بیوگرافی فسانه کمالی بازیگر نقش (خواهر فرشید) در سریال سرباز

بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر نقش فرزانه در سریال سرباز (خواهر فرشید)

بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر نقش فرزانه در سریال سرباز (خواهر فرشید) را به همراه سوابق هنری اش در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش (خواهر فرشید) در سریال سرباز

سریال سرباز در ماه مبارک رمضان 99 بر روی انتن شبکه 3 رفته است که با استقبال خوبی مواجه شده است.

بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر نقش فرزانه در سریال سرباز (خواهر فرشید)

یکی از بازیگران این مجموعه خانم افسانه کمالی بوده که نقش خواهر فرشید را بر عهده دارد.

سسرباز مجموعه تلویزیونی به کارگردانی هادی مقدم‌دوست است که در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای شبکه سه سیما تولید می‌شود.  این سریال در ماه رمضان ۱۳۹۹ پخش می‌شود.

این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌اش است و در خلاصه داستان آن آمده‌است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشینکوی سربازان و رندانم چو شمع…

بیوگرافی افسانه کمالی

افسانه کمالی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. افسانه کمالی در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان وارد سینما شد و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان فعالیت رسمی خود را در تلویزیون شروع نمود.

بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر نقش فرزانه در سریال سرباز (خواهر فرشید)

سوابق

اولین تجربه حرفه ای افسانه کمالی در یک روز به خصوص رقم می خورد که وی با بازیگرانی نظیر مصطفی زمانی ، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار و محسن کیایی همبازی بوده است. افسانه کمالی در خانواده ای کم جمعیت و 4 نفره متولد شده است که برادر کوچک تری به نام بابک دارد.

افسانه کمالی در سایه بان نیز بازی حرفه ای داشته است که اولین تجربه او در تلویزیون به شمار رفته و سریالی بود که از شبکه دو پخش گردید. سارای سریال سایه بان، همان افسانه کمالیست که در این نقش، دختریست که بیماری قلبی دارد و از خانواده ای طبقه متوسط است که پس از فوت پدرش، برادرش سهراب خرج خانواده را می دهد. وی در این سریال، می خواهد با همکار خود آرمان ازدواج کند و برادر وی به سحتی، جهیزیه ای برای خواهرش آماده می کند. شبی که همه خانواده بیرون بودند، دزدی تمامی جهیزهی سارا را می برد که این خود ماجرای سریال را می سازد.

بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر نقش فرزانه در سریال سرباز (خواهر فرشید)

اولین تجربه حرفه ای افسانه کمالی در یک روز به خصوص رقم می خورد که وی با بازیگرانی نظیر مصطفی زمانی ، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار و محسن کیایی همبازی بوده است. افسانه کمالی در خانواده ای کم جمعیت و 4 نفره متولد شده است که برادر کوچک تری به نام بابک دارد. افسانه کمالی در سایه بان نیز بازی حرفه ای داشته است که اولین تجربه او در تلویزیون به شمار رفته و سریالی بود که از شبکه دو پخش گردید. سارای سریال سایه بان، همان افسانه کمالیست که در این نقش، دختریست که بیماری قلبی دارد و از خانواده ای طبقه متوسط است که پس از فوت پدرش، برادرش سهراب خرج خانواده را می دهد. وی در این سریال، می خواهد با همکار خود آرمان ازدواج کند و برادر وی به سحتی، جهیزیه ای برای خواهرش آماده می کند. شبی که همه خانواده بیرون بودند، دزدی تمامی جهیزهی سارا را می برد که این خود ماجرای سریال را می سازد.

بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر نقش فرزانه در سریال سرباز (خواهر فرشید) بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر نقش فرزانه در سریال سرباز (خواهر فرشید) بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر نقش (خواهر فرشید) در سریال سرباز

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *