بیوگرافی بازیگر نقش فرهاد در سریال زیر خاکی

بیوگرافی بازیگر برادر فریبرز سریال زیر خاکی +همسرش

بیوگرافی بازیگر نقش فرهاد در سریال زیر خاکی کیست؟ + سوابق هنری و همسر و خانواده اش را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگر نقش فرهاد در سریال زیر خاکی

هادی حجازی فر متولد 17 خرداد 1355 در خوی بازیگر سینما و کارگردان تئاتر سینما می باشد. از فیلم های هادی حجازی فر می توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز لاتاری و به وقت شام را نام برد.

بیوگرافی بازیگر نقش فرهاد در سریال زیر خاکی

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد، علاوه بر بازیگری؛ کارگردان است و می گوید و از کودکی علاقه ای به درس نداشته است.

از فیلم‌های هادی حجازی‌فر می‌توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری ، به وقت شام، آتابای و منطقه پرواز ممنوع را نام برد.

سوابق هنری

او در جشن خانه تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برنده و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.هادی حجازی‌فر در نظرسنجی سایت خبر آنلاین نیز به عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد در سی‌و پنجمین دوره جشنواره فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد.

بیوگرافی بازیگر نقش فرهاد در سریال زیر خاکی

او درباره بازی در فیلم ایستاده در غبار میگوید:

من در یک جشنواره تابستانی در کیش که از طرف خانه عروسک برگزار می‌شد مشغول بودم. فراخوان نقش احمد متوسلیان را در گروه‌های تلگرامی دیده بودم. ابراهیم امینی بازیگردان کارهای حسین به من زنگ زد. او قبلا اجراهایی از من دیده بود و صدالبته یک ذهنیت هم درباره خلق و خوی من که گاهی دعوایم می‌شود داشت. تلفنی گفت بیا برای نقش احمد متوسلیان گفتم ما اصلا شبیه هم نیستیم. گفت خب بیا برای نقش‌های دیگر. گفتم من نیستم. گوشی را قطع کردم و یادم می‌آید هم اتاقی‌هایم باورشان نمی‌شد که من پیشنهاد بازی را به همین راحتی رد می‌کنم.

بیوگرافی بازیگر نقش فرهاد در سریال زیر خاکی

ابراهیم امینی ۲ بار دیگر به من لطف کرد و تماس گرفت و در نهایت با او قرار گذاشتم. یادم هست که خیلی خسته و بی‌خواب از کیش رسیدم تهران و مستقیم رفتم دفتر. یک چک ۵میلیونی بابت دستمزد جشنواره در جیبم بود و من احساس می‌کردم پادشاه جهانم و برای همین اصلا نتیجه تست و این دعوت برایم مهم نبود.

بیوگرافی بازیگر نقش فرهاد در سریال زیر خاکی

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *