بیوگرافی بریتنی اسپیرز و همسر اول و دوم (سام اصغری) +عکس جوانی و قدیمی

بیوگرافی بریتنی اسپیرز و همسر اول و دوم (سام اصغری) +عکس

ریتنی جین اسپیرز (Britney Jean Spears) متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ امریکا است او خواننده معروف امریکایی بوده که به عنوان یکی از ثروتمند های امریکا شناخته میشود او دو بار ازدواج کرده است در دوران جوانی اش با یک مرد امریکایی ازدواج کرد که به طلاق منجر شد و بعد با یک پسر ایرانی به نام سام اصغری که بادیگاردش بود آشنا شدو بعد از 10 سال رابطه در نهایت در سال 2022 با هم ازدواج کردند اما بعد از 14 ماه سام اصغری درخواست طلاق داد و مدعی بود که بریتنی به او خیانت کرده است و نیمی از اموال بریتنی را از دادگاه طلب کرد.

در ادامه بیوگرافی بریتنی اسپیرز و همسر اول و و دومش سام اصغری را با عکس و ماجرای طلاقش بخوانید.

بیوگرافی بریتنی اسپیرز

بریتنی جین اسپیرز از خواننده مطرح و معروف آمریکایی بوده که متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ در ایالات میسی سی پی امریکا میباشد.

بیوگرافی بریتنی اسپیرز و همسر اول و دوم (سام اصغری) +عکس جوانی و قدیمی

او اغلب به عنوان “شاهزاده پاپ” شناخته می شود، به دلیل تاثیرگذاری بر احیای پاپ نوجوانان در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 معروف است.

اسپیرز به عنوان نماد پاپ در آمریکا در نظر گرفته می شود، نزدیک به 150 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است که بیش از 70 میلیون آن تنها در ایالات متحده است و او را به یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی جهان تبدیل کرده است.

از کودکی تا خوانندگی

در سن سه سالگی، اسپیرز شروع به شرکت در کلاس‌های رقص در زادگاهش کنتوود، لوئیزیانا کرد و برای اجرا به عنوان یک هنرمند انفرادی در رسیتال سالانه انتخاب شد. او در پنج سالگی اولین حضورش در صحنه محلی خود را با خواندن “این چه بچه ای است؟” تجربه کرد.

بیوگرافی بریتنی اسپیرز و عکس جوانی و قدیمی

در دوران کودکی به کلاس های ژیمناستیک رفت و برنده بسیاری از مسابقات در سطح ایالتی و نمایش استعدادهای کودکان شد. در ژیمناستیک، اسپیرز در اردوی آموزشی بلا کارولی شرکت کرد. او درباره جاه طلبی خود در کودکی گفت: “من در دنیای خودم بودم، … در سنین پایین فهمیدم که قرار است چه کار کنم” .

هنگامی که اسپیرز هشت ساله بود همرا مادرش برای تست بازیگری به آموزشگاه میکی موس در دهه 1990 رفتند مت کازلا، مدیر بازیگری، او را به دلیل سن کم رد کرد، اما او را به نانسی کارسون، یک نماینده استعدادیابی در شهر نیویورک معرفی کرد. کارسون تحت تأثیر صدای زیبای اسپیرز قرار گرفت و پیشنهاد کرد که او را در مدرسه هنرهای نمایشی حرفه ای ثبت نام کند. اندکی پس از آن، لین و دخترانش به یک آپارتمان اجاره ای در نیویورک نقل مکان کردند.

بیوگرافی بریتنی اسپیرز و همسر اول و دوم (سام اصغری) +عکس

شروع حرفه ای خوانندگی بریتنی اسپیرز

اولیت آلبوم موسیقی او چهار آهنگ بود  اولین تور کنسرت او به عنوان افتتاحیه برای NSYNC میباشد.

اولین آلبوم استودیویی او، … Baby One More Time، در 12 ژانویه 1999 منتشر شد..

این آلبوم در رتبه اول بیلبورد 200 ایالات متحده قرار گرفت و پس از یک ماه دو بار گواهی پلاتین را از انجمن صنعت ضبط آمریکا دریافت کرد. این آلبوم در صدر جدول در پانزده کشور قرار گرفت و بیش از 10 میلیون نسخه در یک سال فروخت این آلبوم به پرفروش ترین آلبوم یک هنرمند نوجوان تبدیل شد.

بیوگرافی بریتنی اسپیرز و همسر اول و دوم (سام اصغری) +عکس

همسر اول بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز در سال 2005 با فدرلاین یکی از خواننده های آمریکایی ازدواج کرد و حاصل ازدواج آن دو فرزند پسر بود اما بعد از 4 سال از هم جدا شدند..

ماجرای آشنایی با سام اصغری

بریتنی اسپیرز با سام اصغری در موزیک “مهمانی” آشنا شد سام اصغری برای بازی در موزیک ویدیو او حاضر شد و آغاز آشنایی آنها را استارت زد.

بیوگرافی بریتنی اسپیرز و همسر اول و دوم (سام اصغری) +عکس

آنها در سال 2022 با هم ازدواج کردند.

بیوگرافی بریتنی اسپیرز و همسر اول و دوم (سام اصغری) +عکس

طلاق از سام اصغری

بریتنی اسپیرز و سام اصغری تمام ارتباطات خود را با یکدیگر قطع کرده‌اند و از اینجا به بعد مدیریت همه چیز را به تیم‌های حقوقی خود واگذار کرده‌اند. نشریه «تی‌ام‌زد» به نقل از نزدیکان این زوج نوشت وقتی که سام خانه‌شان را ترک کرد، اوضاع واقعا بد شد و آن دو از آن زمان دیگر با هم صحبت نکرده‌اند.

سام اصغری مدعی است که بریتنی به او خیانت کرده و از نظر روانی مشکل دارد چرا که او را شب ها مورد ضرب و شتم قرار میدهد و بیشتر اوقات او را با دندان گاز میگیرد.

بیوگرافی بریتنی اسپیرز و همسر اول و دوم (سام اصغری) +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *