بیوگرافی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان)

بیوگرافی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان) ++عکس

آزاده آل ایوب متولد 5 بهمن سال 1357 در تهران است او مجری برنامه کودک و گوینده است. مدرک کارشناسی رشته جامعه شناسی را دارد و به دلیل خاله نرگس برنامه رنگین کمان مشهور شده است. او از سن 19 سالگی مجری گری را شروع کرد و در تلویزیون مشغول به کار شد. در ادامه بیوگرافی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان) به همراه مصاحبه خواندنی با این مجری را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان)

یکی از مجریان سرشناس تلویزیونی که با نام هنری خاله نرگس در بین کودکان و نوجوانان شهرت دارد

او با اجرای برنامه های کودک و نوجوان توانسته که در صدا و سیما جایگاه مهمی را به دست آورد و در بین محبوب ترین مجریان کودک و نوجوان قرار بگیرد.

بیوگرافی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان)

بیوگرافی آزاده آل ایوب

آزاده آل ایوب در سوم بهمن ماه ۱۳۵۷ در شهر تهران چشم به جهان گشوده است

او در سال ۱۳۷۶ به صورت رسمی وارد کار مجری گری شد و فعالیت خود را در صدا و سیما آغاز کرد

سال ۱۳۷۹ اولین تجربه خود را در گروه کودک و نوجوان به عنوان مجری در شبکه جام جم آغاز کرد و موفق شد که محبوبیت فراوانی را به دست آورد و استعداد خود را در این زمینه به رخ همه بکشد.

بیوگرافی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان)

شهرت با خاله نرگس در برنامه رنگین کمان

در سال ۱۳۸۱ با برنامه رنگین کمان با نام هنری خاله نرگس موفقیت بسیار زیادی را کسب کرد

به دلیل استقبال گسترده کودکان از این برنامه برای همیشه با لقب خاله نرگس شهرت یافته و همچنان در برنامه رنگین کمان فعالیت می‌کند و کار مجری این برنامه را برعهده دارد

او در کنار مجری گری کار بازیگری را انجام داده و همچنین کلاس های بازیگری را برای بسیاری از کودکان علاقمند به هنر تشکیل داده است و به آن‌ها تئاتر و گویندگی آموزش می دهد

بیوگرافی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان)

تجربه بازیگری آزاده آل ایوب

تجربه بازیگری را هم در کارنامه هنری خود دارد در سال ۱۳۹۷ در سریال دنیای شادی که از طریق نمایش خانگی عرضه شد اولین تجربه بازیگری خود را کسب کرد

همچنین در همان سال در مجموعه باب اسفنجی در چابهار نقش آفرینی کرد تا ایشان توانست باشد که در زمینه بازیگری هم رزومه کاری موفقی داشته باشد

عکس جالب آزاده آل ایوب خاله نرگس مجری برنامه رنگین کمان

آدم درون گرایی هستم

بیوگرافی آزاده آل ایوب او می گوید که من آدم درون گرایی هستم و همیشه دوست دارم که هر چه در دلم هست رو بتونم انتقال بدم به همین دلیل کار مجری را بسیار دوست دارم و در گروه‌های سنی مختلف نیز کار اجرا را بر عهده داشته است

همچنین ببینید:

او می گوید کار اجرا برای کودکان بسیار لذت بخش است چرا که می توان با زبان راحت هر چه که در دل داریم را مطرح کنیم و با کودکان ارتباط برقرار کند که یکی از اتفاقات بسیار جذاب و دوست داشتنی برای من می باشد.

مخالفت خانواده با فعالیت های او

خانواده آزاده آل ایوب ابتدا با فعالیت در حوزه مجری گری و بازیگری مخالف بودند ولی زمانی که وارد صداوسیما شد و محیط کاری امن محل کارش را مشاهده کردند با خیال راحت تری اجازه دادند که او به فعالیت‌های هنری اش را ادامه بدهد.

بیوگرافی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان)

علاقه به بازیگری در فیلم های مهم

آزاده آل ایوب معروف به خاله نرگس در برنامه رنگین کمان می‌گوید که به بازیگری علاقه زیادی دارد و اگر کارگردان های مطرح سینما همچون حسن فتحی و داریوش مهرجویی ابراهیم حاتمی‌کیا به او نقش مهمی را بدهند با کمال میل می پذیرد ولی دوست ندارد نقش های حاشیه ای و کمرنگ را بازی کند

عکس شخصی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان)

نحوه مجری شدن آزاده آل ایوب در برنامه خاله نرگس

او درباره نحوه پیوستن اش به برنامه رنگین کمان می گوید که سال ها در زمینه تئاتر و نویسندگی مطالعه‌ای فراوانی داشتم و تنها چیزی که در رزومه من نبود تجربه کافی بود که خوشبختانه آن را هم به دست آوردم.

همچنین ببینید:

تا زمانی که دوستان به من اطلاع دادند که برنامه رنگین کمان به دنبال یک مجری است برای تست به نزد عوامل این برنامه رفته و وقتی به من خبر دادند که قبول شده ام بسیار خوشحال شدم چرا که توانستم از سبک تکراری رهایی پیدا کرده و بسیار راضی بودم.

بیوگرافی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان)

عکس های شخصی آزاده آل ایوب

آزاده آل ایوب درباره اتفاقات جالبی که در پیرامون حوزه فعالیت های هنری اش رخ داده می گوید که یکی از افرادی که در حال حاضر دانشجو بود و متاهل می باشد با من تماس گرفت و گفت که من سیزده سال پیش برنامه شما را تماشا می کردم و با برنامه شما بزرگ شده ام وقتی که این را شنیدم به خودم گفتم آزاده مگه تو چند سال سن داری که مخاطبان برنامه اینقدر بزرگ شده اند!

همچنین ببینید:

علت انتخاب لقب خاله نرگس

او درباره علت انتخاب خاله نرگس برای خود می گوید زمانی که به برنامه آمدم دست اندرکاران برنامه به من گفتند که یک نام هنری برای خود انتخاب کن که من به خاطر علاقه و ارادت به حضرت مهدی داشت نام مادر او را برای خودم انتخاب کردم

مصاحبه خواندنی با آزاده آل ایوب

قبل از هر برنامه تمرین می‌کنید؟

-بله، با دیگر اعضای گروه، جلسه دورخوانی قبل از برنامه داریم،اما اغلب موارد صحبت‌هایم در برنامه برگرفته از متن و بداهه است.

بیوگرافی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان)

سیزده سال از حضور شما در برنامه «رنگین کمان» می‌گذرد،در این سالها قطعا با سختی‌هایی مواجه بودید، اما می‌خواهم بدانم دلیل این همه سال ماندن در یک برنامه صرفا علاقه محض بود؟ دلیل این ماندگاری چه بوده؟

-زمانیکه شرایط بسیار دشوار می‌شود،نفس کشیدن سخت است.در این شرایط استغاثه و توکل و توسل بسیار به کمکم آمده و شرایط دشوار را برایم آسان کرده و خداوند افرادی را در راهم قرار داده که کمکم کرده‌اند. مادرم همیشه به من می‌گوید حواست باشه همیشه کسی را دعا کنی که دلت را می‌شکند،چراکه کسی که دلت را می‌شکند تو را به خدا نزدیک‌تر می‌کند و خداوند نیز در دل‌های شکسته است.

نظرش درباره پیشرفت 13 ساله برنمه رنگین کمان

-خب 13 سال زمان کمی نیست و قطعا این برنامه هم در این مدت زمان دچار فراز و فرودهای بسیاری شده است.زمانی خیلی خوب بود و زمانی هم بد،منتهی همه اینها به شرایط موجود بستگی داشته است. من همیشه دوست داشتم بهترین خاله برای بچه‌ها باشم و در همه شرایطی که برایمان پیش می‌آید در مقابل بچه‌ها همانی باشم که آنها می‌خواهند.

عکس آزاده آل ایوب مجری خاله نرگس در برنامه رنگین کمان

 چرا مامان پنگول نمی‌شوید؟

آزاده آل ایوب : سربه سرش می‌گذارم ولی اگر هم بخواهم نمی‌توانم مامان پنگول شوم چون هر کسی فقط مامان خودش را دارد هیچ‌کس نمی‌تواند جای مامان کسی را بگیرد. اگر حتی مامانی در این دنیا نباشد محبت او هست.

کدام کارتون‌ها را در قدیم بیشتر دوست داشتید؟

هاچ زنبور عسل یادم می‌آید که مادرم یک صورتک هاچ را برایم خریده بود و من خیلی خوشحال شدم.

البته کارتون‌های مسافر کوچولو و دکترارنست را هم خیلی دوست دارم.

 برنامه‌ی کودک را هم نگاه می‌کنید؟

بله من کارتون خیلی دوست دارم، البته برنامه‌ها کودک به تجربه‌ی کاری من کمک می‌کند و من می‌توانم بیشتر متوجه علاقه‌های کودکان بشوم، وقتی برنامه کودک را نگاه می‌کنم حرف‌های کودکان را می‌شنوم و از کنار هم چیدن این مطالب می‌توان بهتر کار بکنم.

برنامه کودک شبکه 8 را هم می‌بینم آنها قرآن را خیلی قشنگ و با زبان ساده به بچه‌ها آموزش می‌دهند فکر می‌کنم برنامه‌ی ؟؟؟ است.

بیوگرافی آزاده آل ایوب و همسرش (خاله نرگس در برنامه رنگین کمان)

ازدواج و همسرش

درباره زندگی شخصی آزاده آل ایوب اطلاعات چندانی در رسانه منتشر نشده است و مشخصی نیست که آیا او متاهل است یا مجرد.

مجری برنامه کودک رنگین کمان

رنگین‌کمان یک برنامه تلویزیونی ویژه کودکان است که پخش آن از سال ۱۳۸۰ از شبکه پنج سیما آغاز شده و هم‌اکنون هر روز حدود ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌شود. در این برنامه از عروسک‌های مختلفی استفاده شده‌ است.پخش برنامه رنگین کمان از خرداد ۱۳۹۵ تا نوروز ۱۳۹۸ متوقف شد.

رنگین‌کمان هم‌اکنون مجدداً از شبکه پنج در‌حال پخش است. در ابتدا شبکه پنج سیما به علی‌اکبر ذاکری، تهیه‌کننده برنامه‌های کودک و نوجوان، سفارش یک برنامه سه‌ماهه برای کودکان و نوجوانان را داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *