بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش + اینستاگرام اليزابت اميني

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش کیست و فرزندان + اینستاگرام و عکس

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر تئاترو سینما و تلویزیون و همسرش کیست همراه با اینستاگرام الیزابت امینی و سوابق و فعالیته ای هنری و ماجرای کشف حجاب او را در ادامه بخوانید.

خانم امینی سالهای زیادی در سینما و تلویزیون و تئاتر فعالیت داشت اما در آذر 1401 اقدام به کشف حجاب کرد و از دنیای بازیگری کنار گذاشته شد وضعیت بازیگری او بحث برانگیز شده است و مشخص نیست آیا بازیگری را ادامه خواهد داد یا خیر! اما معمولا بازیگری که اقدام به کشف حجاب کند ممنوع التصویر میشود.

بیوگرافی الیزابت امینی

الیزابت امینی از بازیگران قدیمی و باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در ۲۹ اسفند ۱۳۵۴ در تهران چشم به جهان گشوده است

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش کیست و فرزندان + اینستاگرام و عکس

در رشته روانشناسی تحصیل کرده اما به دلیل علاقه به بازیگری روانشناسی را رها کرد و به سراغ بازیگری آمد و در سال ۱۳۷۶ با حضور در کلاس های بازیگری توانست تکنیک‌های این حرفه را یاد بگیرد و سپس وارد دنیای بازیگری حرفه‌ای شود

سوابق هنری

الیزابت امینی در سال ۱۳۷۹ به صورت رسمی وارد دنیای بازیگری حرفه‌ای در سریال همسایه ها به کارگردانی محمدحسین لطیفی شد

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش + اینستاگرام اليزابت اميني

او در سریال های وفا و شب هزار و یکم و کلانتر ۳ به شهرت رسید

آقای محمد حسین لطیفی کارگردانی بود که او را وارد دنیای بازیگری کرد

در سال ۱۳۸۰ آقای بیژن بیرنگ و مسعود رسام را برای فیلم سینمایی سیندرلا انتخاب کردند

الیزابت امینی در سریال به کارگردانی سعیده اسدی نیز بازی کرده است و در کنار بازیگران شناخته شده همچون امین حیایی و شقایق فراهانی و مریم امیرجلالی و محمدرضا شریفی نیا و پوریا پورسرخ نموده و باعث شده که تجارب بسیاری به دست آورد.

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش + کامنت توهین به شهید محسن فخری زاده

هرچند که بیشتر کارهای و کاراکتر هایی که بر عهده بود قرار داده می‌شد نقش‌های حاشیه‌ای و کمرنگی بودند اما در سریال شاباش که در سال ۱۳۹۱ توسط حامد کلاهداری ساخته شد نقش مهم‌تری بر عهده او گذاشته شد

الیزابت امینی در سال 1384 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم او در این سال، بازیگری در فیلم قلقلک به کارگردانی مسعود نوابی و سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی محسوب می‌شود.

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش + اینستاگرام اليزابت اميني

علاوه‌بر سریال وفا، سال 1391 در 37 سالگی در سریال رویای گنجشک‌ها نیز بازی کرده است. وی این‌بار با راما قویدل یعنی کارگردان سریال رویای گنجشک‌ها و هنرمندانی چون علی نصیریان، کوروش تهامی، آزیتا حاجیان و سام درخشانی همکاری داشت.

عکس های بدون حجاب الیزابت امینی

مهاجرت

بعد از سال ۱۳۹۱ پیشنهادات بازیگری به او بسیار کم شد و تصمیم گرفت که از این حرف کناره‌گیری کند و راهی خارج از کشور بشود

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش + اینستاگرام اليزابت اميني

این خانم هنرمند گویا از ایران مهاجرت کرده است در خارج از کشور سکونت دارد

اهانت به شهید فخری زاده

در روزهای اخیر به دلیل کامنت توهین‌آمیزی که برای ترور شهید محسن فخری‌زاده قرار داده بود که  مورد توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و به دنبال پیج اینستاگرام او می گشتند تا بتوانند از خجالت او در آیند

آدرس پیج اینستاگرام elizabethamini

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش + اینستاگرام اليزابت اميني

ماجرای تصادف وعمل الیزابت امینی

سال 80 در خیابان سعادت آباد با یک اتومبیل تصادف کردم. من عابر بودم. متاسفانه راننده محترم نه تنها کمکی به من نکرد ، بلکه فرار کرد. در نهایت من را به بیمارستان مدرس بردند و در آنجا تحت درمان قرار گرفتم. متاسفانه صورتم بیشترین آسیب را دیده بود؛ پلکم پاره شده بود و بیشتر استخوان های صورتم خرد شده بودند.

ابتدا فقط برای اینکه جلوی خونریزی را بگیرند ، پلکم را دوختند ، اما 4-3 روز بعد کل صورتم به دلیل شکستگی های داخلی کبود شده بود و انگار به یک بالش سیاه تبدیل شده بود و حسابی ورم کرده بود.

همسر الیزابت امینی کیست؟ توهین به شهید محسن فخری زاده

دو روز به دلیل پیشنهاد خجالت آور اشک ریختم

الیزابت امینی گفت: چند وقت پیش مبلغی را برای بازی در فیلمشان به من پیش نهاد دادند که من فقط ۴۸ ساعت گریه می‌کردم یک کاغذ قلم جلوی آن فرد گذاشتم و گفتم بنویس ایشان فکر کرد که می‌گویم قرارداد را بنویس که گفتند: نه قرار داد داریم من هم گفتم که منظورم قرار داد نیست بلکه این است که اگر برای من بد و بی‌راه بنویسید بهتر است از این که این گونه زننده و خود خواهانه رفتار نمایید.

الیزابت امینی در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در ارتباط با کم کاری‌اش در سال‌های اخیر گفت: بنده امسال سه الی چهار فیلم نامه خوب خواندم اما با تهیه کننده به توافق نرسیدم. این روز‌ها با کمبود فیلم نامه خوب مواجه هستیم و مطمعناً از هر کسی هم بپرسید این موضوع را تایید می‌کند اما واقعاً فقط این موضوع نیست برخی نمی‌خواهند برای کارشان هزینه کنند و یا کار آبرومندی را تحویل جامعه بدهند و بیشتر به هزینه‌هایی که باید انجام دهند فکر می‌کنند به همین دلیل متاسفانه می‌روند آشنا‌های خودشان مانند دختر خاله و دختر خانم‌های خوش چهره را از خیابان‌ها می‌آورند و پول هم نمی‌دهند این رویه‌ای شده برای افرادی که می‌خواهند فیلم بسازند و هزینه نکنند برای افرادی که طرز تفکرشان این است دلیلی ندارد که الیزابت امینی را بیاورند که مجبور شوند پول هم بدهند. متاسفانه این برخورد‌ها بازیگر را کم اهمیت و بی‌ارزش جلوه می‌دهد.

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش +عکس و اینستاگرام اليزابت اميني

وی در ادامه گفت: متاسفانه برخی از تهیه کننده‌ها هم که از دوستان ما هستند کم لطفی می‌کنند و به دنبال افرادی می‌روند که فکر می‌کنند آن‌ها برای کارشان بهتر هستند و شاید بتوانند برای فیلمشان مخاطب بیاورد و البته که دستمزد کمتری هم بگیرند. بنده همه رابطه‌های خوب را دارم و با تهیه کنند گان بزرگی هم کار کرده‌ام برای خود بنده هم جای سوال است که چرا این دوستان الیزابت امینی را در کار های شان دعوت نمی کنند. نمونه بارز یکی از این تهیه کنندگان حسین فرحبخش بوده است که به غیر از امسال که کم کار بوده است در سال‌های پیش مرتباً فیلم ساخته است.

بازیگر فیلم سینمایی «خواب سفید» گفت: ایشان برای فیلم سینمایی «مهمان» به بنده گفت من نمی‌دانم چرا طلسم شده است و من نمی‌توانم با شما همکاری داشته باشم و در کارهایی که بنده می‌سازم بازی کنید شما برای فیلم سینمایی «میهمان» بیایید برای من به عنوان ‌مهمان بازی کنید تا این طلسم شکسته شود و در کار بعدی بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم. من به دلیل اینکه دوستی خودم را ثابت کنم این کار را قبول کردم و فیلم سینمایی «مهمان» را به عنوان مهمان بازی کردم اما ایشان بعد از آن فیلم سینمایی چند کار دیگر را هم ساختند که در فیلم‌‌هایشان هم نقش‌هایی وجود داشت که می‌توانستند از من هم استفاده کنند اما این اتفاق نیافتد. البته این موضوع را که گفتم به دلیل این نیست که با ایشان مشکلی داشتم و یا دارم حسین فرحبخش به بنده همیشه لطف داشته است اما منظورم این است که وقتی از طرف دوستان، این اتفاق به این شکل می‌افتد دیگر از بقیه انتظاری نمی‌رود.

بازیگر فیلم سینمایی «سیندرلا» با اشاره به اینکه از بس به بسیاری از دوستان نه نگفته‌ام در نظرشان بازیگر دم دستی شده‌ام گفت: از بس به بسیاری از دوستان نتوانسته‌ام نه بگویم و با هر شرایطی در پروژه‌‌هایشان حضور پیدا کرده‌ام به جای اینکه این رفتار نشان دهنده دوستی بنده باشد متاسفانه آن‌ها برداشت‌های دیگری می‌کنند. این اتفاق‌ها باعث شده است که من تغییر رویه دهم و دیگر در هر فیلمی حاظر نشوم.

وی در ادامه گفت: پیش آمده که بنده در فیلمی در نقش یک بازی کرده ام و دوستان به بنده گفته‌اند که پول نداریم و من هم حاضر شده‌ام با هزینه کمتر در فیلمشان بازی کنم اما در اواسط کار متوجه شده‌ام که به فرد دیگری که در نقش دوم و پایین تری حضور دارد دو برابر دست مزد بنده پول داده‌اند این رفتار‌ها جز بی‌اعتمادی چیز دیگری را برایم نداشته است.

این هنرمند این چنین ادامه داد: ظاهراً افرادی که برای بازی در یک فیلم پول بیشتری می‌گیرند و تخفیف هم نمی‌دهند و در ضمن بد اخلاق هم هستند از جایگاه بهتر و ارزشمندتری برخوردار هستند. من باید این را بگوبم که بازیگری نبوده‌ام که تن به هر کاری بدهم و مقابل هر دوربینی بازی کنم و هم چنان هم همین رویه را در پیش خواهم گرفت و این از افتخارات بنده است. درست است که بازیگر باید در جلوی چشم باشد تا فراموش نشود اما به چه قیمتی؟ من نمی‌توانم هر کاری کنم تا بازی کنم و مقابل دوربین بروم من برای کارم و خودم ارزش قائل هستم.

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش + اینستاگرام اليزابت اميني بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش + اینستاگرام اليزابت اميني بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر و همسرش + اینستاگرام اليزابت اميني

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. علیرضا پدیدار

    چرا ،این ،مثلا ،هنرمندان ،وبازیگران ،که ،باید ،از سطح ،بالاتری ،از نظر شخصیت ،و اگاهی ،باشند ،،بر عکس ،خیلی ،خیلی ،از نظر افکار و دیدگاه ،پایین ،هستند ،،اکثرا ،انان ،،یک سگ ،دست،اموز وتربیت ،شده ،از همین ،خانم ،مثلا ،خانم ،الیزابت ،تیلور ببخشید امینی ،بهتر وباتربیت تر است ،و من سعی میکنم ،به سگ ،لقمه درست ،وحلال ،بدهم ،تا ،خود تحقیر وحرام خور نشود ،،مگر داریم ،در دنیا ،که دانشمندی ،از کشورت را که جزو مفاخر ایران است ،بدست دشمن این سرزمین ،ترور شود ،و شما ،با خوشحالی ، متن بنویسی ،،ایا خون ادم به جوش نمی اید ،هر چه ،جمله پست تر و شرم اور تر بنویسم ،به پای ،دریوزگی ،این ،ابلیس ،نمیرسد ،،کاش ،بمیرید تا ،کمی دلمان خنک شود ،وحس ،اه مرد بهتر که مرد ،حیف شد سگی مرد ،،،خوشحالمان میکنید ،عجوزه با مرگتان،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *