بیوگرافی امیرحسین بیات بازیگر نقش عیسی در فیلم کاپیتان +عکس و سوابق

بیوگرافی امیرحسین بیات بازیگر نقش عیسی در فیلم کاپیتان +عکس و سوابق

امیرحسین بیات بازیگر متولد 1388 در مهرشهر کرج است 13 سال سن دارد و تجربه بازی در فیلم های ملاقات خصوصی و کاپیتان را در کارنامه دارد در ادامه به بیوگرافی امیرحسین بیات میپردازیم.

امیرحسین بیات بازیگر در سال ۱۳۸۸ در مهرشهر کرج به دنیا امده است و در فیلم های ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس و کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه ای بازی کرده است. امیرحسین بیات در فیلم سینمایی کاپیتان نیز نقش مهمی را بازی میکند.

بیوگرافی امیرحسین بیات بازیگر نقش عیسی در فیلم کاپیتان +عکس و سوابق

بیوگرافی امیرحسین بیات

وی در  سال 1388 در مهرشهر کرج به دنیا امده است و در فیلم های ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس و کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه ای بازی کرده است.

سوابق

امیرحسین بیات در سال 1400 در فیلم سینمایی ملاقات خصوصی بازی کرد ملاقات خصوصی فیلمی ایرانی در ژانر درام عاشقانه به کارگردانی امید شمس است که در سال ۱۴۰۰ به نمایش درآمد. فیلم‌نامهٔ آن به‌دست شمس، بهمن ارک و علی سرآهنگ نگاشته شده‌است. پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا نقش اصلی معشوقه‌ها را ایفا می‌کنند و سایر گروه بازیگران شامل رؤیا تیموریان، ریما رامین‌فر، نادر فلاح، سیاوش چراغی‌پور، پیام احمدی نیا، شیرین آقارضاکاشی، ایمان شمس، جواد قامتی، امیرحسین بیات و حسین پارسایی می‌شوند.

بیوگرافی امیرحسین بیات بازیگر نقش عیسی در فیلم کاپیتان +عکس و سوابق

خاطره جالب در سکانسی که گریه کرد

درباره پلانی که احساساتی و اشکش سرازیر می شود، بیان نمود: این پلان را تک برداشت گرفتند و نکته جالب این است که آقای مهندسیان مشاور کارگردان درباره مادربزرگم که فوت کرده است با من صحبت کرد و چون من خیلی او را دوست داشتم، اشکم ناخودآگاه سرازیر شد.

امیرحسین بیات درباره تجربه بازیگری در سینما گفت: من خیلی به سینما علاقه داشتم و آقای امیر مهندسیان در این زمینه بسیار به من لطف داشتند و من را معرفی کردند و الان خیلی شادمانم که خودم را روی پرده سینما دیدم. نقشی را که در این فیلم ایفا کردم، بسیار دوست دارم و خیلی شادمان کننده بود که با کارگردانی چون امید شمس کار کردم.

بیوگرافی امیرحسین بیات بازیگر نقش عیسی در فیلم کاپیتان +عکس و سوابق

او میگویید من الان 13 سال دارم، در کمال شهر کرج زندگی می کنم. درس می خوانم و دوست دارم در سینما کارم را ادامه دهم و سعی می کنم که بازیگری مانعی برای درس خواندن نشود. آقا امید (امید شمس) و آقا بهمن (بهمن ارک) قول دادند که من را برای پروژه های بعدی شان صدا کنند.

علاقه به فوتبال

امیرحسین بیات میگوید فوتبال و سینما را خیلی دوست دارم و دوست داشتم که به سینما و فوتبال به عنوان یک شغل فکر کنم و الان که در یک فیلم سینمایی بازی کردم، به صورت جدی در آینده به عنوان یک شغل به آن نگاه می کنم.

همچنین ببینید:

بازی در فیلم کاپیتان در نقش عیسی

امیرحسین بیات در فیلم سینمایی کاپیتان نیز نقش مهمی را بازی میکند.

بیوگرافی امیرحسین بیات بازیگر نقش عیسی در فیلم کاپیتان +عکس و سوابق

محمد حمزه ای کارگردان فیلم کاپیتان میگوید امیرحسین دو ماه تمام هر روز دو و نیم سه صبح از مهرشهر کرج می آمد و نیمه شب به خانه برمی گشت و حتی کلی وزن کم کرد و تلاشش عالی بود. همیشه معتقدم که فیلمنامه اساس فیلم است و متن می‌تواند لوکیشن و جزئیات را تعیین کند. برای پیدا کردن بازیگرهای کودک، از کوچه و خیابان‌ها شروع کردیم و حتی زمین‌های فوتبال را گشتیم. تااینکه به ذهنم رسید تا کودکی که در فیلم «ملاقات خصوصی» بازی کرده را پیدا کنیم. در نهایت برای نقش اصلی امیرحسین بیات را پیدا کردیم و تولید را شروع کردیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *