بیوگرافی بهنام مهدی زاده گزارشگر فوتبال و همسرش اینستاگرام

بیوگرافی بهنام مهدی زاده گزارشگر فوتبال اهل کجاست +عکس و همسر

بهنام مهدی زاده گزارشگر کیست و اهل کجاست

بهنام مهدی زاده متولد سال ۱۳۶۷ در شهر رشت می باشد.

مهدی پور که خود در عرصه فوتبال به عنوان بازیکن فعالیت داشته است چندین سال در رده استانی ، و در یکی از تیم های شهرش بازی کرده است.

وی که علاقه ی زیادی به گزارشگری فوتبال داشت در نوروز ۹۶ در مسابقه آقای گزارشگر که از شبکه سوم سیما پخش میشد توانست رتبه دوم را کسب کند.

او دقیقا یکسال پس از این مسابقه برای کار به صدا و سیما و شبکه ورزش دعوت شد و کارش را با برنامه فوتبال یک از شبکه ورزش آغاز کرد.

سالها گزارشگران تلویزیونی با یک سبک و سیاق مسابقات فوتبال را گزارش می کردند و اتفاقا خیلی از آنها پیرو سبک عادل فردوسی پور بودند. درحقیقت نیاز بود که با فرصت دادن به افراد دیگر موقعیتی ایجاد شود تا حال و هوای گزارش تلویزیون رنگ و لعاب جدیدتری به خود بگیرد. اتفاقی که روزی مدیران اسبق تلویزیون با فرصت دادن به جوانانی چون عادل فردوسی پور، مزدک میرزایی تجربه کردند و محصول آن بیمه شدن گزارش فوتبال در تلویزیون برای دو دهه و البته تزریق سبک و سیاق گزارشگری ورزشی بود که حالا به نظر می رسد مجددا این بازنگری و ریسک از سوی مدیران تلویزیون در حال انجام است.

بیوگرافی بهنام مهدی زاده گزارشگر فوتبال و همسرش اینستاگرام و سوابق او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بهنام مهدی زاده

بهنام مهدی زاده یکی از مجریان و گزارشگران فوتبال بوده که در چند سال اخیر با حضورش در برنامه فوتبال برتر و گزارش مسابقات لیگ برتر کشورمان به شهرت رسیده است در سال ۱۳۶۷ در شهر رشت چشم به جهان گشوده و در رشته مهندسی معدن تحصیل کرده است و در حال حاضر لیسانس مهندسی معدن را اخذ نموده است

بیوگرافی بهنام مهدی زاده گزارشگر فوتبال و همسرش اینستاگرام

قبل از اینکه وارد گزارشگری فوتبال بشود به عنوان بازیکن فوتبال در تیم های مختلف لیگ استانی گیلان بازی می کرد اما بعد از مصدومیت طولانی مدت استین گرفته که به دنبال گزارشگری فوتبال برود.

همچنین ببینید: بیوگرافی عرفان کرمی گزارشگر فوتبال

ورود به گزارشگری فوتبال

او در مسابقه آقای گزارشگر که در نوروز سال ۱۳۹۶ از شبکه سوم سیما پخش می شد توانست امتیازات بالایی را به دست آورد و به مقام دوم دست یابد از همین رو مسئولان صدا و سیما از او برای گزارش فوتبال استفاده کنند

بیوگرافی بهنام مهدی زاده گزارشگر فوتبال و همسرش اینستاگرام

در تابستان همان سال ۹۶ او توسط مجتبی پوربخش تهیه کننده برنامه فوتبال یک شبکه ورزش دعوت به همکاری شد و بعنوان گزارشگر پرتابل مشغول بکار شد، در ادامه اجرای برنامه ی نوروز فوتبالی در سال ۹۷ و ویژه برنامه ی فصل داغ فوتبال که اختصاص به پوشش رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشت به همراه گزارشگری در برنامه شبهای فوتبالی در سال ۹۸ از جمله همکاری های بهنام مهدی زاده با شبکه ورزش محسوب میشود.

بیوگرافی بهنام مهدی زاده گزارشگر فوتبال و همسرش اینستاگرام

شهرت

اوج عملكرد خوب او اعزام از سوي مديران شبكه ورزش به كشور امارات براي پوشش رقابتهاي جام ملتهاي آسيا ۲۰۱۹ در قالب برنامه فوتبال آسيايي به تهيه كنندگي حامد غفاري بود.
بهنام مهدي زاده با شروع ليگ‌ برتر ۹۸-۹۹ همكاري خود را با شبكه سه و برنامه فوتبال برتر بعنوان گزارشگر فوتبال و ارتباط هاي زنده آغاز كرد، ارتباط زنده قبل از دربي ۹۰ و گزارش بازي پرسپوليس و نفت آبادن در مرحله ۱/۸ نهايي جام حذفي و البته بازي استقلال و الشرطه در ليگ قهرمانان آسيا از گزارشهاي مهم او در سال ۹۸ محسوب ميشود.

بیوگرافی بهنام مهدی زاده گزارشگر فوتبال و همسرش اینستاگرام

اینستاگرام بهنام مهدی زاده

وی مجرد است و اینستاگرام شخصی وی  به نشانی Behnammehdizadeh23  فعال می باشد.

بیوگرافی بهنام مهدی زاده گزارشگر فوتبال و همسرش اینستاگرام

درحقیقت نیاز بود که با فرصت دادن به افراد دیگر موقعیتی ایجاد شود تا حال و هوای گزارش تلویزیون رنگ و لعاب جدیدتری به خود بگیرد. اتفاقی که روزی مدیران اسبق تلویزیون با فرصت دادن به جوانانی چون عادل فردوسی پور، مزدک میرزایی تجربه کردند و محصول آن بیمه شدن گزارش فوتبال در تلویزیون برای دو دهه و البته تزریق سبک و سیاق گزارشگری ورزشی بود که حالا به نظر می رسد مجددا این بازنگری و ریسک از سوی مدیران تلویزیون در حال انجام است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مونا آشفته والیبالیست کیست و اهل کجاست

چه خوب است تلویزیون در حوزه های مختلف از جمله گویندگی اخبار، اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی و… هم تن به ریسک داده و با معرفی چهره های جدید حال و هوای تلویزیون را در اجراهای تکراری و سبک های گویش خبر تکراری ترمیم کند.

بیوگرافی بهنام مهدی زاده گزارشگر فوتبال و همسرش اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *