بیوگرافی آستیاژ حقیقی و امیرمحمد احمدی

آستیاژ حقیقی و امیرمحمد احمدی کیست؟

بیوگرافی آستیاژ حقیقی و امیرمحمد احمدی

آستياژ حقيقی متولد ١٣٨٠ و اميرمحمد احمدی متولد ١٣٧٩ دو چهره جنجالی بوده که در شبکه های اجتماعی فعالیت داشتند و به عنوان چهره های اینستاگرامی شناخته میشدند.

با گسترش تلفن های هوشمند و اینترنت در بین مردم شبکه های اجتماعی توجه بیشتری به خود گرفت و کاربران این شبکه ها با راه اندازی یک کانال یا پیج سعی کردند دنبال کننده هایی را به دست آورد.

برخی از کاربران از راه قانونی کسب و کاری برای خود راه اندازی کردند و برخی دیگر روش های ناهنجاری را برای جذب فالوئر انتخاب کردند.

آستیاژ حقیقی و امیرمحمد احمدی از جمله افرادی بوده که در شبکه های اجتماعی به شهرت دست یافتند

هنجار شکنی

این دو نفر ویدیویی از خود به اشتراک گذاشتند که در میدان آزادی اقدام به هنجارشکنی کردند و این ویدیو سوژه ای برای رسانه های معاند تبدیل شد.

“ایران اینترنشنال” و “من‎وتو” ویروس خطرناک برای جوانان هستند

شبکه های ایران اینترنشنال و من و تو در ناآرامی های ماه های گذشته به صورت 24 ساعته تلاش مضاعف کردند که جوانان ایران را به هنجارشکنی های مختلف ترغیب کنند شبکه هایی که بدون شک خیر و صلاح این جوانان را نمیخواهند و صرفا به دنبال ناآرام کردن کشور هستند و از هر روشی برای این هدف استفاده میکنند.

کارمندان این شبکه ها در آن طرف آب نشسته اند و برای جوانان و نوجوانان ایران نسخه می پیچند و خود را دلسوز انها جلوه میدهند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. حسین شیخ عبدالله

    سلام خدا به حضرت آقا به خدا اینها و هم اعدام کنید حقشون هست تنها دعامون سلامتی رهبرمون هست خدای این انقلاب را هزار سال حفظ کنه

    • مجازات براساس عملکرد آدما است.
      اینکه طرف رقصیده، حکمش اعدام نیست‌
      لطفا از روی احساسات نظر ندید.
      یه چند ماهی آب خونک می خورن میان بیرون
      تموم شد و رفت.

  2. احیانا ملتی که تو بازی ایران آمریکا میرقصیدن و از تلوزیون پخش شدن هنجارشکنی نمیکردن؟ چقد حرومزاده ین شماها

  3. گذشته از مسئله این دو عزیز (آستیاژ،) نامی مردانه اس ( آستیاژ نامی مادی به چم نیزه انداز ست معروفترین آستیاژ پدر بزرگ مادری کوروش بزرگ آخرین پاشا ماد بود) نام مستعار خانم آتوساحقیقی زاتیس هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *