بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگر و دوبلور

بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگر و دوبلور

بیوگرافی خانم الهام جعفرنژاد دوبلور و بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون ایران را به همراه سوابق هنری تصاویر شخصی و همسرش به مناسبت باز پخش سریال مادرانه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگر و دوبلور

خانم الهام جعفرنژاد دوبلور و بازیگر عرصه تئاتر سینما و تلویزیون ایران در ۹ خرداد ماه دهه ۵۰ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

بعد از اتمام تحصیلات خود در مقطع دبستان مدتی را با خانواده خود به کشور فرانسه مهاجرت می کند اما از اواسط تحصیل دوباره به ایران برمیگردد.

وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری می باشد.

بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگر و دوبلور

آغاز فعالیت هنری

خانم جعفرنژاد همزمان با دوران تحصیل خود در دانشگاه در کلاسهای بازیگری شرکت کرد و نخستین بار توانست در سال ۷۳ در روی صحنه تئاتر حاضر شوند و نخستین بار در سال ۷۶ با سریال به نام جدال با سرنوشت ساخته مسعود رشیدی توانست در قاب تلویزیون ایران  ظاهر شود و تجربه بازیگری را با مهران احمدی و سمیرا سیاح کسب کرد.

الهام جعفرنژاد توانست نخستین تجربه خود را در سینما با فیلمی به نام سیاوش ساخته سامان مقدم تجربه کند وی در این فیلم توانست در کنار بازیگران مشهوری همچون هدیه تهرانی ، علی قربانزاده بسیار بدرخشد.

و بعد از آن توانست در سریال مادرانه ساخته جواد افشار به اوج شهرت برسد.

از بازیگری تا دوبلاژ

جعفرنژاد علاوه بر حرفه‌ای بازیگری از همان دوران کودکی به نوشتن علاقه‌مند بود و توانست به این دلیل در عرصه صداپیشگی هم فعالیت داشته باشد زمانی که فقط ۱۴ سال سن داشت و به خاطر علاقه به صداپیشگی این فعالیت را به طور رسمی دنبال کرد و توانست زیر نظر اساتید مجرب  وارد واحد دوبلاژ صدا و سیما شود.

بیشتر ببینید: بیوگرافی کامران تفتی + تصاویر شخصی

ازدواج الهام جعفرنژاد

زندگی شخصی ایشان اطلاعاتی در دسترس نیست اما ظاهراً ایشان هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

جوایز و افتخارات

خانم جعفرنژاد توانست جوایز بسیار زیادی را از آن خود کند وی در جشنواره تئاتر رضوی سال ۸۵ توانست برای تئاتر بادی که خواست لوح تقدیر دریافت کنند همچنین از جشنواره عاشوراییان در سال ۸۷ برای تئاتر آوا  مورد تقدیر واقع شد و دریافت جایزه بازیگری دیپلم افتخار و تندیس بازیگری از هفتمین جشن بازیگر ۸۹ را برای بازی در تئاتر اسبهای پشت پنجره از آن خود کرد.

بیوگرافی الهام جعفرنژاد

تصاویر الهام جعفرنژاد

الهام جعفر نژاد و شقایق فراهانی

تصاویر الهام جعفرنژاد

تصاویر شخصی الهام جعفرنژاد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *