بیوگرافی بازیگران سریال تهران

بیوگرافی بازیگران سریال تهران

بیوگرافی بازیگران سریال تهران را به همراه اسامی بازیگران و تصاویر پشت صحنه و زمان پخش را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید‌.

سریال تهران

سریال تهران در قالب ژانر هیجان انگیز ساخته دانیل محصول اسرائیل است که در سال ۲۰۲۰ تهیه شده است و به زودی قرار است از شبکه ۱۱ اسرائیل و توسط سینه فیکس  برای پخش به نمایش در آید.

بیوگرافی بازیگران سریال تهران

در این سریال بازیگران ایرانی و اسراییلی  به بازی پرداختند  و به زبان عربی و فارسی صحبت میکنند.

خلاصه داستان

سریال تهران در قالب یک سریال ضد ایرانی روایت داستان غیر واقعی از عاشقانه یک مامور مخفی اسرائیلی زن و یک معترض ایرانی را به تصویر می کشد.

جاسوس اسرائیلی که یک هکر جوان است که به تهران فرستاده شده تا بتواند پدافند هوایی ایران را از کار بیندازد آنام تا مار را بیان می کند اما عملیات موفقیت آمیز نبوده است و تامار مورد تعقیب ماموران های ایرانی به نام فراز قرار می گیرند.

نقش اصلی این سریال را نیو سلطان بازی میکند.

میتواندگفت این سریال  برای تخستین بار توانست در قالب سریال غربی زتدگی فعالان ضد رژیم تهران را به نمایش بگذارد و شجاعن و مقاوت این جوانان را به تصویر بکشد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران سریال گنج راه شیری + زمان پخش

اسامی بازیگران

بازیگزان سریال تهران

نیو سلطان ،شروین آل نبی ،موی بارئل ،لیراز چرخی، رضا دیاکو ،سوگند سارا فاخری، آرش مرندی، نوید نگهبان، شیلا عمی ،شان توپ ،قیص خان ، استی اورشلیمی را نام برد.

اسامی بازیگران سریال تهران

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *