بیوگرافی ارشیا ارباب بهرامی قهرمان ووشو +درگذشت (سقوط هواپیما)

بیوگرافی ارشیا ارباب بهرامی قهرمان ووشو +درگذشت (سقوط هواپیما)

بیوگرافی ارشیا ارباب بهرامی قهرمان ووشو +درگذشت (سقوط هواپیما) به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی ارشیا ارباب بهرامی قهرمان ووشو

ایشان قهرمان ووشوی ایران و آسیا میباشد که چندین بار در مسابقات بین المللی موفق شده بود که افتخارات زیادی را به دست اورد.

بیوگرافی ارشیا ارباب بهرامی قهرمان ووشو +درگذشت (سقوط هواپیما)

ارشیا ارباب بهرامی در سبک تای چی فعالیت داشت و از ورزشکاران حرفه ای ایران به شمار می امد او در چند مسابقه بین المللی موفق شد پیروزی های مهمی را برای تیم ملی ایران به دست اورد.

تای‌چی‌چوان به معنی مشت‌زنی برتر نهایی یکی از سیستم‌های نرم و درونیِ هنر رزمی کونگ‌فو یا در واقع ووشو است.

این هنر رزمی، یکی از زیباترین و محبوب‌ترین هنرهای رزمی در چین و کل جهان است و برای بهبود سلامتی، افزایش طول عمر و آرامش روحی انجام می‌شود.

این هنر که با نگرش عمیق فلسفی شکل گرفته با کمک ایجاد چرخش انرژی در انسان و تخلیه انرژی درونی یعنی انرژی «چی» یا انرژی بایو الکترومغناطیس درون بدن انسان، یکی از قدرتمندترین سبک‌های رزمی در جهان می‌باشد.

بیوگرافی ارشیا ارباب بهرامی قهرمان ووشو +درگذشت (سقوط هواپیما)

درگذشت بر اثر سانحه هوایی

ایشان در سانحه هواپیمایی که در روز چهارشنبه 18 دی 1398 در منطقه شهریار رخ داد به همراه بسیاری از مسافران این هواپیما جان خود را از دست داد.

هواپیمای مسافربری که از فرودگاه امام خمینی به سمت شهر کیف واقع در کشور اکراین در حال حرکت بود که متاسفانه به دلیل آتش گرفتن موتور دچار سانحه شد و سقوط کرد که در طی این حادثه 180 مسافر حان خود را از دست دادند.

از چهره های معروف این هواپیما میتوان به همسر و فرزند حامد اسماعیلیون نویسنده معروف کشور و همچنین فرزندان دکتر محسن اسدی لاری مدیرکل وزارت بهداشت اشاره کرد.

بامداد چهارشنبه ۱۸ دی (هشتم ژانویه) یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین در منطقه محمود آباد شهریار و نزدیک شهرک پرند در جنوب غرب تهران سقوط کرد.

بیوگرافی ارشیا ارباب بهرامی قهرمان ووشو +درگذشت (سقوط هواپیما)

این هواپیما اندکی پس از ترک فرودگاه “امام خمینی” به مقصد کی‌یف، حدود ساعت شش و بیست دقیقه بامداد سقوط کرد. قاسم بی‌نیاز، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی علت این حادثه را آتش‌سوزی در قسمت موتور هواپیما اعلام کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. سلام. عکس سمت راست ارشیا ارباب نیس. بازیکن دیگری هستن. لطفا اصلاح کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *