بیوگرافی تارا صبی مهمان عصر جدید و ماجرای دروغ در برنامه عصر جدید

بیوگرافی تارا صبی مهمان عصر جدید و ماجرای دروغ در برنامه عصر جدید

انتشار 17 فروردین 1401 * بیوگرافی تارا صبی و ماجرای دروغ در برنامه عصر جدید را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی تارا صبی مهمان عصر جدید و ماجرای دروغ در برنامه عصر جدید

بیوگرافی تارا صبی مهمان عصر جدید

تارا صبی دختر ۲۱ ساله ای که در اولین قسمت عصر جدید حضور پیدا کرده بود مدعی بود در زمان تولد نابینای مادرزاد بوده اما در ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ در بیمارستان دکتر خدادوست شیراز تحت عمل جراحی سلول های بنیادی قرار گرفته و توانست بینایی هر دو چشم خود را به دست آورد.

این صحبت‌های او بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و رسانه ها به همراه داشت و امید زیادی در دل نابینایان مادرزاد کشورمان به وجود آمد.

ماجرای دروغ در برنامه عصر جدید

اما امید هاشمی روزنامه نگار معروف کشورمان این ادعای خانم تارا صبی را کذب و دروغ دانست و گفت چنین چیزی امکان ندارد و درمان نابینایی از طریق سلولهای بنیادی فقط در حد پژوهش های آزمایشگاهی و دانشگاهی بوده و هنوز حتی بر روی حیوانات هم انجام نشده است

ایشان ادامه داد خانواده صبی در برنامه مدعی شده که تارا از ابتدای زندگی اش کاملاً نابینا بوده است در حالی که چنین چیزی نبوده و ایشان کم بینا بوده است.

همچنین این خانم در این برنامه از چشم پزشکی به نام جمشید یگانه به عنوان جراح معالج نام برده است که در بررسی ها مشخص شد هستند چنین جراحی در ایران وجود ندارد خانواده صبی محل انجام عمل سلول‌های بنیادی را «بیمارستان دکتر «خدادوست» در شهر شیراز عنوان می‌کنند و این در حالی است که این بیمارستان، هرگز ادعایی در خصوص انجام این عمل در هیچ یک از پایگاه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی و همچنین در وبسایت بیمارستان منتشر نکرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *