بیوگرافی بازیگران فیلم ابلق با نقش + اسامی و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران فیلم ابلق با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

اسامی بازیگران فیلم سینمایی ابلق عبارتند از:

  • بهرام رادان در نقش جلال
  • الناز شاکردوست در نقش راحله
  • هوتن شکیبا در نقش علی
  • مهران احمدی در نقش رحیم
  • گلاره عباسی در نقش شهلا
    گیتی معینی در نقش سلطان
    شادی کرم رودی در نقش فیروزه
    امین میری در نقش حسن

درباره فیلم ابلق

فیلم سینمایی ابلق یکی از فیلم های جدید بوده که توسط نرگس آبیار کارگردانی شده است و در سال ۱۳۹۹ برای پرده سینما رفت.

بیوگرافی بازیگران فیلم ابلق با نقش + اسامی و خلاصه داستان

در این فیلم بازیگران شناخته شده از جمله بهرام رادان و الناز شاکردوست و هوتن شکیبا و مهران احمدی و گلاره عباسی بازی می کنند.

فیلم ابلق موفق شد در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به دست آورد.

نرگس آبیار که تجربه موفقی با فیلم شبی که ماه کامل بود با هوتن شکیبا و الناز شاکردوست داشت مجدداً به سراغ این دو بازیگر در زبان ها همکاری داشته است.

خلاصه داستان

داستان فیلم سینمایی ابلق درباره دختری به نام راحله بازی الناز شاکردوست میباشد که به همراه همسرش علی با بازی هوتن شکیبا در پایین شهر زندگی می کنند داماد آنها جلال نام دارد (بهرام رادان) که یک کسب و کار خانگی را در محله راه اندازی کرده است و خانم های محله را برای فعالیت به کار گرفته است و بسیار چشم هیز  بوده و به راحله همسر علی نظر دارد که بعد از مدتی علی از این ماجرا باخبر شده و برای درگیری با اقدام میکند.

بیوگرافی بازیگران فیلم ابلق

بیوگرافی بازیگران فیلم ابلق با نقش + اسامی و خلاصه داستان

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه کننده موسیقی ایران است او متولد 8 اردیبهشت سال 1358 تهران است. او یک خواهر و یک برادر دارد و اصلاتا اصفهانی است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او دوره بازیگری را در سال 1378 و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

بیوگرافی و عکس بی حجاب الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در سال 1363 در محله پاسداران تهران متولد شد. پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه‌دار است. بین او و مادرش علاقه فراوانی وجود دارد. خانم شاکردوست دومین فرزند خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود به نام علی و یک خواهر کوچکتر به نام الیکا دارد. او از نظر چهره شباهت زیادی به برادر خود دارد و رابطه صمیمانه‌ای نیز بین آنها برقرار است، به طوری که عکس‌های دو نفره زیادی از آنها در رسانه‌ها دیده می‌شود.

بیوگرافی بازیگران فیلم ابلق با نقش + اسامی و خلاصه داستان

بیوگرافی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا (زادهٔ ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در سنندج ) هنرپیشه و صداپیشه اهل ایران است. کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است. هوتن شکیبا ازدواج نکرده و مجرد است و نمی‌خواهد به ازدواج فکر کند.

پدرش سالها با بازیگری و هنر مخالف بوده و وی در دبیرستان رشته ی تجربی خوانده است. هوتن شکیبا در یکی از مصاحبات خود گفته است:« روزی پدرم صدایم کرد و گفت : بیا برویم بیرون قدمی بزنیم همراه پدر شدم. در حال قدم زدن رو به من کرد و گفت : پسرم هر چقدر فکر می‌ کنم الان همه آدم‌ های دکتر، مهندس هم بیکارند ! برو در رشته‌ ای بیکار شو که دوستش داری. »

بیوگرافی بازیگران فیلم ابلق با نقش + اسامی و خلاصه داستان

بیوگرافی شادی کرم رودی

شادی کرم رودی (متولد ۶ مهر ۱۳۶۹) هنرپیشه اهل ایران است.
او فارغ التحصیل لیسانس رشته نوازندگی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره میباشد، شادی کرم رودی به جز بازیگری مدرس موسیقی هم می باشد.

ورود شادی کرم رودی به عرصه هنری با سپری شدن دوره های بازیگری آغاز شد. وی در مؤسسه کارنامه زیر نظر اساتیدی مانند پیام دهکردی، رضا بهبودی، امیر پوریا، صابر ابر، سعید آرمند و و خانم آناهیتا اقبال نژاد بازیگری را فرا گرفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *