بیوگرافی احمدرضا شرفی مداحل گوشواره به گوش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی احمدرضا شرفی مداح گوشواره به گوش کیست +عکس و اینستاگرام

تاریخ انتشار 28 آذر 1400 – Study time 3 minutes

بیوگرافی احمدرضا شرفی مداحل گوشواره به گوش کیست +عکس و اینستاگرام و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

احمدرضا شرفی مداح جوان و از عاشقان اهل بیت متاسفانه روز به روز گذشته بر اثر حمله قلبی دار فانی را وداع گفت این مداح جوان در حالی فوت کرد که به تازگی ۱۹ ساله شده بود او به دلیل انداختن گوشواره در گوش خود و مداحی کردن به شهرت رسید این اقدام او باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از انتقاد کنند و در نهایت این مداح در ویدیویی از همه عاشقان اهل بیت عذرخواهی کند و این کار خود را سهل انگاری بداند

بیوگرافی احمدرضا شرفی مداح گوشواره به گوش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی احمدرضا شرفی

تصاویر و ویدیویی در فضای مجازی از مداح جوانی به نام احمدرضا شرفی منتشر شده که گوشواره در گوش های او مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و با انتقادهای تند مداحان همراه شد.

بعد از انتقادات فراوان از این مداح جوان در نهایت او با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش رسما از همه عذرخواهی کرد.

احمدرضا شرفی متولد دهه ۸۰ بوده و عاشقانه اهل بیت می باشد او در هیئت علمدار مشهدالرضا مداحی میکند او از دوران کودکی به کار مداحی مشغول بوده است

بعد از انتشار تصاویری از مداحی این پسر جوان با گوشواره با انتقادات تندی همراه شد و در نهایت در ویدیویی از همه مردم عذرخواهی خواهی کرد و از آنها خواست که اگر قصور پیش آمده را ببخشند .

بیوگرافی احمدرضا شرفی مداحل گوشواره به گوش کیست +عکس و اینستاگرام

بدون شک مداحی دارای جایگاه مهمی در کشور مان میباشد و ظاهر و سیمای یک مداح باید به گونه‌ای باشد که به جایگاه مداحی و اهل بیت خطای وارد نشود.

این روزها برخی از مداحان متاسفانه بسیاری از اداب و اصول مداحی را رعایت نمی‌کنند استفاده از اشعار مبتذل و برگرفته شده از خواننده های لس آنجلسی سعی در جذب مخاطب و هوادار برای خود می‌کنند.

یکی از اتفاقات اخیر از این جنس انتشار فیلمی از مداحی جوانی که گوشواره به گوش داشت در هیئت بود. انتشار این فیلم در کنار اتفاقات دیگر این حوزه انتقاداتی را برانگیخت. سرانجام با تذکر پیرغلامان اهل بیت (ع) در استان یزد، وی ضمن عذرخواهی، نکاتی را در خصوص علت این اقدام خود بیان کرد که در ادامه می‌بینید:

به گزارش خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، احمدرضا شرفی که حدود ۴۰ روز قبل پس از آن‌که با گوشواره در مجلس روضه حاضر شده بود، از همه مردم عذرخواهی کرد، دیشب به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

او که از کودکی به مداحی اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌پرداخت، استفاده از گوشواره در هیأت را نشانه حلقه به‌گوشی نوکران سیدالشهدا دانست، اما این کار او موجب شد تا ذاکران کشور به او تذکر داده و این مداح جوان بعد از چند ساعت با تهیه یک ویدئو عذرخواهی کند.

با این حال، حاشیه‌های به وجود آمده باعث شد تا از او به عنوان «مداح گوشواره‌ای» یاد کنند و وی را مورد حمله قرار دهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *