بیوگرافی امین یحیی زاده خواننده صدای برتر دی ویس پرشیا +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی امین یحیی زاده خواننده برنده مسابقه صدای برتر د ویس پرشیا +اینستاگرام

امین یحیی زاده کیست

امین یحیی زاده خواننده اهل مشهد متولد ۱۳۶۸ برنده مسابقه خوانندگی صدای برتر برنامه The Voice Persia  شد او دانش آموخته رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات است. امین یحیی زاده که برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کرده بود در مسابقه د ویس پرشیا شرکت کرد و توانست رتبه اول و قهرمانی این مسابقه را کسب کند و در حال حاضر جایزه ۵۰ هزار دلاری را کسب کرده است.

امین یحیی زاده از خواننده های جوان ایرانی بوده که در یک مسابقه خوانندگی به نام صدای برتر (مسابقه The Voice Persia)  به شهرت رسید او در این برنامه توانست که رتبه اول را به خود اختصاص بدهد سبک امین یحیی زاده راک بوده و متولد ۱۳۶۹ در مشهد می باشد در ادامه بیوگرافی امین یحیی زاده خواهیم پرداخت.

بیوگرافی امین یحیی زاده خواننده صدای برتر دی ویس پرشیا +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی امین یحیی زاده

امیر یحیی زاده متولد ۱۳۶۹ در مشهد بوده و در حال حاضر ۳۲ سال سن دارد وی در دوران مدرسه همیشه در گروه تئاتر کار خوانندگی میکرده است و علاقه زیادی به بازیگری و خوانندگی داشته است.

امین یحیی زاده همچنین در ایام محرم نوحه خوانی می کرده است تا اینکه برای کار و تحصیل به ترکیه مهاجرت کرد در اینترنت فراخوان یک مسابقه خوانندگی فارسی زبان به نام صدای برتر را دیده و در نهایت برای ثبت نام اقدام کرده است او موفق شد در این برنامه اجرا های بسیار زیبایی را از خود به نمایش بگذارد و توجه داوران این برنامه و مسابقه را جلب کند و به شدت مورد توجه داوران قرار بگیرد.

بیوگرافی امین یحیی زاده خواننده صدای برتر دی ویس پرشیا +اینستاگرام و عکس

دریاف جایزه 50 هزار دلاری

بیژن مرتضوی به عنوان مربی او انتخاب شد و توانست امین یحیی زاده را تا فینال آماده نگه دارد و مبلغ جایزه ۵۰ هزار دلاری را به دست آورد.

امین یحیی زاده می گوید که در حال حاضر من در ترکیه زندگی می کنم و با پولی که به دست آورده می خواهد در زمینه خوانندگی به فعالیت بپردازد او  ترکیه تحصیل کرده و حالا می‌خواهد به عنوان خواننده نیز کارش را ادامه بدهد.

او درباره‌ی بزرگ‌ترین چالش زندگی‌اش می‌گوید:

بزرگ‌ترین چالش‌‍م در زندگی، خواندن و فعالیت هنری در ایران، آن هم در این سبک بود چون شما همیشه به بن بست می‌خورید وقتی که در این سبک در اینران فعالیت می‌کنید.

بیوگرافی امین یحیی زاده خواننده صدای برتر دی ویس پرشیا +اینستاگرام و عکس

در زندگینامه امین یحیی زاده ، اودرباره‌ی حضورش در برنامه صدای برتر گفت:

حضور در این برنامه، می‌تواند چالش جدیدی را برایم داشته باشد. این برنامه، می‌خواهد استعداد یک نفر را نشان بدهد و دیده شدن یک استعداد، مهم‌ترین چیزی است که یک فرد می‌تواند داشته باشد و مطمعن هستم که این برنامه به خوبی می‌تواند من را از عقب ویترین به جلوی ویترین بیاورد.

بیوگرافی امین یحیی زاده خواننده صدای برتر دی ویس پرشیا +اینستاگرام و عکس

او میگوید من نظرم اینه که به دلیل محدودیتی که در ایران داریم. همه آرتیست ها تو سبک خودشون خیلی خوب دارن کار میکنن. واقعا موزیک کار کردن داخل ایران کار سختی هست . واقعا باید بجنگی. و این سبکی که ما انتخاب کردیم، سبکیه که خیلی مورد توجه نیست. از بندهای اینجا میشه گفت ما فعالیت عمدمون با “احسان ایمانی” بوده که از دوست های صمیمی خودمون هست. من خودم اخیرا با گروه “کالیبر” همکاری داشتم.

بیوگرافی امین یحیی زاده خواننده صدای برتر دی ویس پرشیا +اینستاگرام و عکس

تشکیل گروه Out of nowhere

امین یحیی زاده میگوید گروه ما رسما از سال 2008 شکل گرفته ، ولی همه جا سال 2010 اعلام شده . من به همراه یکی از دوستان قدیمی که با هم کار میکردیم، “آقای سروش خردمند” که الان درامر “آرسامس” شده، با هم بند رو تشکیل دادیم و یک مقدار در مورد اعضای گروه به مشکل خوردیم چون سبکی که کار میکردیم سبکی بود که به روز داشت کار میشد. ولی گیتاریست هایی که اون موقع با ما کار میکردن فقط میتونستن گیتار سبک هوی متال بزنن. به مرور زمان بند شکل گرفت و در سال 2013 آلبوممون رو به طور رسمی منتشر کردیم. بعد از انتشار، در فستیوال های مختلف و برنامه رادیویی “بوستون” برای مصاحبه دعوت شدیم . اما متاسفانه به خاطر مشکل خدمت نتونستیم و تصمیم گرفتیم هممون بریم خدمت و وقتی برگشتیم شرایط بند طور دیگه ای شده بود و با اعضای جدید گروه” out of nowhere” رو دوباره شروع کردیم.

بیوگرافی امین یحیی زاده خواننده صدای برتر دی ویس پرشیا +اینستاگرام و عکس
اجرای داستان بی پایان

داستان بی پایان بعد از ۵ یا ۶ سال عقده گشایی شده بود و تونستیم تمام چیزهایی که مد نظرمون بود رو اجرا کنیم و با یکی از دوستهای قدیمی و خوبم که گروه «ستورا» رو داره تونستیم روی استیج بریم. به خاطر اینکه مردم خیلی به کاور علاقه دارن، بین ترک هامون چندتا کاور هم زدیم تا به سلیقه مردم کمی نزدیک بشیم. بعضی از موزیک ها رو به دلیل فضا و یک سری تجهیزات متاسفانه نتونستیم اجرا کنیم. بالاخره تونستیم اجرای آلبوم “man made disaster” رو بذاریم و قطعا تو‌ اجراهای بعدی که خواهیم داشت، آهنگ های دیگه ای که در حال ساخت هست رو خواهیم زد.

با توجه به ویدئو کاوری که اخیرا از آهنگ ” شاندلیر سیا” منتشر شده بود گروه تصمیم داره که کار هیپ هاپ دیگه رو هم به سبک خودش منتشر کنه، بعد از اون روی EP گروه کار خواهیم کرد. امیدواریم که بعد از ریلیز شدن EP بتونیم برای labelگرفتن، پلی بزنیم . بعد از EP هم‌ روی آلبوم گروه کار خواهیم کرد و این آلبوم طبق سلیقه ی گروهمون خواهد بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *