بیوگرافی بهمن ورمزیار

بیوگرافی بهمن ورمزیار + جرم و عکس بهمن ورمزیار

بیوگرافی بهمن ورمزیار و جرم و عکس بهمن ورمزیار و ماجرای رهایی از اعدام را در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی بهمن ورمزیار

بیوگرافی بهمن ورمزیار متولد دهه شصت در شهر همدان چندی پیش اقدام به سرقت مسلحانه از طلا فروشی کرده بود.
بهمن بعد از سرقت از طلا فروشی ابراز پشیمانی کرده و همه طلاها را به صاحبش برگرداند و رضایت گرفت.
او هیچ گونه سابقه ای نداشته و اولین بار بود که اقدام به سرقت می کرد.

بیوگرافی بهمن ورمزیار

مراسم خاکسپاری بهمن ورمزیار

بروزرسانی خبر عفو

در پی خبر رسانه ای برای عفو بهمن ورمزیار این خبر نیز مانند خبرهای دیگر فضای مجازی تکذیب شد و اعدام  وی به دلیل مشکل قضایی در پرونده فقط یک روز به تعویق افتاد و این جوان سحرگاه امروز 29 فروردین اعدام  شد و به چوبه دار آویخته شد.

وی چهار سال پیش دست به سرقت مسلحانه زده بود اما فردای آنروز تمام طلاها و خودش را معرفی کرده بود.

تکذیب خبر عفو رهبری از طرف دادستان

درباره انتشار خبر عفو رهبری و دستگاه قضا در فضا مجازی که با کلیپی از طرف برادر متهم در صفحه اینستاگرام منتشر شد اعلام شده است که این خبر از هیچکدام از رسانه‌های منتسب به رهبری اعلام نشده بود.
کامران حمزه، دادستان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار «فرهیختگان» با اشاره به اعلام خبر تعویق حکم اعدام «بهمن ورمزیار» اظهار کرد: در این پرونده ۲ نفر اجرای حکم داشتند که در روند قضایی اجرای حکم یکی از آنها (که بهمن ورمزیار نبوده است) اشکال قضایی وجود داشت که باید برطرف می‌شد، در نتیجه اجرای حکم به بعد موکول شد و همچنین موضوع عفو و یا تعویق اعدام که در فضای مجازی به هیچ عنوان صحت ندارد.

 

 

حکم دولتی اعدام

ورمزیار بعد از ندامت از کار خود و رضایت شاکی ، از طرف دولت و حکم دولتی به اعدام محکوم شده و قرار بود که در سحرگاه ۲۸ فروردین سال ۹۷ به چوبه دار آویخته شود.
حکم سرقت مسلحانه از دید دولت و دستگاه قضا اعدام است و وی به اعدام محکوم بود.

تلاش مادر در فضای مجازی

مادر بهمن با فیلمی با گریه و زاری و التماس گونه خواهش کرد که جرم پسرش را تقلیل دهند و از اعدام‌صرف نظر شود.

بیوگرافی بهمن ورمزیار

عکس مادر بهمن ورمزیار

وی با التماس از مسئولان قضا خواهش کرد که پسرش را اعدام نکنند.

اقدام پرویز پرستویی

پرویز پرستویی بعد از دیدن فیلم گریه و خواهش مادر دردمند درخواست کمک کرده و از مسئولین درخواست عفو خواست.
استاد پرستویی همیشه در فضای مجازی در باره مشکلات جامعه و مردم فعال بوده و پست های همیاری و درخواست و یا انتقاد در اینستاگرام خود منتشر می کند.

عفو رهبری برای بهمن ورمزیار

گریه و دعای مادر و درخواست کمک او در ویدئویی در فضای مجازی بی نتیجه نماند و رهبر انقلاب حکم عفو بهمن جوان سارق مسلح را به دستگاه قضا اعلام کردند و جوان نادم را از مرگ نجات دادند که همه از رهبر و دستگاه قضا تشکر و تقدیر کردند.
اما بعد اعلام شد که حکم وی فقط به تعویق افتاده و کامل بخشیده نشده است.

بیوگرافی بهمن ورمزیار

عکس بهمن ورمزیار

مادر و برادر بهمن ورمزیار از رهبر و دستگاه قضا تشکر کردند.
خبرهای امروز چیز دیگه ای را اعلام کرد و پسر این مادر در 29 فروردین 97 سحرگاه اعدام شد.
امیدواریم دیگر شاهد این چنین اشتباهات و سرقت های مسلحانه نباشیم

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

7 نظر

  1. این منحرف ها باید اعدام شوند ، گول شبکه های خارجی و کلیپ های اشک تمساح رو نخورید ، اگه این افراد اعدام نشن دیگه ایران جای زندگی نمیشه!

    • پس اونایی که بیت المال این ملت رو چپاول کردن و باعث رکود و اقتصاد تو این مملکت شدن و باعث این کارها شدن که یک جوان به خاطر بیکاری و غلافی دست به این کار زده کی اعدام میشن؟ آیا حکم دزدی آنها که باعث فاحشگی زنان و دختران و معتاد و بیکار شدن مردان این مملکت شدن اعدام نیست؟

    • آیا ایشان کسی راهم کشته بود؟؟؟انسان جایزالخطاست ب نظرمن بایدچندضربه شلاقش میزدند چندسال هم زندانی ودرنهایت جریمه نقدی ازش می گرفتند اما اعدام حق ایشون نبود چون ازکار خودابراز پشیمانی کرده بود.سلامتی همه مادران صلوات

  2. سعید یوسفی

    این همه مفسد کلان تو این مملکت وجود داره . که کارهای آنها باعث بوجودآمدن اینگونه ماجراها میشه . گناهکار واقعی آنها هستند نه این جوان و جوانانی که ممکن در آینده بر اثر ناچاری کاری شبیه کار این بنده خدا بکنند،به هیچ وجه باورم نمیشه این جوان که ابراز ندامت و پشیمانی کرده . وخوشبختانه در این ماجرای سرقت کسی آسیب ندیده . و مهمتر از آن خود مالباخته اصلی پس از اینکه اموالش رو گرفته رضایت خودش رو اعلام کرده .اعدام بشه . واقعا من بعنوان یک ایثارگر جنگ تحمیلی ناراحت شدم . فکر میکنم اکثر دوستانی که داشتم و دارم چه اونایی که شهید شدن وچه اونایی که هنوز زنده هستند . از این ماجراه متاثر نشده باشند. به نظر من خیلی نامردی در حق این جوان و خانواده عزادارش شده.

  3. دولت با قوه قضاییه متفاوته برادر. از نظر قوه قضاییه اعدام داره.

  4. خدا وکیلی اجرای احکامتون حرف نداره. پس فرق کسی که توبه می کنه با کسی که نمی کنه هیچی نیست. یعنی شما جای خدا نشستید پس خدا کجاس؟

  5. حکم بهمن ورمزیار فقط یک سال زندان در شرایط خوب روحی و جسمی و بعد آزاد شدن از زندان بود نه اعدام ، کسانیکه یک انسان بیگناه را می کشند همه جهان را با خاک و خون یکسان می کنند,کسیکه با توبه کنندگان بجنگد جز شیاطین شمرده می شود و شیاطین باید در کشور ما کشته شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *