بیوگرافی آزاده نامداری و همسرش

بیوگرافی آزاده نامداری مجری و همسرش + علت درگذشت

آزاده نامداری متولد 9 آذر 1363 در شهرستان سنقر در کرمانشاه بوده و مجری تلویزیون بود که در 7 فروردین 1400 در خانه اش در سعادت آباد تهران با خوردن تعداد زیاد قرص خودکشی کرد او دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و با اجرا در برنامه تازه‌ها نام خود را به شهرت رسید و با برنامه غیرمنتظره موقعیت خود را تثبیت کرد.

آزاده نامداری در سال 1392 با فرزاد حسنی ازدواج کرد اما در سال 1393 از او جدا شد و در سال 1394 با سجاد عبادی ازدواج کرد که حاصل ازدواج انها یک فرزند دختر به نما گندم بود.

بیوگرافی آزاده نامداری و همسرش و ماجرای طلاق و سفر سوییس را در ادامه در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی آزاده نامداری و همسرش

بیوگرافی آزاده نامداری مجری و بازیگر ایرانی در 9 آذر 1363 در سنقر کرمانشاه به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته لیسانس مدیریت صنعتی می باشد.

بیوگرافی آزاده نامداری و همسرش

نحوه ورود به صدا و سیما

نامداری کارش را از زادگاه خودش از شهر ستان شروع کرد و با اجرای برنامه در شبکه زاگرس کرمانشاه فعالیتش را آغاز کرد از سال ۸۰ وارد کار اجرا و گویندگی شده است.
تقریباً از سن نوجوانی و در حدود ۱۸ سالگی وارد عرصه مجری گری شده است و بیشتر برنامه های نوجوان را اجرا می کرد .

 

بیوگرافی آزاده نامداری و همسرش

عکس آزاده نامداری و همسرش

وی به کمک اقبال واحدی از مجریان قدیمی و پیشکسوت صدا و سیما وارد شبکه تهران شد و برای اجرای برنامه از شهرستان به تهران آمد .
او اولین اجرای خود را در شبکه تهران در برنامه خط مستقیم انجام داد .
اما شهرت و معروف بودن وی به برنامه خبری تازه ها برمیگردد .

بیوگرافی آزاده نامداری و همسرش

برنامه های جنجالی آزاده نامداری

این مجری پر حاشیه در برنامه ای به نام غیر منتظره وارد حاشیه و جنجال عجیبی شد و تا مدت‌ها سوژه کاربران فضای مجازی و رسانه ها شده بود وی در این برنامه از یک مرد سه زنه دعوت کرده بود و او نیز از افتخارات داشتن سه زن روی تریبون برنامه زنده تعریف می‌کرد و در نهایت میز مجری واژگون شد که باعث شد برنامه دچار جنجال و حواشی زیادی برای این مجری تلویزیون شود .
وی برنامه‌های زیادی همچون خبر بیست و سی و خانم که شما باشی در ۵۸ و شب نشینی و برنامه های دیگر را در تلویزیون اجرا کرده است.

ازدواج اول با فرزاد حسنی

آزاده نامداری در تاریخ ششم تیر سال ۱۳۹۲ با فرزاد حسنی مجری و بازیگر ازدواج کرد که خطبه عقد آنها را نیز سید حسن خمینی خواند.
هنوز مدت زیادی از ازدواج این دو مجری جنجالی و پرحاشیه و به ظاهر عاشق پیشه نگذشته بود که جنجال کتک کاری و انتشار عکسهای کتک خورده نامداری توسط همسرش فرزاد حسنی در رسانه‌ها منتشر شد .
وی در پیج شخصی خود نوشته بود که همسرش دست بزن دارد و مدام او را کتک میزند.
این دو در ۲۰ مرداد ۹۳ بعد از جنجال و کشمکش از هم جدا شدند.
اما فرزاد حسنی همه این اظهارات و عکسهای کتک خورده همسرش را تکذیب کرد و گفت این ماجرا واقعیت ندارد .

ازدواج دوم با سجاد عبادی

بعد از جدایی از همسر اولش در مدت کوتاه در سال ۹۴ با سجاد عبادی ازدواج کرد و خود را خوشبخت ترین زن دنیا معرفی کرد و فاصله این ازدواج دختری به نام گندم می باشد .

بیوگرافی آزاده نامداری و همسرش

آزاده نامداری و همسرش

ایشان اعلام کردند که قبل از ازدواج با فرزاد حسنی با سجاد عبادی از قبل آشنایی داشته و سال ۸۷ به واسطه برنامه ای در تلویزیون با وی آشنا شده ، اما به واسطه اینکه من قصد ازدواج نداشتم ، خیلی پیش رفتیم و مدتی بعد ارتباطمان با هم قطع شد .
نامداری با من ۷ سال است که ایشان را میشناسم و آشنایی دیرینه با همسرم دارم .

بیوگرافی آزاده نامداری و همسرش

تجربه بازیگری

ایشان علاوه بر مجری گری و گویندگی تجربه بازیگری در فیلم سینمایی را نیز دارد.

بیوگرافی آزاده نامداری و همسرش

نظرش درباره چادری بودن

مجری جنجالی درباره ی چادری بودنش گفت تا هفت نسل ما به دلیل سنتی بودن ،همه چادری هستند و من نیز حجابم را دوست دارم .

بیوگرافی سجاد عبادی

سجاد عبادی متولد چهارم اسفند 1360 در تهران بوده و در رشته سیاست گذاری و روابط بین الملل تا مقطع دکترا تحصیل کرده و فرزند یکی از مدیران رشد دولت خاتمی می باشد.

عکس همسر اول آزاده نامداری

شغل عبادی مدیر دانشجویی و سرپرست روابط عمومی دانشگاهی غیر انتفاعی می‌باشد و همچنین به عنوان نماینده فدراسیون جهانی مخترعان و مبتكران در ژنو نیز فعالیت دارد.

ممنوع الکاری و عکس های بی حجاب

حواشی و جنجال های این مجری تموم شدنی نیست و وی در سفری که با همسر و دخترش ، به سوئیس داشت در اواخر تیرماه سال ۹۶ عکس ها و فیلم های بی حجاب و کشف حجابش در فضای مجازی و در رسانه ها منتشر شد .

عکس بی حجاب آزاده نامداری

او برای توجیه کشف حجاب در سفر سوئیس ابتدا گفت در جمع محارم و در کنار اهل خانواده بوده و سپس اعلام کرد باد روسری او را برده است که همین دستمایه سوژه و جنجال در میان کاربران فضای مجازی شد که تا مدتها نیز گفته وی را سوژه قرار داده بودند.
اما بعد از بازگشت از سفر سوئیس تا مدتها عکس و برنامه ای از خود منتشر نکرد و سپس با برنامه اینترنتی درباره کودکان و رفتار با آنها کارش را شروع کرد .
همچنین او به مدت ۲ سال بعد از طلاق از همسرش از اجرا دور بود کارش را در برنامه‌های اینترنتی و آپارات ادامه می‌داد .
به جوایز زیادی را نیز به خاطر اجرای خوب است کسب کرده است.

ماجرای فوت و درگذشت

در 17 فروردین 1400 «#آزاده_نامداری» از مجریان سابق صدا و سیما که طی سال‌های گذشته حواشی زیادی در مورد وی مطح شد در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست.

در هفتمین روز از فروردین ۱۴۰۰ رسانه‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی خبر درگذشت ناگهانی آزاده نامداری را منتشر کردند. در اخبار تکمیلی آمده بود که از زمان درگذشت این مجری سابق برنامه‌های تلویزیونی در محل زندگی‌اش بیست و چهار ساعت گذشته و پیکر بی‌جان او در آپارتمان محل سکونتش کشف شده است.

در ساعات اولیه خبری به نقل از یک منبع آگاه ناشناس منتشر و علت درگذشت او خودکشی اعلام شد. تا لحظه انتشار این گزارش  قاضی شهریاری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران با بررسی و تحقیقات تکمیلی فرضیه قتل یا دگرکشی مرحوم آزاده نامداری را کاملا منتفی دانسته و موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *