بیوگرافی تام هنکس برنده اسکار و همسرش ریتا ویلسون کرونا گرفتند

بیوگرافی تام هنکس برنده اسکار و همسرش ریتا ویلسون کرونا گرفتند

بیوگرافی تام هنکس برنده اسکار و همسرش ریتا ویلسون کرونا گرفتند به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر و کارگردان معروف امریکایی بوده که مارس 2020 خبر رسیده او به همراه همسرش به ویروس کرونا مبتلا گردیده اند این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان به همراه داشته و بسیاری از هنرمندان دنیا برای آرزوی سلامتی او پیام های انرژی بخش ارسال کردند.

بیوگرافی تام هنکس برنده اسکار و همسرش ریتا ویلسون کرونا گرفتند

گفته شده که او به همراه همسرش خود را قرنطینه کرده اند تا نزدیکان و دوستانشان توسط آنها مبتلا نشوند.

بیوگرافی تام هنکس

نام اصلی او توماس جفری هَنکس میباشد وی در ۹ ژوئیهٔ ۱۹۵۶ متولد شده و در حال حاضر ‏(۶۳ سال) سن دارد.

او کمدین ، بازیگر ، نویسنده و کارگردان بزرگ جهان بوده که اصالتا آمریکایی است و تا به حال افتخاررات زیادی را در زمینه بازیگری و کارگردانی کسب کرده است.

ایشان در شهری به نام کنکورد واقع در ایالات کالیفرنیا به دنیا آمده است پدرش آشپز بود به صورتی دوره گردی و دستفروشی غذاهای خود را میفرخت تا بتواند خرج و مخارج زندگی اش را در بیاورد.

بیوگرافی و درگذشت تام هنکس برنده اسکار و همسرش ریتا ویلسون کرونا گرفتند

تام هنکس دارای سه برادر دیگ است که همگی انها در زمینه هنری فعالیت دارند سندرا (در حال حاضر: نویسنده)، لری (استاد دانشگاه در ایلینوی) و تام به همراه پدرشان زندگی را ادامه دادند. در حالی که کوچکترین برادر آنها، جیم (در حال حاضر: بازیگر و فیلم‌ساز) به دنبال مادرش رفت.

افتخارات

در کل دوران بازیگری اش ۶ بار نامزد اسکار، ۸بار نامزد گلدن گلوب و ۴ بار نامزد بفتا شده‌است که البته توانسته‌است ۲ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد ،۳گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم درام و ۱ گلدن کلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم کمدی یا موزیکال و ۱ گلدن گلوب افتخاری جایزهٔ سیسیل ب دومیل و همچنین یک خرس نقره ای بهترین بازیگر نقش اول مرد را نیز در کارنامه دارد.

بیوگرافی تام هنکس برنده اسکار و همسرش ریتا ویلسون کرونا گرفتند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *