بیوگرافی امید عزیزی زندگی پس از زندگی کیست +فیلم ماجرای مرگ

بیوگرافی امید عزیزی زندگی پس از زندگی کیست +فیلم ماجرای مرگ

انتشار 25 فروردین 1401 * بیوگرافی امید عزیزی زندگی پس از زندگی کیست +فیلم ماجرای مرگ امید عزیزی و علت فوت و فیلم کامل صحبت های امید عزیزی در زندگی پس از زندگی را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی امید عزیزی زندگی پس از زندگی

امید عزیزی کارمند زندان های شیراز بوده که مرگ را تجربه کرده و زندگی بعد از مرگ را دیده است او در چهارشنبه بیست و چهار فروردین ۱۴۰۱ مهمان برنامه زندگی پس از زندگی بود که درباره اتفاقات بعد از زندگی اش به گفتگو پرداخت.

بیوگرافی امید عزیزی زندگی پس از زندگی کیست +فیلم ماجرای مرگ

ماجرای مرگ

آقای عزیزی درباره مرگش میگوید یکی از زندانیان شیراز را به من دادند تا به بیمارستان ببرم و در آنجا چند نفر از دوستان این مجرم با اسلحه وارد بیمارستان شدند تا او را فراری بدهند و در طی تیراندازی من را به رگبار بستند که بر روی زمین افتادم و دیگر از به کما رفته بودم.

او صحبت های عجیبی و حیرت انگیزی درمورد رو به رو شدن با 7 موجود  در برزخ کرد که مورد توجه مردم قرار گرفت.

او تجربه نزدیک به مرگ داشت و روایت جالبی از اثرات نذر کردن مادرش و طواف با پای برهنه دور امامزاده بیان کرد که برای مردم بسیار جالب بود.

بیوگرافی امید عزیزی زندگی پس از زندگی کیست +فیلم ماجرای مرگ

آقای عزیزی حتی مفقودشدن فرزندش حامد را در حالت کما رویت کرده بود و وقتی به هوش امده به همسرش گفته که من حامد میدانم حامد کجاست و او را پیدا خواهم کرد و وقتی دیدم که در کوچه در حالت سردرکم در حال راه رفتن است.

زندگی پس از زندگی یکی از برنامه ای گفتگو محور با موضوع معنوی بوده که از کانال 4 سیما پخش میشود و روایتگر تجارب مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند.

در این برنامه با تجربه گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

تهیه‌کننده «زندگی پس از زندگی» از پخش سری جدید این برنامه رمضانی خبر داد که قرار است سراغ روایت‌های تاثیرگذار بر باورها و قلب‌ها برود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. حامد برادر خانم عزیزی است نه فرزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *