بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال و همسرش +جنجال ها و عکس

شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال متولد ۲۸ دی ۱۳۷۲ در کرج میباشد او چند سالیست در رادیو و تلویزیون کار گزارشگری مسابقات فوتبال را انجام میداد در این صفحه به بیوگرافی شایان مرادی نسب و جنجالها و حواشی وی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال و همسرش +اینستاگرام و سن و ویکی پدیا و عکس

بیوگرافی شایان مرادی نسب

یکی از گزارشگران جوان و جویای فوتبال نام کشور ما بوده که متولد دهه ۷۰ در شهر کرج می باشد

او علاقه بسیار زیادی به گزارشگری داشته و موفق شد مسابقه آقای گزارشگر در ۵ فروردین ۱۳۹۶ استعداد خود را به رخ کارشناسان برنامه کشانده و نشان بدهد که در این زمینه از استعداد بسیار بالایی برخوردار است

بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال و همسرش +اینستاگرام و عکس و سن و ویکی پدیا

مسابقه آقای گزارشگر سکوی پرتاب او

او به همراه عرفان کرمی در روز پنجم فروردین ۱۳۹۶ در حالی که قسمت ششم آقای گزارشگر از شبکه سوم سیما پخش می شد موفق شد که با کسب امتیاز ۵۶ به مقام نخست گزارشگری دست پیدا کرده و در نهایت توسط صدا و سیما برای گزارش مسابقات فوتبال استفاده شود

برنامه مسابقه آقای گزارشگر در سال ۹۶ و در ایام نوروز پخش شده و داوران آقای حاج رضایی و مزدک میرزایی و محمدرضا احمدی بودند.

بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال و همسرش +اینستاگرام و عکس و سن و ویکی پدیا

اولین تجربه رسمی گزارشگری

آقای شایان مرادی نسب موفق شد مسابقه فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس تهران را در روز ۱۹ آذر ۱۳۹۸ گزارش کند تا اولین گزارش رسمی خود را در تلویزیون انجام بدهد

بعد از گزارش او انتقادات فراوانی از طرف کاربران شبکه‌های اجتماعی به وی شد اما در نهایت با استعداد بالای خود توانسته رضایت مخاطبان تلویزیونی را به دست آورده و به عنوان یکی از چهره های اصلی در گزارشگری تبدیل بشود.

بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال و همسرش +اینستاگرام و عکس و سن و ویکی پدیا

حذف عادل فردوسی پور از تلویزیون و همچنین مهاجرت مزدک میرزایی به خارج از کشور باعث شده که مسئولان صدا و سیما از چهره های جوان و جدید برای گزارشگری فوتبال استفاده کنند.

حالا باید با گزارشگران جوان صدا و سیما عادت کنیم و میدان را برای آنها باز کنیم تا بتوانند بدون استرس در زمینه گزارشگری به فعالیت بپردازند بدون شک حضور چهره های جوان به عنوان مجری و گزارشگری در صدا و سیما حس میشد که این مهم رخ داد و افراد با استعدادی مثل آقای شایان مرادی نسب وارد این عرصه شدند.

بیوگرافی شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال و همسرش +اینستاگرام و عکس و سن و ویکی پدیا

پیج اینستاگرام شایان مرادی نسب

در اینستاگرام پیج های متعددی با نام ایشان وجود دارد اما پیج اصلی ایشان در اینستاگرام shayanmoradinasab میباشد

شایان مرادی نسب گزارشگر فوتبال کیست؟ بیوگرافی و خانواده شايان مرادي نسب

جایگزین عادل و مزد جوانانی مانند شایان

عادل فردوسی پور که همیشه شعار فوتبال برای فوتبال را می داد، این اواخر پایش را به حیطه سیاست نیز باز کرده بود و در برنامه نود، که علی القاعده برنامه ای ورزشی است، پای سید حسن خمینی، محمد جواد ظریف و… را نیز باز کرده بود. درگیری او با مدیر شبکه سه باعث عادل که در واقع به قطبی در صدا و سیما تبدیل شده بود که برنامه اش جزیره ای بود و در راستای سیاست های سازمان قرار نداشت، حداقل برای مدتی محدود قطع بشود. این امر سبب شد تا محمد حسین میثاقی، مجری توانا و جوان کشورمان بیشتر دیده شود و برنامه شب های فوتبالی را اجرا کند.

پس از خروج مزدک میرزایی با دریایی از آرشیو صدا و سیما و پیوستنش به شبکه های خاص ماهواره ای، حالا جای خالی یک گزارش جوان و خوش استعداد در صدا و سیما کم بود. با ورود شایان مرادی نسب می توان گفت جای خالی عادل با میثاقی و جای خالی مزدک با شایان پر خواهد شد.

پیام خداحافظی شایان مرادی نسب

شایان مرادی نسب، یکی از گزارشگران فوتبال صداوسیما در اینستاگرام خود از پایان همکاری با رسانه ملی خبر داد.

شایان مرادی‌نسب گزارشگر جوان صداوسیما که در سال‌های اخیر همکاری‌اش را با تلویزون و برنامه فوتبال برتر آغاز کرده بود، با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی خود از پایان همکاری‌اش با صداوسیما خبر داد و در این خصوص نوشت:

آخرین سال از سومین دهه بودنم رو متفاوت‌تر از همیشه شروع می‌کنم.
هر فریم از تصاویری که می‌بینید، لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه برای من ارزشمنده.
هر کدومشون آرزوی تمام تولدهای دوران جَوونی و نوجَوونیم بود که با مسیرهای پرپیچ‌وخم رنگ حقیقت گرفت و در نهایت به پایان زودهنگامِ خودش رسید.
برای لمس این لحظات جون کندم اما برای بقای اون نمی‌تونم تبدیل به کسی که نیستم بشم.

مصاحبه شایان مرادی

گزارش دیدار پرحاشیه تیم فوتبال پرسپولیس و فولادخوزستان نیز به یکی از افراد همین نسل رسیده بود و شایان مرادی نسب برای چندمین بار شانس گزارش یک بازی پرمخاطب را پیدا کرد؛ گزارشی که البته با انتقاد شدید جواد نکونام سرمربی فعلی تیم فوتبال فولادخوزستان و کاپیتان سابق تیم ملی همراه شد و او ضمن اعتراض به انتخاب زاهدی فر که پیش از دیدار برابر پرسپولیس، ۲ بار دیگر هم برای تیمش سوت زده بود، از نحوه گزارش بازی نیز گلایه داشت و در این مورد گفت:« روز گذشته یک بچه گزارشگر بازی شده که هر جور دوست دارد در مورد تیم ما صحبت می کند. این تلویزیون ملی است و صحبت های این گزارشگر هواداران ما را عصبانی کرده است. الان با افرادی که در تلویزیون هستند، تلویزیون رنگی شده است. چه گناهی کرده فولاد که برای خوزستان است؟ یعنی ما هم باید اسم تیممان را عوض کنیم؟ آیا باید به گزارشگران اهوازی بگوییم هر جور دوست دارند در مورد تیم حریف حرف بزنند؟.»

شایان مرادی نسب در گفتگویی با ورزش سه اما اینطور از نحوه گزارش خود دفاع می کند:« از دقیقه یک بازی گفتم که جای هواداران فولاد خالی است و این حرف ها هم واقعیت بود و حالت چاپلوسی نبود. خب من یک رگ جنوبی هم دارم و دوست دارم این شهر را. حتی وسط گزارش شعار” فولاد شهر اهواز ” رو هم گفتم پس من به هیج وجه بر علیه فولاد حرف نزدم. ضمن اینکه از تیم فوتبال فولاد خیلی تعریف کردم و گفتم بردن فولاد کار دشواری است و تیم ها نمی توانند این کار را انجام بدهند.»

گزارشگر ۲۷ ساله بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان در مورد صحنه پنالتی ادامه داد :در خصوص ضربه پنالتی پس از صحنه هشتم حرف زدم و خیلی واضح بود. من گزارش های خارجی را گوش کرده ام و معمولا آنها در مورد صحنه های بازی حرف می زنند. در طول بازی فقط و فقط صحنه پنالتی رو گفتم” خداییش پنالتی نبود” که از همه اهالی فوتبال عذر خواهی می کنم.»

خروج چهره های شناخته شده و محبوب گزارشگری فوتبال در کشور، کار را برای گزارشگران جوان سخت تر هم کرده و آنها با فشار زیادی از سوی مردم مواجه هستند؛ فشاری که باید دید چطور طی سال های آینده مدیریت خواهد شد و واکنش مردم نسبت به آنها چگونه خواهد بود.

شایان مرادی نسب این فشار را اینطور توصیف می کند:« از هوادارای فوتبال می خواهم که اندکی صبورتر باشند. خانواده بازیکنان یا گزارشگران گناهی نکرده اند که ناسزا بشنوند. ما هم با کسب تجربه رفته رفته متوجه می شویم که چه جمله هایی را بگوییم و از چه جمله هایی استفاده نکنیم. فکر می کنم فوتبال ارزش این را ندارد که به خانواده کسی توهین شود. در مجموع همه ما ایرانی هستیم و از یک فرهنگ.»

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا