بیوگرافی عرفان کرمی گزارشگر فوتبال کیست +‌زندگی شخصی و عکس

عرفان کرمی کیست و اهل کجاست

عرفان کرمی گزارشگر فوتبال متولد 5 شهریور 1377 در شهر تهران بوده و از سال ۹۶ تا ۹۷ با گزارش مسابقات فوتبال داخلی و خارجی در شبکه اینترنتی آیو اسپرت فعالیت داشت. همچنین، او از سال ۹۸ به عنوان یکی از گزارشگران برنامه فوتبال برتر در تلویزیون فعالیت می‌کند. این امر به عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های او در تلویزیون محسوب می‌شود.  اولین تجربه حرفه‌ای عرفان کرمی در گزارشگری مسابقه استقلال تهران و پیکان بود که در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

عرفان کرمی یکی از دوستان صمیمی بابک جهانبخش میباشد او یکی از گزارشگران جوان و با استعداد صداوسیما بوده که متولد ۵ شهریور ۱۳۷۷ در شهر تهران میباشد. کرمی دانشجوی رشته مهندسی معدن در دانشگاه تهران است عرفان کرمی از سن ۱۵ سالگی با مسابقه آقای گزارشگر وارد عرصه گزارشگری فوتبال شده است ایشان توانسته جایگاه خوبی را در بین گزارشگران ایرانی به دست آورد.

بیوگرافی عرفان کرمی

یکی از گزارشگران جوان و با استعداد صداوسیما بوده که متولد 5 شهریور 1377 در شهر تهران میباشد.

 وی در زمینه اجرا سابقه زیادی دارد و به همراه آزاده صمدی، علی انصاریان، بهرنگ علوی و مجید یاسر برنامه جام جهانی به نام “زابیواکا” را در سال ۹۷ از شبکه اینترنتی آیو اسپرت اجرا کرده است. همچنین، اجرای برنامه جام برتر که هر هفته از شبکه امید پخش می‌شود نیز به عهده عرفان کرمی است.

بیوگرافی عرفان کرمی گزارشگر فوتبال + سوابق و اینستاگرم

آقای کرمی دانشجوی رشته مهندسی معدن در دانشگاه تهران است

ایشان توانسته جایگاه خوبی را در بین گزارشگران ایرانی به دست آورد.

او با دو دوره شرکت در مسابقه آقای گزارشگر به عنوان جوان ترین شرکت کننده در نوروز ۹۳ و ۹۶ توجه فوتبال دوستان را به خود جلب کرد.

با وجود اینکه برخی از گزارشگران قدیمی و حرفه ای کشورمان مثل مزدک میرزایی و عادل فردوسی پور از تلویزیون کنار گذاشته شده اند حالا حضور چهره های جدید همچون عرفان کرمی و شایان مرادی نسب باعث شده که مردم باصدای استعدادهای جدیدی اشنا شوند.

بیوگرافی عرفان کرمی گزارشگر فوتبال + سوابق و اینستاگرم

شروع فعالیت و سوابق

آقای کرمی از سن ۱۵ سالگی با مسابقه آقای گزارشگر وارد عرصه گزارشگری فوتبال شده است

با گزارش مسابقات فوتبال داخلی و خارجی در شبکه اینترنتی آیو اسپرت از سال ۹۶ تا ۹۷ گام های دیگر خود را در گزارشگری برداشت.

همکاری با برنامه فوتبال برتر از سال ۹۸ نیز مهمترین فعالیت های او در تلویزیون میباشد

عرفان کرمی به خوبی توانسته اعتماد مسئولان بخش ورزشی شبکه سه را جلب کند و در سالهای اخیر گزارش بسیاری از مسابقات فوتبال را بر عهده بگیرد.

وی در زمینه اجرا نیز سابقه زیادی دارد ویژه برنامه جام جهانی به نام “زابیواکا ” را که در سال ۹۷ از شبکه اینترنتی آیو اسپرت پخش شد در کنار آزاده صمدی ، علی انصاریان ، بهرنگ علوی و مجید یاسر اجرا کرد.

همچنین اجرای برنامه جامِ برتر که هر هفته از شبکه امید پخش میشود را بر عهده دارد

بیوگرافی عرفان کرمی گزارشگر فوتبال + سوابق و اینستاگرم

آقای کرمی در دانشگاه تهران نیز اجراهای متعددی را انجام داده است و به دلیل تسلط بر گفتار، اجرای برخی از سمینارها و مراسم های مختلف را بر عهده او قرار میدهند.

بیوگرافی عرفان کرمی گزارشگر فوتبال + سوابق و اینستاگرم

اولین گزارش بازی استقلال و پیکان

اولین تجربه حرفه ای عرفان کرمی در گزارشگری مسابقه استقلال تهران و پیکان بود که در روز 18 آذرماه 1398 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه 2 بر 2 خاتمه یافت.

گزارش فوق العاده آقای عرفان کرمی یکی از نقاط عطف این مسابقه بود که نشان داد یکی از گزارشگران آینده داری خواهد بود که میتواند جای مهمی را در تلویزیون به دست اورد.

عرفان کرمی یکی از دوستان صمیمی بابک جهانبخش میباشد

بیوگرافی عرفان کرمی گزارشگر فوتبال + سوابق و اینستاگرم

بیوگرافی عرفان کرمی گزارشگر فوتبال + سوابق و اینستاگرم بیوگرافی عرفان کرمی گزارشگر فوتبال + سوابق و اینستاگرم

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا