دی ماه ۱۳۷۲ در مشهد بوده و با نقش عبدالمالک ریگی در فیلم شبی که ماه کامل شد شناخته میشود او سابقه بازی در سریال میدان سرخ و فیلم آخرین تولد را در کارنامه دارد.

بیوگرافی آرمین رحیمیان

بازیگر و نویسنده ایرانی متولد ۱۸ دی ماه ۱۳۷۲ در مشهد و فارغ التحصیل دانشکده صدا و سیما و موسسه بازیگری کارنامه می باشد و یک برادر دارد و در کنار بازیگری در شغل کارمندی نیز می باشد.

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر + اینستاگرام و عکس شخصی آرمین رحیمیان

وی با نقش آفرینی در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار وارد سینما شد و با همان یک بار نقش درخشانی که ایفا کرد به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کر‌د.

بازی درخشان و بسیار عالی او در نقش عبدالمالک ریگی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» باعث شد تا نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر ۹۷ انتخاب شد.

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر + اینستاگرام و عکس شخصی آرمین رحیمیان

اتفافی که شاید برای فرد و یا هنرمندی و بازیگری تا سالها بعد رخ دهد.
رحیمیان بازیگر جوان و با استعداد سینمای ایران به قدری نقش عبدالکریم را خوب بازی کرد که اهالی سینما و بینندگان این فیلم را متحیر کرد

از تئاتر تا سینما

در بیوگرافی آرمین رحیمیان می خوانیم که وی با بازی در تئاتر و چندین نمایش کار بازیگری را شروع کرد و یکی از هنرپیشه های عرصه تئاتر می باشد.
دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه گذرانده و در سال ۹۰ از مشهد به تهران آمده است.
در چندین دوره جشنواره تئاتر فجر حضور داشته است.

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر + اینستاگرام و عکس شخصی آرمین رحیمیان
این جوان با استعداد عرصه هنر و سینما در فیلم جدید نرگس آبیار به نام شبی که ماه کامل شد در نقش عبدالمالک ریگی حضور داشته است.

عبدالمالک ریگی شخصی بود که سال‌ها در شرق ایران به شرارت پرداخت و درنهایت با وجود پشتیبانی‌های امنیتی آمریکا، توسط سربازان گمنام امام‌زمان (عج) دستگیر شد.بیوگرافی آرمین رحیمیان

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر + اینستاگرام و عکس شخصی آرمین رحیمیان

او برای ایفای نقش عبدالمالک و فرو رفتن در نقش و شناخت روحیات و رفتار و حرکات چندین فیلم‌ آرشیوی، از فیلم‌ های بازجویی‌ های این آدم را دید تا بتواند همانند او عمل کند.

مخصوصا فقط مستندی را که شبکه «پرس‌ تی‌ وی» به زبان انگلیسی درباره ریگی بود و همچنین ارتباط مستقیم و غیر مستقیم و برخورد با مردم سیستان نیز از جمله تلاش های او برای بهتر ایفا کردن نقش بود.بیوگرافی آرمین رحیمیان

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر + اینستاگرام و عکس شخصی آرمین رحیمیان

آرمین رحیمیان بازیگر فیلم شبی که ماه کامل شد

درباره نقشی که در فیلم شبی که ماه کامل شد داشته گفت :فیلمبرداری برخی سکانس ها در بنگلادش بود و چون عادت نداشتیم برایمان سخت بود.

بعد از بازگشت از بنگلادش من، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی و بانیپال شومون سه هفته درگیر دکتر بودیم.
برخی قسمت ها در دالان‌هایی مخوف بود که خانم عرفایی و شاکردوست می‌روند، که حتی دولت بنگلادش نیز گفت امنیت شما را تضمین نمی‌کنم.

سعی میکردم عبدالمالک ریگی باشم

من واقعاً متوجه نمی‌شدم عبدالمالک چه می‌گوید، اما تلاش کردم که جهان را از زاویه دید او ببینم، به‌دلیل اینکه حرف‌هایش شعاری است و کلی حرف می‌زند و خیلی همه چیز را محکم می‌گوید. من خیلی برایم سؤال شده بود که چطور وارد فضای او شوم که هم از فیلم بیرون نزند و هم موفق باشد، چون نمی‌توانستم کاراکتر را عوض کنم، باید مثل او می‌شدم.

فیلم‌های خانم آبیار هم ظرافت زیادی دارد و باید سعی می‌کردم از فیلم بیرون نزنم. من در آن بین پدیده‌ای بودم که خود یک پدیده بزرگ‌نمایانه بود و نمی‌دانستم با آنچه کار کنم. تلاش کردم جهان را از زاویه آن ببینم. تصمیم گرفتم هیولا نسازم، وقتی که فیلم‌های آرشیوی ریگی را دیدم، متوجه شدم این هیولا در ظاهر بسیار آرام و در برخورد با اطرافیانش مهربان است و به همین دلیل است که اطرافیانش آنقدر دوستش دارند و لقب مالک را به او داده اند. در یک لحظه‌هایی دیدم با انصارش مهربان است و فکر کردم این وجه درستی است که باید تلاش کنم این آرام بودن در شخصیت‌پردازی تنیده شود و آن لحظه‌هایی که نیاز است آن هیولا بیرون بیاید، مثل جایی که در گوش عبدالحمید و دایی نورالدین زد. من سعی کردم کار به این شکل باشد، مگر اینکه خلافش باشد.

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر + اینستاگرام و عکس شخصی آرمین رحیمیان

نامزد نقش مکمل مرد در جشنواره فجر

وی نامزد نقش مکمل مرد در جشنواره فجر 97 برای بازی در فیلم شبی که مال کامل شد انتخاب شده است.

 

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر + اینستاگرام و عکس شخصی آرمین رحیمیان

ازدواج و همسر

وی مجزد است و هنوز ازدواج نکرده است

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر + اینستاگرام و عکس شخصی آرمین رحیمیان

بازی در سریال میدان سرخ

میدان سرخ یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش شده است. در این مجموعه ارشا اقدسی به عنوان بدلکار و طراح صحنه‌های اکشن حضور داشته‌است

آرمین رحیمیان در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد ، مهتاب کرامتی ، بهرام افشاری ، رضا یزدانی و  کاظم سیاحی بازی کرد.

بازی آرمین رحیمیان در سریال آخرین تولد

آخرین تولد با نام قبلی کابل پلاک ۱۰، سقوط کابل فیلمی به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی محصول سال ۱۴۰۰ است. پروانه نمایش و قرارداد اکران این فیلم در خرداد ۱۴۰۲ در شورای صنفی نمایش ثبت و صادر شد. رحیمیان در این این فیلم هم با الناز شاکردوست و پدرام شریفی همبازی بود.

نحوه آشنایی با نرگس آبیار

آرمین رحیمیان میگوید ابتدا از طریق یکی از دوستان مطلع شدم. چون قرار نبود فراخوانی داده شود و گروه فیلم افراد مختلف را از طریق دیدن تئاترها رصد می‌کردند. یکی از دوستان به من گفت که یک فیلمی قرار است در این فضا رقم بخورد و ما خیلی بی‌سروصدا این کار را می‌خواهیم انجام دهیم و جالب اینجاست که بعد از وارد شدن به گروه، دوست من خیلی اصرار داشت که به کاراکتر نمی‌خورم، اما تست دادم و قبول شدم.

به من گفتند که نمی‌توانند بگویند کار چیست، فقط در جریان باش که کار خانم آبیار است. بعد از چند روز به این نتیجه رسیدند که برای این نقش مناسب هستم. پیش از آن یک مرحله حذفی داشتیم، ولی درنهایت انتخاب نهایی برای ایفای نقش عبدالمالک شدم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *