حامله شدن و بارداری بریتنی اسپیرز از سام اصغری

حامله شدن و بارداری بریتنی اسپیرز از سام اصغری +عکس

انتشار 23 فروردین 1401 * حامله شدن بریتنی اسپیرز و سام اصغری پدر شد جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهد نمایید.

حامله شدن بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز در پست خود نوشت که مدت کوتاهی پس از سفر به مائوئی با نامزدش سام اصغری شروع به افزایش وزن کرد. او نوشت: “من تست بارداری دادم… پاسخ مثبت بود”

حامله شدن و بارداری بریتنی اسپیرز از سام اصغری

خبر بارداری این ستاره پاپ ماه‌ها پس از آن منتشر می‌شود که قاضی به مدت 13 سال محافظه‌کاری او پس از یک درگیری حقوقی تبلیغاتی با پدر اسپیرز پایان داد. به این معنی بود که اسپیرز کنترل بسیار محدودی بر زندگی و تصمیماتی که می‌توانست بگیرد از جمله در مورد شغل، امور مالی و سلامتی‌اش.

این خواننده در سال 2008 به دلیل مشکلات روحی تحت مراقبت خود قرار گرفت.

در دادگاه قبلی اش او به یک قاضی دادگاه عالی لس‌آنجلس گفت که می‌خواهد یک نوزاد دیگر به دنیا بیاورد، اما او مجبور شد یک آی‌یو‌دی را بر اساس مراقبت‌هایش نگه دارد.

حامله شدن و بارداری بریتنی اسپیرز از سام اصغری

اسپیرز در حال حاضر مادر دو پسر است: شان پرستون فدرلاین، 16 ساله، و جیدن جیمز فدرلاین، 15 ساله، از ازدواج قبلی خود با کوین فدرلاین میباشد.

اسپیرز روز دوشنبه نوشت که برای دوری از پاپاراتزی ها زمان کمتری را برای بیرون رفتن صرف می کند و خاطرنشان کرد که در بارداری های قبلی خود از افسردگی پری ناتال رنج می برد.

او پست خود را با یک یادداشت مثبت به پایان رساند و گفت: “این بار من هر روز یوگا انجام خواهم داد!!! شادی و عشق زیادی را برای خودم صرف خواهم کرد.”

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *