بیوگرافی بیژن خاوری خواننده و همسرش + پیج اینستاگرام

بیوگرافی بیژن خاوری خواننده و همسرش + اینستاگرام بيژن خاوري

بیوگرافی بیژن خاوری خواننده شمشادها و دریا + همسرش و ماجرای ابتلا به کرونا و پیج اینستاگرام را در ادامه این بخش مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بیژن خاوری

وی یکی از خواننده های قدیمی و با سابقه ایران است که متولد دهه سی میباشد.

او در دهه شصت و هفتاد به عنوان یکی از خواننده های محبوب و سرشناس کشومان به شمار می آمد اما بعد از سالها به دلیل حضور کم رنگ در عرصه موسقی نامش از سر زبان ها افتاد و خواننده های جوان بیشتر عرض اندام کردند.

بیوگرافی بیژن خاوری خواننده و همسرش +درگذشت بیژن خاوری

ابتلا به کرونا

در اواخر سال 1398 که بیماری کرونا در کشورمان شیوع پیدا کرد آقای بیژن خاوری نیز به این بیماری مبتلا شد و در حال حاضر دوران نقاهت خود را پشت سر میگذارد.

همسر بیژن خاوری

درباره زندگی شخصی و خصوصی و همسر و فرزندانش خبری منتشر نشده و تاکنون عکسی از خانواده این هنرمند خوب کشورمان در هیچ رسانه ای منتشر نشده است

بیوگرافی بیژن خاوری خواننده و همسرش و فرزندش + درگذشت بيژن خاوري

از خواننده و سوابق

آقای خاوری موسیقی را از زمان پیشاهنگی و از دبیرستان شروع کرد. اما با میروری انقلاب و جو حاکم در آن زمان، موسیقی بعد از انقلاب قطع شد. اما بعدها به مرور زمان فعابیت ها از سر گرفته شد .او با قطعه های «بهارآمد»، «مادر»، «عطر نرگس»، «دریا» و «باغ ارغوانی» به شهرت رسید.

همچنین ببینید:

او میگوید که در سالهای دهه شصت و هفتاد  فرید شب خیز تلاش زیادی میکرد که برنامه های شاد و مفرحی را برای مردم بسازد و در همین راستا آهنگ گل می روید را تولید که که حسابی گل کرد.دو سه سال بعد شنیدم این آهنگ در جشنواره موسیقی پاپ آسیا مقام اول را به دست آورد به ویژه که فضای سنتی و تار و سنتور نیز در آن بود. اوتحولی در عرصه موسیقی ایجاد کرد.

بیوگرافی بیژن خاوری خواننده و همسرش + پیج اینستاگرام

تفاوت های موسیقی آن زمان با این زمان

اکنون شعرها فقط عاشقانه است در حالی که آن زمان نمی‌گذاشتند اینگونه باشد. حالا هم یک تعداد هستند که خوب می خوانند و برخی هم سلیقه مردم را بد کرده‌اند و آنها باید موسیقی خوب، آهنگ خوب و شعر درستی بشنوند.

آدرس پیج اینستاگرام بیژن خاوری

instagram.com/khavaribijan

بیوگرافی بیژن خاوری خواننده و همسرش + پیج اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *