بیوگرافی بهزاد لیتو رپر

بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده رپر (بهزاد داورپناه) + حواشی اینستاگرام و عکس شخصی

بیوگرافی بهزاد لیتو رپر (بهزاد داورپناه) + حواشی و عکس های شخصی و اینستاگرام و محل تولد و پدر و مادر و تحصیلات و نحوه خواننده شدن و محل زندگی زندگی شخصی و هنری او را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی بهزاد لیتو رپر

بیوگرافی بهزاد لیتو رپر (بهزاد داورپناه)

بهزاد داورپناه خواننده رپ و هیپ هاپ و آهنگساز در 5 اسفند 1370 در خمینی شهر اصفهان به دنیا آمده و متولد ایران است ، اما از 16 سالگی از ایران مهاجرت کرد و اکنون نیز در دبی زندگی می کند و فعالیت موسیقایی خود را در این کشور عربی انجام می دهد.

بیوگرافی بهزاد لیتو رپر

سوابق موسیقایی و آثار

در بیوگرافی بهزاد لیتو می خوانیم که او شورع کارش را در عرصه موسیقی با گروه پایدار آغاز کرده و و سپس با دیگر خوانندگان رپ مانند جی جی و سامی بیگی و سیجل تک آهنگ هایی را اجرا کرد.

بیوگرافی بهزاد لیتو رپر

بیوگرافی بهزاد داورپناه

بعد از مدتی همکاری با گروه ها و خوانندگان دیگر بیشترین فعالتش را در گروه زدبازی انجام داده و اولین آهنگ به نام ساعت وایسه را با این گروه خواند.مجید خراطها

الگو و سبک کار خود را مانند خواننده و رپر آمریکایی به نام دراک می داند و همیشه گفته اسیت که الگو آهنگ ها و سبک خواندم مانند این رپر آمریکایی می باشد.

بیوگرافی بهزاد لیتو رپر

عکس های بهزاد لیتو رپر ایرانی

از جمله ترانه هایی که گل کرد و وی نیز در آن حضور داشته است می توان به آهنگ‌ های ویتامین ۳۰ و لیلا ،پروپاچه و نگو مثه اونام و گل من فوق العاده و … اشاره کرد. …بیوگرافی افراد معروف
آشنایی او با عرفان پایدار دبی شکل گرفت و بعد از مدتی همکاری و عضو گروه پایدار شد ، بعد از مدتی از این گروه جدا شد و به دلیل مشکلی که با سینا تهم پیدا کرد علت این جدایی و برخی مشکلات بوده که البته خودش پیشرفت را عنوان کرده است.

بیوگرافی بهزاد لیتو رپر

اینستاگرام بهزاد لیتو خواننده رپ

اولین آلبوم این خواننده هیپ هاپ به نام خاکستری در سال 1393 منتشر شد که ترانه هایی چون پلنگ و ناب و سرگرمی و … را در خود داشت.

دومین آلبوم وی نیز با نام بیست و سه در سال 94 منتشر شد که شامل ترانه هایی چون دیره یه ذره ،پنگوئن ،اون بالا سری و پتک…می شد.

در سال 95 و 96 نیز آلبوم مشترکی با خلسه و سیجل به بازار عرضه کرد.بیوگرافی بهزاد لیتو

بیوگرافی بهزاد لیتو رپر

ازدواج و همسرش

این رپر هنوز اردواج نکرده و مجرد است.بیوگرافی بهزاد لیتو

ماجرای ترلان پروانه و حواشی اینستاگرام

وی در پست اخر یکی از فالوورهایش و لایک کندگانش ترلان پروانه بود که او نیز عکسی از پروانه در پستش گذاشت که شابعه ای عجیب در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

بیوگرافی بهزاد لیتو رپر (بهزاد داورپناه) + حواشی و عکس شخصی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *